|
מזל טוב לרועי ! רישיון לבד !
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
רועי כפרות נשמות עיניים שלנו !
:eyespop:
מזל טוב אחי
סוף סוף !
סע בזהירות ! ומעכשיו אתה המונית סעמ'ק
!
;) |
|
|
| Hell_Copter |
וואי אחי איזה התרגשות :D
לא התכוונתי בכלל לפתוח ט'רד לזה... אבל אם אתה פתחת מי אני שיתנגד :)
אז כן זה נכון... אני יכול סוף סוף לנסוע לבד... ונפתח כבר עם מסכת הנסיעות מחר...
בהצלחה לי :D |
|
|
| oDrori |
הילד כבר גדול :) תחדש
אה כן, תזהר לא למות |
|
|
| Sniper |
כבר אמרתי לך אבל אני יגיד שוב
מזל טוב!!!
שים חגורות!!! |
|
|
| arik |
חחחחחחחחחחחחחח
יצעיר
תנהג בזהירות בלי פוזות על חברים:)
ובהזדמנות פתיחות!!! |
|
|
| itamarsan |
[QUOTE]Originally posted by arik
חחחחחחחחחחחחחח
יצעיר
תנהג בזהירות בלי פוזות על חברים:)
ובהזדמנות פתיחות!!! [/QUOTE
הלוווווו תקראו לי שאתם עושים פתיחות גם אני רוצה |
|
|
| MoSH_MaN |
מזל טוב!!!!!!!!
ורועי אתה יודעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
ררר
תחזיר לי בקשה את הדיסקים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
ובהזדמנות פתיחות!!! |
שאתה עם הג'אסטי :)
אם אתה עם הקליאו אני פורש מראש... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
מזל טוב יבן של עז
עכשיו אני לא יצטרך לקחת אותך אחרי מסיבות!;) |
לך יא בן של עז...
העיקר אני עוזר לך שם עם בנות שאני מכיר
אם אתה רוצה אני יארגן לך את דנה...ראיתי איך התלהבת ממנה :D |
|
|
| TinkerbeL |
מזל טוב רועי!!!!!!!
אני כל רוצה שכבר יגמר לי המלווה
אבל יש לי בעיה אחת: עוד לא עברתי טסט
אבל יש לי טסט 1 ביום חמישי |
|
|
| Tarantula |
פפשששוווווששששש!@#$!$#^#%!@#$#!@#
מזזלל טוובב!@!
עכשיו אתה בן אדם חופשי.. אז יאללה עולים לרכב ונוסעים לנצרת עילית...:D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
פפשששוווווששששש!@#$!$#^#%!@#$#!@#
מזזלל טוובב!@!
עכשיו אתה בן אדם חופשי.. אז יאללה עולים לרכב ונוסעים לנצרת עילית...:D :D |
אווווו איזה פשושה!!!!!
הבטחתי שאני יבוא אז אני יבוא!!! :)
מקסימום לא עם האוטו... אבל אני יבוא :D
טלי... בהצלחה רבה רבה!!!!
גילי... פעם הבאה שתבוא אני יכיר בינכם והכל |
|
|
|
|