return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
המוד הבא ! ! ! (ככל הנראה) כולם להיכנס !!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
כן, אני מביבנה עיר האורות

למה?


אלק עיר האורות ...
איזה עיר רפאים אלוהים !!!


ומישהוא פה מסכים עם שחר ?
תנו דעות זה יעזור
...
Shahar
quote:
Originally posted by TinkerbeL
כן, אני מביבנה עיר האורות

למה?


כי אני מכיר משם ושאלתי מי את :)
luckystrike
טוב - המודים האחרים חושבים שמספיקים לנו
שתי מודים ובעמדות דיי תקיפות הם אומרים שאין מצב
שבפורום כזה צריכים עוד מוד ...

בכל אופן - עוד לא החלטנו מה נעשה

אבל מעודד קיבלנו פה תגובה - מוש מה יש לך
לומר על העניין ?
TinkerbeL
quote:
Originally posted by luckystrike


אבל מעודד קיבלנו פה תגובה - מוש מה יש לך
לומר על העניין ?


דיי מזכיר לי את הפרשות שחשפו על שרון ומצנע בזמן הבחירות......

מוש ועודד:
מושחטים נמאסתם
חחח סתם אל תקחו ללב פשוט אשכרה עשו פה קמפיין בחירות
:tongue3 :crazy: :happy2: :haha: :tongue2 :toocool:
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
דיי מזכיר לי את הפרשות שחשפו על שרון ומצנע בזמן הבחירות......

מוש ועודד:
מושחטים נמאסתם
חחח סתם אל תקחו ללב פשוט אשכרה עשו פה קמפיין בחירות
:tongue3 :crazy: :happy2: :haha: :tongue2 :toocool:


דווקא אני חושב שהפוך
דווקא בגלל שזה לא כזה עניין אז אמרנו שלא יכתבו שטויות
וכאלו ושרק אנשים יצביעו ...
DjChook
לדעתי יש פה בעיתיות

גם ככה צריך בסופו של דבר היה לעשות הצבעה חדשה יעני סיבוב שני
בין שני המועמדים לראות באמת שיש לנו פה מעל 50 אחוז מהקולות

ולא בתור פוסט
כל מישהו שרוצה להצביע רושם פוסט עם השם
וזהו
מישהו יעשה חשבון פשוט

(רועי - גם חכם גם נייטרלי)
ויגמר הסיפור

אלונה = חיים רמון
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
אלונה = חיים רמון


איזה השוואה לא יפה!!!

שונא את חיים רמון ,
כאילו הוא ממש הורס לעבודה לדעתי, לא שמעתי ממנו משהו חכם אחד, חוץ מאולי שצריך גדר הפרדה, יש לי תכונה כזאת של לנתח אופי של אנשים שאני מסתכל על התגובות והשפת גוף שלהם, אז כל הזמן היה נראה לי איך הוא מקנא באהוד ברק ואיך הוא רצה להיות יושב ראש המפלגה במקומו, ועכשיו אחרי ההפסד בבחירות איזה 3 פעמים שמעתי אותו מאשים את ממשלת ברק בהפסד של העבודה ...
הוא סתם נמצא גבוה בעבודה כי הוא פעיל בה מלא זמן

אז חן כפרה,
ההשואה לא יפה בכלל
אלונה היא מלכת הפרום
ונסיכת הפסיכודאלי
ואם כבר אז לימור לבנת :)

ומישהו הזכיר פה את עיר האורות??
יום יבוא ומאיר שטרית יהפוך את כל מדינת היהודים למדינת האורות!

שיייייייייייייייייטרית - מלך ישראל,
חי חי וקאאאאיייאאאאאם
שטרית מלך ישראל
חי חי וקיים..

ואם נחזור לנושא..
אז אני חושב שהמתומדדים הבינו כמה הקטע דפוק,
ולדעתי אם הם באמת רוצים להיות מודים , למה לא לתת לאחד מהם להיות...
זה לא באמת בחירות לראשות ממשלה, אז ה"שחיטויות" האלה, זה סתם דברים קטנים באותה מידה
זה לא שהם יחדירו אירופאים לפורום או משהו אחורי זה , אני מניח שלא זרם פה כסף וחדרים בבתי מלון :)

בקיצור לדעתי כולם קלטו כמה זה היה דבילי, וצריך לעשות בחיורת חוזרות, כמו שכבר הצעתם, באיזה פול סגור

ודרך אגב,
מודים לא יכולים לראות איזה ניק הצביע למה?...
טוב כנראה לא...
nesher
quote:
Originally posted by Flotser
איזה השוואה לא יפה!!!

שונא את חיים רמון ,
כאילו הוא ממש הורס לעבודה לדעתי, לא שמעתי ממנו משהו חכם אחד, חוץ מאולי שצריך גדר הפרדה, יש לי תכונה כזאת של לנתח אופי של אנשים שאני מסתכל על התגובות והשפת גוף שלהם, אז כל הזמן היה נראה לי איך הוא מקנא באהוד ברק ואיך הוא רצה להיות יושב ראש המפלגה במקומו, ועכשיו אחרי ההפסד בבחירות איזה 3 פעמים שמעתי אותו מאשים את ממשלת ברק בהפסד של העבודה ...
הוא סתם נמצא גבוה בעבודה כי הוא פעיל בה מלא זמן

אז חן כפרה,
ההשואה לא יפה בכלל
אלונה היא מלכת הפרום
ונסיכת הפסיכודאלי
ואם כבר אז לימור לבנת :)

ומישהו הזכיר פה את עיר האורות??
יום יבוא ומאיר שטרית יהפוך את כל מדינת היהודים למדינת האורות!

שיייייייייייייייייטרית - מלך ישראל,
חי חי וקאאאאיייאאאאאם
שטרית מלך ישראל
חי חי וקיים..

ואם נחזור לנושא..
אז אני חושב שהמתומדדים הבינו כמה הקטע דפוק,
ולדעתי אם הם באמת רוצים להיות מודים , למה לא לתת לאחד מהם להיות...
זה לא באמת בחירות לראשות ממשלה, אז ה"שחיטויות" האלה, זה סתם דברים קטנים באותה מידה
זה לא שהם יחדירו אירופאים לפורום או משהו אחורי זה , אני מניח שלא זרם פה כסף וחדרים בבתי מלון :)

בקיצור לדעתי כולם קלטו כמה זה היה דבילי, וצריך לעשות בחיורת חוזרות, כמו שכבר הצעתם, באיזה פול סגור

ודרך אגב,
מודים לא יכולים לראות איזה ניק הצביע למה?...
טוב כנראה לא...


ממש אחי, בקצב הזה בשביל טיפה אור נצטרך למכור את המכונית
מלך , חחחחח
עלוב עד כדי עצוב
Flotser
quote:
Originally posted by nesher
ממש אחי, בקצב הזה בשביל טיפה אור נצטרך למכור את המכונית
מלך , חחחחח
עלוב עד כדי עצוב


יופי קישקשת אחלה שטות
Tarantula
quote:
Originally posted by Flotser


אלונה היא מלכת הפרום
ונסיכת הפסיכודאלי





חי חי...
סוף סוף מישהו אמר עלי משהו טוב לשם שינוי, תלמד ממנו חן,!@$$%%#:clown:
תודה לך מותקקקק!@#!#$$ אוהבת אותך!@#$



ואם כבר בחירות, אם אני ממש מפריעה בהצבעה, אני לא אתמודד,
למה כי אני יודעת שאין סיכוי שאני אבחר, אבל סתם בשביל העניין...

חחח... מעניין אותי לדעת מי בחר בי...
מישהו מוכןןן פפפלליייזזזז להגיד לי? שאני אוהב אותו עד סוף חיי?:):D :D :D :D :D :happy2:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
לדעתי יש פה בעיתיות

גם ככה צריך בסופו של דבר היה לעשות הצבעה חדשה יעני סיבוב שני
בין שני המועמדים לראות באמת שיש לנו פה מעל 50 אחוז מהקולות

ולא בתור פוסט
כל מישהו שרוצה להצביע רושם פוסט עם השם
וזהו
מישהו יעשה חשבון פשוט


אתה לא מבין שאנחנו בשיקולים אם בכלל להוסיף עוד מוד?
כי כל המודים האחרים חושבים שזה ממש אבל ממש לא נחוץ!!
הפורום של אוסטריה נראה לי זה היה אמר שהם איזה 60 יוזרים אקטיביים ורק לאחרונה נהיה להם מוד ראשון
אז אין סיבה שאנחנו שקהילה של יוזרים ת'כלס יותר קטנה נהיה עם 3... והם ממש ממש לא חושבים שזה נחוץ...
חוץ מזה גם אם נעשה בחירות חוזרות... אני לא יודע אם מוש זכאי להשתתף
מוש אנחנו עדיין מחכים להסבר שלך!!!
DjChook
תשמע רועי, אני לא חושב שזה עניין של מודים להסתכל לתחת שלנו

למה בתכלס, זה החלטה שלך ושל מורן

כי המוד הנוסף יקבל בדיוק גישה על הפורום הזה
שלאף אחד אחר לא יהיה אכפת

אולי גישה לפורום של המודים, אבל אין לי מושג גם ככה מה הולך שם

בכל מקרה, בקשר למיכאל

יא מטומטם !
וגם כל מי שהקשיב לשטויות שהוא רשם

אתה זוכר שהיה את הפריימריז לעבודה, ושטרית אמר שהוא רוצה להתמודד
אבל שהוא הבין שאין לו סיכוי הוא פרש כדי שלא יהיה עוד סיבוב שיעלה עוד כסף

ככה זה בדיוק פה, ראסמי תחשבו שעם ה 5 קולות של אלונה, בתכלס עודד נגיד יכל לעבור את מוש

ואני לא מבין למה אתה מחכים להסברים, הרי זה ברור שמוש לא הביא לפה בכוונה את כולם להצביע בשבילו

אני לא יודע עם הוא הביא בכלל או לא זה לא כזה משנה לי, כי ראסמי זה רעיון נחמד ביותר :)

אבל גם תעשו טובה, לא הצביעו 16
ILTA
לעודד...

PEACE
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement