|
פנים או גוף ??? מה אתם מעדיפים אצל בחור\בחורה? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לאלינור התכוונתי
מאריצה זאת סתם קריאת התלהבות !
אלינור מדהיממממההההה
עיניים מהפנטות ... |
אמת לאמיתה!!!
אחת הילדות היותר יפות....
אבל יש לה עיניים ירוקות צהובות כזה... בדיוק כמו חתול |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ירוק באמת סבבה ...
ההעדפה שלי בערך - עיינים גדולות גדולות כחולות
שיער שחור שחור !
פנים יפות ...
לא יודע למה אני נדלק על כאלה ... |
שיטטטט...
הייתי קרובה...:rolleyes:
למה לא נולדתי עם שיער שחור?!?! :D :D |
|
|
| DjChook |
הדבר הראשוןשאני שם לב אצל בת משום מה זה לגבות שלה
עם אין לה גבות מסודרות כמו שצריך, זה כבר איך שהוא מראה לי אם היא מטפחת את עצמה או לא
ועוד משהו שהגעתי למסקנה שנורא משפיעה על האישיות של הבת זה אם היא מוריה שערות מהידיים
למה זה מקום, שלפחות באזור שלי, הרבה בנות לא מורידות ממנו
וזה אשכרא, אולי באופן מגעיל, מחלק את הבנות לשתי קבוצות
לא ככ מוגדרות עפ"י שם, אבל שונות |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by DjChook
הדבר הראשוןשאני שם לב אצל בת משום מה זה לגבות שלה
עם אין לה גבות מסודרות כמו שצריך, זה כבר איך שהוא מראה לי אם היא מטפחת את עצמה או לא
|
אחי זה בכלל לא נכון..
99% מהבנות עושות גבות באיזשהו שלב..!
אז זה לא אומר שהן מטפחות את עצמן.. |
|
|
| DjChook |
עזוב, טעות קלה בניסוח
התכוונתי לדבר על הקטע עם הידיים בתור טיפוח, והגבות בתור משהו שאני פשוט מסתכל עליו ראשון
טעות קלה שנבעה מחוסר תשומת לב לכתיבה :) |
|
|
| DjChook |
| לא הבנתי את הפוסט שלך אלונה |
|
|
| Tarantula |
אוקי.. עכשיו
אם הבנתי אותך נכון...
אתה כאילו חושב שמי שלא מגלחת לא מטפחת את עצמה? |
|
|
| DjChook |
לא בהכרח
אבל זה מראה הרבה על אופן החשיבה שלה
קשה להסביר את זה כי זה לא מדע מדויק |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
מממממממממ אני חושב ששילוב של השניים
אף פעם לא חשבתי מה יותר חשוב פנים או גוף
אני יכולה להימשך למישהו עם גוף מהמם אבל פנים לא הכי מדהימות והפוך
אבל אנשים שכחתם משהו: מה עם אופי?! |
רסמייייי
באתי לכתוב את זה באמת!
לא משנה מה תגידו תנו לי בר רפאלי אם היא סתומה אני לא יהיה מסוגל להיות איתה
(לא להרבה זמן בכל מקרה)
| quote: |
ובלי קשר זה צביעות להגיד שהאופי הכי חשוב ... כי מה לעשות
אחת עם האופי הכי סבבה שיש אם היא תהיה מכוערת אני לא יהיה
איתה ... ידידים סבבה אבל לא יותר מזה ...
|
אם אתה (אני) מחפש משהו ארוך תווך אז אין מה לעשות, אופי זה הדבר!!!
אין על זה ויכוח בכלל...
ואם להצביע הצבעתי פנים
כל הסיבות צוינו כבר...
:D :D :D |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כמו הזאביק הגבוה הזה שאמרת לי שמכוער תחת והחברה שלו פצצת עולם!!!!!
עיניים ירוקות מדהימות יש לאלינור דרימר ... יש מצב שהחבר'ה מרעננה מכירים...
איזה עיני חתול מדהימות... אני נגנב מזה... מדהים לגמרי!!!!!!!!!!
|
ZAIN!
Elinor!?
LMFAO!
Omg was she beautiful. U see, even I couldnt forget her beauty.
god thos ewere times, me n my mates spend the night at her's together with some stupid arsim
LOL, dont get jealius, we ended up eating pizza and watching video.
Anywayz, that girl's da bomb, also nice and a bit shy as far as i remember |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
ZAIN!
Elinor!?
LMFAO!
Omg was she beautiful. U see, even I couldnt forget her beauty.
god thos ewere times, me n my mates spend the night at her's together with some stupid arsim
LOL, dont get jealius, we ended up eating pizza and watching video.
Anywayz, that girl's da bomb, also nice and a bit shy as far as i remember |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אפילו באוסטריה מכירים את היופי שלה!!!!!! ;)
לא מכיר אותה לעומק... אבל היא ילדה יפה בצורה מדהימה...
ובקשר למה שאמרתם על הטיפוח והכל...
גרמניות\צרפתיות\הולנדיות וכו לא מגלחות שיערות בבית השחי לדוגמה
זה אומר שהן לא כוסיות??
עדיין יש פצצות של החיים... פשוט יש להן איזה יער קסום או שניים מתחת לידיים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
שיטטטט...
הייתי קרובה...:rolleyes:
למה לא נולדתי עם שיער שחור?!?! :D :D |
אמרתי לך כל עוד את יוצאת ברית המועצות יש סיכוי גם
בלי שיער שחור ... :) ואני מבין שיש לך עיניים כחולות גדולות
סלביות כבוד !
בנות שמחוץ למדינות ההסכמה - עושות לי את זה ...
| quote: | Originally posted by DjChook
הדבר הראשוןשאני שם לב אצל בת משום מה זה לגבות שלה
עם אין לה גבות מסודרות כמו שצריך, זה כבר איך שהוא מראה לי אם היא מטפחת את עצמה או לא
ועוד משהו שהגעתי למסקנה שנורא משפיעה על האישיות של הבת זה אם היא מוריה שערות מהידיים
|
שערות מהידיים מפריע ברור אבל פחות מהגבות ...
אם משהוא מעצבן אצל בחורה זה שרואים שהיא הורידה גבות
כי זה התחיל לצמוח חזרה עם זיפים כאלה !
איייייייככככססססססס
יש לי בחילה רק מלהיזכר בתמונה של איך זה נראה ...
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אם אתה (אני) מחפש משהו ארוך תווך אז אין מה לעשות, אופי זה הדבר!!!
אין על זה ויכוח בכלל...
|
אל תגיב על פוסט בכלל אם אתה לא קורא את כולו ...
אתה מוציא את עצמך טמבל ...
| quote: | Originally posted by TranceGiant
ZAIN!
Elinor!?
LMFAO!
Omg was she beautiful. U see, even I couldnt forget her beauty.
god thos ewere times, me n my mates spend the night at her's together with some stupid arsim
LOL, dont get jealius, we ended up eating pizza and watching video.
Anywayz, that girl's da bomb, also nice and a bit shy as far as i remember |
אכן יפה !
מ-ד-ה-י-מ-ה
...
ופנוייה עכשיו ... |
|
|
|
|