|
יום האהבה
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
טוב חברה עוד כמה ימים יום האהבה הייתי רוצה לדעת מה כל אחד עושה פה:]]
אני אישית מציע היום להיא שאני רוצה לצאת קניתי לה אתמול משו הכי חמוד שיש
מאין גופית סטן כזאת עכשיו היא מקובצצת בתוך לב כזה משו באמת יפה ומקורי וקניתי לה כרטיס ברכה כזה שרשום בו מצד אחד
"מתנה קטנה הבאתי לך..."
ושפותחים יש כזה פאזל עם דובי ושם רשום
"כי אני אוהב אותך"
ועכשיו אני צריך ליסוע לקניון ליקנות לה תפחיות האלה שממלאים בבממתקים לשים תלב בפנים ותכרטיס ברכה לייד:]] לתת לה היום ולהציע לה
אבל הזין זה שהדוד שלנו דולק כבר שעה והמיים לא מתחממים!!! סעממק
ואני עוד שעה צריך ללכת לביצפר
נקווה לטוב |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Sniper
טוב חברה עוד כמה ימים יום האהבה הייתי רוצה לדעת מה כל אחד עושה פה:]]
אני אישית מציע היום להיא שאני רוצה לצאת קניתי לה אתמול משו הכי חמוד שיש
מאין גופית סטן כזאת עכשיו היא מקובצצת בתוך לב כזה משו באמת יפה ומקורי וקניתי לה כרטיס ברכה כזה שרשום בו מצד אחד
"מתנה קטנה הבאתי לך..."
ושפותחים יש כזה פאזל עם דובי ושם רשום
"כי אני אוהב אותך"
ועכשיו אני צריך ליסוע לקניון ליקנות לה תפחיות האלה שממלאים בבממתקים לשים תלב בפנים ותכרטיס ברכה לייד:]] לתת לה היום ולהציע לה
אבל הזין זה שהדוד שלנו דולק כבר שעה והמיים לא מתחממים!!! סעממק
ואני עוד שעה צריך ללכת לביצפר
נקווה לטוב |
חחחחחחחחחחחחחחחח לא נורא אחי גם אני מחכה למים חמיםםם שעדין לא הגיעווו
אני דווקא כניראה הולך לישון אצל בת זוגתי אני מקווה מאוד עם לא אז חבר שלי הציע לי עוד דבר בן זונהההההה אני מקווה שזה מה שיהיה בסוף כי אני רוצה לראות אותההה |
|
|
| elad11 |
עם החברה
(...אולי בדום.....חחח) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Sniper
טוב חברה עוד כמה ימים יום האהבה הייתי רוצה לדעת מה כל אחד עושה פה:]]
אני אישית מציע היום להיא שאני רוצה לצאת קניתי לה אתמול משו הכי חמוד שיש
מאין גופית סטן כזאת עכשיו היא מקובצצת בתוך לב כזה משו באמת יפה ומקורי וקניתי לה כרטיס ברכה כזה שרשום בו מצד אחד
"מתנה קטנה הבאתי לך..."
ושפותחים יש כזה פאזל עם דובי ושם רשום
"כי אני אוהב אותך"
ועכשיו אני צריך ליסוע לקניון ליקנות לה תפחיות האלה שממלאים בבממתקים לשים תלב בפנים ותכרטיס ברכה לייד:]] לתת לה היום ולהציע לה
אבל הזין זה שהדוד שלנו דולק כבר שעה והמיים לא מתחממים!!! סעממק
ואני עוד שעה צריך ללכת לביצפר
נקווה לטוב |
סחטיין על ההשקעה, ועוד שזה יציאה ראשונה!
:wtf:
לא חושב בחיים הייתי חושב/עושה כזה דבר... |
|
|
| luckystrike |
מתי זה יוצא בדיוק ?
עוד שלושה-ארבעה ימים לא ?
אין מה להגיד נמצא דייט - נגמור אותו בהרים של געש ...
עודד ספר להם על הבית זונות שם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אין מה להגיד נמצא דייט - נגמור אותו בהרים של געש ...
עודד ספר להם על הבית זונות שם |
בוא נעשה את זה דאבל :D
אתה בדוק לא זוכר איך מגיעים לכל המקומות :D
אני כן |
|
|
| Tarantula |
| מי יוצא איתי?:D :rolleyes: :rolleyes: :cool: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
מי יוצא איתי?:D :rolleyes: :rolleyes: :cool: |
אהה
אז החלטת להתעלם מזה שהצעתי לך אתמול לצאת איתי...
בסדר... הכל נרשם |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני אישית מציע היום להיא שאני רוצה לצאת קניתי לה אתמול משו הכי חמוד שיש
מאין גופית סטן כזאת עכשיו היא מקובצצת בתוך לב כזה משו באמת יפה ומקורי וקניתי לה כרטיס ברכה כזה שרשום בו מצד אחד
"מתנה קטנה הבאתי לך..."
ושפותחים יש כזה פאזל עם דובי ושם רשום
"כי אני אוהב אותך"
ועכשיו אני צריך ליסוע לקניון ליקנות לה תפחיות האלה שממלאים בבממתקים לשים תלב בפנים ותכרטיס ברכה לייד:]] לתת לה היום ולהציע לה
|
יוווווווווווווו איזה מתוק!!!!!!!!!
גם אני רוצה......
תהיה חבר שלי :( |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אהה
אז החלטת להתעלם מזה שהצעתי לך אתמול לצאת איתי...
בסדר... הכל נרשם |
שששששש.... אני רוצה הרבה הצעות.. שיהיה לי מבחר..:D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
שששששש.... אני רוצה הרבה הצעות.. שיהיה לי מבחר..:D :D |
חוצפה לבושה!!!!!!!
ככה משחקת לי ברגשות...
העיקר אחר כך תגידי לי שאת אוהבת אותי |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אין מה להגיד נמצא דייט - נגמור אותו בהרים של געש ...
עודד ספר להם על הבית זונות שם |
"עודד, ספר לו במה הוא זוכההההה"
:p
מי יודע יש בטח פול מסיבות... אנא ערף |
|
|
|
|