|
מזל טוב לרועי ! רישיון לבד ! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בואנה אחי אתה חתיכת בנאדם מוזר...
חוץ מזה אם היא תדמיין את זה אז היא תחשוב...
למה הוא בא ערום לטסטים?! שיט הוא מתכוון אולי לאנוס אותי
ואז היא תלחץ עוד יותר... בנות :)
טלי... פשוט תחשבי על זה שאין איתך אף אחד באוטו... ותסתכלי הרבה למראות!!! |
ואני מוזר !
תחשוב על זה
בחורה לבד
במשהוא שצריך קורדינאציה להפעיל אותו ושנינו יודעים שלבנות יש
בעיה עם זה ...
קיצר בחורה לבד , עם מראות מסביבה
זה מלחיץ !
הממממ
בעצם
עכשיו
שאני חושב על זה
אני קצת מוזר אולי ...
למרות שאותי זה דיי הרגיע והצחיק ...
הממממ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואני מוזר !
|
כן אחי...
ראיתי איזה דוחף אתה!!!
איך נכנסת ככה לחתימה של פלוצר... :stongue: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן אחי...
ראיתי איזה דוחף אתה!!!
איך נכנסת ככה לחתימה של פלוצר... :stongue: |
היי היי זה בהתאם לתקנות ולסמכותי !
:) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היי היי זה בהתאם לתקנות ולסמכותי !
:) |
חחח
בהתחלה ראיתי את זה חשבתי זה טרוריסטים השאירו לי איומים
וסבבה אני אטפל בזה...
:p
*EDIT*
כמה שנאי מאמין בפיינטבראש...
לא הצלחתי להקטעין את התמונה נורמלי ועשיתי את הטקסט בפונט 1... וזה יצא ממש מגעיל והתמונה נהפכה למגעילה,
אבל איפה אורן מישהו יודע? אני לא רואה אותו באייסיקיו??
אורן בוא והצל אותי!!!
הצפרדע חסר לי :( |
|
|
| TinkerbeL |
כמו שאמרתי לכם:
נכשלתי!
היה לי טסטר מניאק! הוא סתם הכשיל אותי ואת זאת שניגשה איתי
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
מהההההההההההההה שכחתי להגיד לך מזל-טוב, אני לא יסלח לעצמי
טוב אז שיהיה לך הרבה מזל טוב ותזכור
ששותים לא נוהגים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
מהההההההההההההה שכחתי להגיד לך מזל-טוב, אני לא יסלח לעצמי
טוב אז שיהיה לך הרבה מזל טוב ותזכור
ששותים לא נוהגים |
אני יזכור את זה אח שלי!! :)
העיקר אתה תזכור את זה.... ;)
וטלי... מצטער לשמוע שנכשלת
נקווה שתעברי טסט הבא
ושתהיי בעניינים... טסט ראשון זה מזל
יש טסטרים רק רואים טסט ראשון ישר מכשילים...
נראה ממה את עשויה טסט הבא... בהצלחה!! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני יזכור את זה אח שלי!! :)
העיקר אתה תזכור את זה.... ;)
וטלי... מצטער לשמוע שנכשלת
נקווה שתעברי טסט הבא
ושתהיי בעניינים... טסט ראשון זה מזל
יש טסטרים רק רואים טסט ראשון ישר מכשילים...
נראה ממה את עשויה טסט הבא... בהצלחה!! |
אחי אין לך מה לדאוג אני לא יעלה על הכביש בזמן הקרוב, ואתה זה שמשתכר במסיבות יביזון
:) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
כמו שאמרתי לכם:
נכשלתי!
היה לי טסטר מניאק! הוא סתם הכשיל אותי ואת זאת שניגשה איתי
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
לא נורא טלי ....... :eek:
....
נאי מכיר רק איזה 4 אנשים שעברו בראשון.. |
|
|
| Flotser |
וימצחיקים,
החתימה שלי זה לא הבית של עודד, !!!
אז שלום שלום לכם!!!!!!
שאאאאאלום שלום שלום!!!!!!
:wtf: :wtf: :wtf:
:crazy: |
|
|
| DjChook |
ואלה אחי ?
דווקא אני הייתי הראשון מהחברים שלי שעבר ראשון
ואז פתאום עברו עוד חמישה חבר'ה מהחברים הקרובים שלי ראשון |
|
|
| clubber@work |
אני הייתי האחרון מתוך 5 שעבר טסט ראשון..
כנראה שהשארתי נאחס לבאים אחרי כי מאז
רק רביעי הולך :) |
|
|
|
|