|
המוד הבא ! ! ! (ככל הנראה) כולם להיכנס !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
איך בכלל הבנת מה ש
gutag
אמר??
אנשים הולכים לצבא חוזרים עם אוצר מילים
:)
|
מה הקשר צבא פה אחי? :)
הוא יענו אומר כל הזין שיש פאקים באמינות.. יענו שמשקרים ונתן את פינוקיו כדוגמה
עוד דוגמה שגילי הביא בזמנו
כל הזין בתחת - עברי לידר
יענו הומו... אז באסה שיש לך תחת... כי יזיינו אותך... בלהה אתה מבין |
|
|
| oDrori |
התכוונתי לא להסתכל על התוצאות אבל עשיתי את זה עכשיו כדי לראות מה הולך...
אז ככה, אני לא יודע מי ממי שהצביע לי מהפורום ומי לא רשאי, אני מבטיח שלא ביקשתי מאף אחד להצביע לי, כולל חבר'ה מהפורום, ובנוסף אני מתנצל מראש במידה ומישהו עשה מעשה כזה בשבילי, ומבקש ממנו להפסיק במידה והתוצאות הנוכחיות לא ייתקבלו ויערך סקר חוזר או משהו דומה.
ההצעה שלי לבחרות הקרובות היא שכל אחד יישלח פי אם לאחד המודים עם המועמד שלו (או הצעה שלא ייצטרף עוד מוד למשל) והם יחליטו אם הוא רשאי להצביע וייספרו בסופו של דבר קולות. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה הקשר צבא פה אחי? :)
הוא יענו אומר כל הזין שיש פאקים באמינות.. יענו שמשקרים ונתן את פינוקיו כדוגמה
עוד דוגמה שגילי הביא בזמנו
כל הזין בתחת - עברי לידר
יענו הומו... אז באסה שיש לך תחת... כי יזיינו אותך... בלהה אתה מבין |
אוקיי הבנתי את הדוגמא עם פינוקיו
:)
עברי לידר זה כבר יותר מדי מסובך בשבילי
שבו איתי אחד מפשניכם פעם תעשו לי איזה שיעור ..
:wtf:
יאללה בלבלות...
מחר תעודות....
:nervous:
סתם אני לא דואג ממש
רק שאמרו לי להביא שני בקבוקי קולה, ויענתנו, כוס אומאומאומו לא רוצה זה כבד! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
ההצעה שלי לבחרות הקרובות היא שכל אחד יישלח פי אם לאחד המודים עם המועמד שלו (או הצעה שלא ייצטרף עוד מוד למשל) והם יחליטו אם הוא רשאי להצביע וייספרו בסופו של דבר קולות. |
במידה וזה ככה אז זה כבר יהיה פול סגור...
ככה אף אחד לא יוכל לשים פוסט או להצביע ורק המודים יוכלו לשנות את מה שנסגר...
אבל נחכה עם כל הקטע הזה עכשיו למה זה קטע ממש מלוכלך מה שהלך פה |
|
|
| Trance man |
| מושחטים נמאסתם! ;) |
|
|
| Hell_Copter |
מורן שמתי פוסט בפורום של המודים
לך תקרא ותגיב שם |
|
|
| luckystrike |
יובל - בתור מוד לשעבר אני שמח שאתה מסכים אם זה
למרות שלא צריך להיות חכם גדול ...
:)
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה הקשר צבא פה אחי? :)
|
הקשר הוא שכל הקטע הזה של השאלה כל הזיין בלה בלה בלה ואז
תשובה על זה - זה קטע מהצבא ... כל הזמן ממציאים
כאלה שטויות ...
| quote: | Originally posted by Flotser
כנראה יש פה כמה ממתפקדי הליכוד בפורום
:p |
חחחחחחחחחחחחחחחח אשכרה ...
חבל שכך
| quote: | Originally posted by oDrori
ההצעה שלי לבחרות הקרובות היא שכל אחד יישלח פי אם לאחד המודים עם המועמד שלו (או הצעה שלא ייצטרף עוד מוד למשל) והם יחליטו אם הוא רשאי להצביע וייספרו בסופו של דבר קולות. |
כמו שרועי אמר - על פניו נשמע רעיון טוב
אבל עדיין צריך לראות מה המודים האחרים אומרים
על זה ובכלל לראות מה קורה הלאה עם זה ...
אבל בכלליות נשמע טוב
נראה מה יהיה בהמשך
הקטע הזה אשכרה מלוכלך ...
| quote: | Originally posted by Flotser
סתם אני לא דואג ממש
רק שאמרו לי להביא שני בקבוקי קולה, ויענתנו, כוס אומאומאומו לא רוצה זה כבד! |
יא צעיר תביא בקבוקים כאלה קטנים ותגיד שלא הבנת
:)
רומני או לא רומני
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מורן שמתי פוסט בפורום של המודים
לך תקרא ותגיב שם |
שנייה - אני יילך עכשיו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הקשר הוא שכל הקטע הזה של השאלה כל הזיין בלה בלה בלה ואז
תשובה על זה - זה קטע מהצבא ... כל הזמן ממציאים
כאלה שטויות ...
|
יא טמבל
אמרתי לו מה הקשר צבא כי הוא חשב שזה רק בגלל הצבא
אני יודע את זה!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לאנשים מחוץ לפורום - לא ישראליים ברור אסור להצביע
הם לא חלק מהקהילה שלנו ...
אני ורועי נחליט מה לעשות בקשר למה שקרה פה
...
|
עם כל הכבוד למוש, עודד, או מי שלא רימה..
מי שעשה כזה דבר צריך להפסל אוטומטי. נקודה..
לא מתאים למוד (עתידי) לעשות כזה דבר
וזה תכלס רמאות.. אפילו להביא חבר ישראלי שבחיים לא היה פה שיצביע זה כבר יותר הוגן, אבל לקרוא למישהו מחו"ל? גועל נפש..
לרמות זה הדבר הכי קל... ודווקא בגלל נסיונות כאלה צריך לפסול אוטומטי מי שמנסה.. מה שבטוח, אי אפשר לתת לאנשים כאלה לנהל..
וד"א.. אני חושב שכדאי שתרדו מהאופציה שאנשים ביקשו מאנשים מחו"ל להצביע לחברים שלהם בלי שחברים שלהם (המתמודדים) ידעו מיזה...
בסופו של דבר זה עבר דרך המתמודדים שאנשים *עוינים* הצביעו להם והם יכלו לעצור את זה לפני שזה קרה.. אבל הם לא עשו את זה
לא לעבור על זה בשתיקה
תודה |
|
|
| TinkerbeL |
חחחחחחחחחח
קצת הגזמנו עם הבחירות האלה לא?
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
חחחחחחחחחח
קצת הגזמנו עם הבחירות האלה לא?
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) |
לא יתאים שמישהו שרוצה ליצג את הפורום הישראלי יעשה כזה דבר
בטח לא על חשבון חברים טובים שלו
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
או שלה...
וטלי..
את מיבנה נכון? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Shahar
וטלי..
את מיבנה נכון? |
כן, אני מביבנה עיר האורות
למה? |
|
|
|
|