return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
המוד הבא ! ! ! (ככל הנראה) כולם להיכנס !!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
מה שאני לא מבין למה הוא קרה ל
AZ
הזה כדי שיכתוב הזה ...
כי ברור ש
AZ
לא היה יכול לדעת על מה שקורה פה בכלל
ועוד מסביר את עצמו כאילו הוא מינימום יודע עברית
עשרים שנה ומבין פה הכל ...
יענו חאלאס יש גבול אנחנו לא טמבלים ...
תוך פחות מ-24 שעות 37 קולות !!!
עוד ביום שבת שהייתי פה און-ליין וכמעט לא היה פה מחובר
אף אחד !


נכון...
אין שום מצב בעולם שאז הזה ידע שהוא "הרס" את הפול שלנו...
הוא מדבר פה כאילו הוא קרא הכל ואז חזר להתנצל על זה שהוא יענו נהנה מזה ולא יכל להתנגד... זה בולשיט

quote:
Originally posted by luckystrike
אני משנה עמדה כתוצאה משני דברים
1. מה שקרה פה
2. שראיתי מה המודים האחרים אומרים על העניין ואיזה תוקפניים
עוד הם היו בקשר לזה ...

קיצר - בינתיים ואני מבין שרועי יסכים איתי אני ורועי נישאר
פה מודים שנינו ... אם יהיו בעיות נשנה את המצב ...
אם מישהוא חושב שלא צריך להיות ככה שישלח לי
PM !
באמת - אין לי בעיה נראה מה נוכל לעשות ...
הבנתי שהרבה פה דרך אגב חושבים כמו רועי שלא צריך
עוד מוד ...


מי שרוצה להבהיר גם לי כמה דברים כמו שכמה כבר עשו מוזמן לשלוח לי גם פי אם..
ומורן... אני יכתוב למודים האחרים שאנחנו מקבלים את מה שהם טוענים שצריך לעשות... ולא נצרף עוד מוד
קיצר תחזור מחר ונסע לעודד... אני מתחיל ברביעי מאוחר אז אפשר להשאר כמו בני אדם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
טוב אנשים. באמת התדברתי עם מוש וכו וכו.

שורה תחתונה, הכל ספקולציות, ומבחינתי כרגע זה נתון להחלטת המודים: או בחירות חוזרות, שלא צריך עוד מוד.


כרגע לא יהיה עוד מוד
ואם יהיה שינוי אתם תדעו על זה....
עודד מחר אצלך
oDrori
תלוי בשעה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
תלוי בשעה


נו רגיל
לקראת הלילה...
טוב עזוב פה נדבר על זה במקום אחר
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
צודקים כל העסק מסריח, צריך לסגור את הטרד למחוק את הדבר מהתודעה

ולהתפלל שנחזור להיות קהילה אוהבת ותומכת :(





אל דאגה אנחנו קהילה משפחה אוהבת בייחוד
עכשיו שיש אצלנו שתי אימהות ...
:)


יאללה מחר כולם אצל עודד
אני כמעט בטוח יוכל להגיע ...
DjChook
שעה?
Shahar
נו מה זז..?
מורן אני מקווה שקראת את ה
PM..
מי שעשה את זה שיודה וזהו
מוש אחי, זה שהתנפלו עליך לא אומר שאתה צריך לפרוש ... למרותש אם יש סיבה אחרת שאתהלא מסכים לוותר עליה אז תודיע לרועי ומורן וגמרו תסיפור ככה בלי כל החקירות של מי מה מו ותעלו את עודד..
אבל יאללה תזיזו משהו ..
DjChook
שחר יא מוזר הוחלט שלא יהיה מוד שלישי
Trance man
אחרי הפוסט של אלונה בט'רד של המסיבות אני רוצה לשנות את הצבעתי ל
אלונה!!!

:stongue:
luckystrike
quote:
Originally posted by Trance man
אחרי הפוסט של אלונה בט'רד של המסיבות אני רוצה לשנות את הצבעתי ל
אלונה!!!

:stongue:


נראה לי זה מה שהיינו צריכים לעשות מהתחלה
היה פותר המון בעיות\שטויות ...

Tarantula
חחחחחחחח....
אלונה לשלטון!@#$!@$^%&:happy2: :happy2: :D :D :D :crazy: :crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחחחח....
אלונה לשלטון!@#$!@$^%&:happy2: :happy2: :D :D :D :crazy: :crazy:


בייבי!!!!
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement