return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
מזל טוב לרועי ! רישיון לבד ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
come on man
מתי יהיה לימבו יום שישי תביא איזה מספר...או משהו


יודע מה
ניתן בה דיבורים מחר...
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
פפשששוווווששששש!@#$!$#^#%!@#$#!@#

מזזלל טוובב!@!
עכשיו אתה בן אדם חופשי.. אז יאללה עולים לרכב ונוסעים לנצרת עילית...:D :D


ואז לעבור דרך הבית שלי לקחת אותי
ויאללה ליסוע לאלונה
:]

העיקר שלא דחפתי את עצמי
luckystrike
אוי .... איזה זכרונות
אני זוכר שהיה לי רישיון לבד ולקחתי פעם ראשונה את האוטו
היה כזה צחוקים - גשם מטורף ב12 בלילה ...
כל החלון התמלא אדים כל שנייה ...
איך הייתי מרוצה יא אללה

אף פעם נראה לי לא שוכחים את הפעם הראשונה ...


NO CAR - NO LIFE ...
מה הייתי עושה בלי רישיון הייתי מת ...
TinkerbeL
quote:
Originally posted by luckystrike
NO CAR - NO LIFE ...
מה הייתי עושה בלי רישיון הייתי מת ...



באמת מבאס בלי רישיון
במיוחד כשאני יוצאת בשישי מבית ספר וכל השכבה שלי עם רכב
חוץ ממני :(
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike

NO CAR - NO LIFE ...
מה הייתי עושה בלי רישיון הייתי מת ...

סתומתפשך
DjChook
מזל טוב אחי

מתי אתה קופץ למרגניות המסתובבות הורודות ?

:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
מזל טוב אחי

מתי אתה קופץ למרגניות המסתובבות הורודות ?

:)


הן לא היו סגלגלות לפני שניה באיי סי קיו?!
מוזר...

לא קופץ... אין לי מה לחפש שם... אם אני רוצה הומואים אני ילך למסיבה של הומואים כבר עם צח... לפחות שיהיה בסטייל עם המוזיקה והכל ;)
Sniper
ארך באמת זיכרונות.. לי עוד כמה ימים יש שנה רישיון..

בכלל אופן הפעם ה1 שנהגתי לבד (בלי מלווה) שהלכתי בלי שאמא תדע בצהריים לקחתי תאוטו הלכתי לחנות שמרכיבה תמערכות באוטו
והתקנתי לעצמי מערכת ליגההה:]]]
MasterP
קצת באיחור אומנם
אבל רועי מזל טוף עד 120.

אבל מה יש עכשיו גל תאונות אז שמור על עצמך
ועל אלו שנוסעים איתך

למרות שעליך אני סומך אתה בנאדם אחראי.

יאללה צא לחרוש את הכבישים
Scorchio
עוד 48 ימים יש לך גם אותי מורן
מזל טוב
:)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
עוד 48 ימים יש לך גם אותי מורן
מזל טוב
:)


חחחחחחח יאללה עוד חודשיים עם צח לעודד!!!
Scorchio
חודש ו17 יום אני מבקש...
בואנה אני קורא כאן פוסטים של כאלה שאין להם רישיון אני נקרע מצחוק
איזה כיף שכבר עברתי את כל זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement