return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
מזל טוב לרועי ! רישיון לבד ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
חודש ו17 יום אני מבקש...

לא ייאמן אשכרה זה ככה
סופרים גם את השעות ...


קיצר צח תבוא לעודד מדי פעם יא חמור ...
Scorchio
יא בנזונה תגיד לי מתי אתם הולכים!!!
מורן מה תה עושה בבית
בוא לכיפה@!!!@#$@

בואנה אני בפורום כמעט שנתיים
האמת שיותר כי היה לי חשבון אחר פעם שנעלמה לי הסיסמא
אבל מי סופר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
חודש ו17 יום אני מבקש...
בואנה אני קורא כאן פוסטים של כאלה שאין להם רישיון אני נקרע מצחוק
איזה כבר שכבר עברתי את כל זה


רוצה לשמוע קטע מצחיק??
אתמול נסעתי ופתאום אחרי שעברתי איזה כיכר נתקעתי מאחורי ל...
התחלתי להקרע מצחוק!!!!!!!!!!!!!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
יא בנזונה תגיד לי מתי אתם הולכים!!!
מורן מה תה עושה בבית
בוא לכיפה@!!!@#$@



יא אללה אני צח ורועי הורדנו לפני איזה שעה אחוש כיפה !
חבל שהם כאלה קמצנים על הבשר ...
בקושי שבעתי ...
:(
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
יא אללה אני צח ורועי הורדנו לפני איזה שעה אחוש כיפה !
חבל שהם כאלה קמצנים על הבשר ...
בקושי שבעתי ...
:(


תיקון טעות...
אתה וצח הורדתם אחוש כיפה...
אני לא הייתי רעב
TinkerbeL
אני הולכת להיכשל מחר!

יש מחר גשמים ולי יש טסט
ואני גם לחוצה בטירוף בקיצר
מחר כולם מנחמים אותי
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Scorchio
דווקא טסט בגשם יותר טוב
כי ככה הוא לא יכול לשים לב לדברים שטותיים כימו למשל נגיד חצית קו הפרדה יכול להיות שהוא לא ישים לב אז אולי זה לטובה.
BlueHawk
מזל טוב אחי
שים חגורות!! :tongue2
Flotser
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אני הולכת להיכשל מחר!

יש מחר גשמים ולי יש טסט
ואני גם לחוצה בטירוף בקיצר
מחר כולם מנחמים אותי
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:


בהצלחה לך!!!!!

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

עדיין אין טסט...
אבל בטסטים פנימיים אני נלחץ חבל על הזמן,
בשיעורים בחיים לא נכבה לי מנוע, רק בכל הטסטים הפנימיים (3 כבר... זה חינם למה לא) נכבה
הרגל שלי רועדת כמו איזה תרנגולת....
:crazy:
אני חושב אני אשים בטסט איזה דיסק או משהו באוטו שירגיע אותי

ורועי עיוני מזל טווווווווווווווווווב
תחגוג יאללה בלאגן בילבולים
:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
דווקא טסט בגשם יותר טוב
כי ככה הוא לא יכול לשים לב לדברים שטותיים כימו למשל נגיד חצית קו הפרדה יכול להיות שהוא לא ישים לב אז אולי זה לטובה.


בואנה אחי אתה מקשיב למה שאתה אומר?!
איזה שטויות אתה מוציא...

פשוט בגשם הוא לא יכול להעיר לך שאת נוהגת לאט מדי
הוא העיר את זה לזאת שעשתה איתי את הטסט...
מה שכן תזהרי מאוד ובלי שטויות...
על תחשבי על כל הטסט אלא על כל פניה ודבר בפני עצמו...
ושיהיה המון בהצלחה!!!!!!

luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אני הולכת להיכשל מחר!

יש מחר גשמים ולי יש טסט
ואני גם לחוצה בטירוף בקיצר
מחר כולם מנחמים אותי
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

ב-ה-צ-ל-ח-ה !

אני זוכר איך לפני הטסטים - הפנימי והרגיל
הייתי שוטף פנים ומסתכל לראי ואומר לעצמי
יאללה ברוך השם עוד שעה רישיון !
שיטה שעובדת :)

באמת שיהיה בהצלחה - בלי לחץ !
שיטה שמורידה את הלחץ - תדמייני את הטסטר ערום !
יהיה לך הרבה יותר קל - כל פעם שתילחצי תחשבי
לעצמך - למה הוא בא ערום לטסטים ?!?!?
לא יודע למה אבל באמא שלי זה עובד ...
תדמייני אותו ערום ותראי איך זה יצחיק אותך
והלחץ יתפוגג !




ואני לא מוזר !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
שיטה שמורידה את הלחץ - תדמייני את הטסטר ערום !
יהיה לך הרבה יותר קל - כל פעם שתילחצי תחשבי
לעצמך - למה הוא בא ערום לטסטים ?!?!?
לא יודע למה אבל באמא שלי זה עובד ...
תדמייני אותו ערום ותראי איך זה יצחיק אותך
והלחץ יתפוגג !


ואני לא מוזר !


בואנה אחי אתה חתיכת בנאדם מוזר...

חוץ מזה אם היא תדמיין את זה אז היא תחשוב...
למה הוא בא ערום לטסטים?! שיט הוא מתכוון אולי לאנוס אותי
ואז היא תלחץ עוד יותר... בנות :)

טלי... פשוט תחשבי על זה שאין איתך אף אחד באוטו... ותסתכלי הרבה למראות!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement