return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
המוד הבא ! ! ! (ככל הנראה) כולם להיכנס !!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
בכל מקרה, בקשר למיכאל

יא מטומטם !
וגם כל מי שהקשיב לשטויות שהוא רשם

אתה זוכר שהיה את הפריימריז לעבודה, ושטרית אמר שהוא רוצה להתמודד
אבל שהוא הבין שאין לו סיכוי הוא פרש כדי שלא יהיה עוד סיבוב שיעלה עוד כסף


:conf:
רצית להגיד רמון במקום שטרית??

כנראה....
יופי אני סופגניה
זה עדיין לא מבטל שום שטות שאמרתי...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ואני לא מבין למה אתה מחכים להסברים, הרי זה ברור שמוש לא הביא לפה בכוונה את כולם להצביע בשבילו


אז אני חולק עליך
למה אין שום מצב בעולם שאנשים ידעו מה זה "מוש" בעברית ומה זה מסמל שהם מצביעים
בדיוק כמו החבר הדפוק הזה מאנגליה שהגיע לפה ורשם.. כןאני חייב ללכת עם מוש...
עשה לי טובה ואל תזיין את השכל
Az
sorry for ruining the poll guys, saw it on the new posts bit, looked too much fun to resist ;)
l8rs
:cool:
DjChook
רועי זה לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה

אז היה פה פוסטים שאנשים סתם העתיקו דברים בעברית בלי לדעת מה הם אומרים נו באמת,

מוש היה הראשון

או אולי היה מצב של אי שוויון לטובת עודד או לא יודע מה

בקיצור, אתה לא יכול לשפוט על פי זה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
רועי זה לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה

אז היה פה פוסטים שאנשים סתם העתיקו דברים בעברית בלי לדעת מה הם אומרים נו באמת,

מוש היה הראשון

או אולי היה מצב של אי שוויון לטובת עודד או לא יודע מה

בקיצור, אתה לא יכול לשפוט על פי זה


אחי היה שוויון 10-10 בין עודד למוש
והלכתי לכמה שעות... ושחזרתי היה 20-10 לטובת מוש
מה אתה רוצה שאני יבין מזה??
אחר כך הצביעו עוד כמה לעודד וזהו...
אבל ת'כלס... מה אתה מצפה שאני יחשוב??
עברו כולה 24 שעות מאז שהפול נפתח והגענו לכזאת כמות רצינית של הצבעות שזה לא ריאלי בשבילנו
קטע מסריח יש פה...
ועדיין לא קיבלתי ממוש תגובה על זה!!!!!! :mad:
luckystrike
טוב אני ייתן את התגובה הסופית והדעה שלי פה בעניין הזה

דבר ראשון עם אני רואה עוד פוסט אחד על פוליטיקה אני
לא יודע מה אני עושה זה מחרפן אותי
יאללה בוא נשאיר דברים לא קשורים לפחות בט'רד הזה
בחוץ ...

דבר שני חן אני יודע שאתה חבר של מוש והכל
וכנ"ל לגבי עצמי אבל אתה לא צריך לשחק אותה מטומטם
כדי להגן עליו ...
בסדר עשה טעות הבן-אדם יאללה שיודה ...
עצם השתיקה מראה שהמלך ערום
...
דיי אני נשמע חכם !

חן אתה יודע שאני מת על מוש אבל חאלאס אתה לא צריך
לשחק אותה טמבל ולהגיד "אה כן כבר עשו את זה פעם" כי
זה מוריד מהכבוד שלך וגם מההערכה שלי אלייך !
ואתה יודע כמה אני אוהב אותך
:)
קיצר - נכון פעם היה לנו כזה מקרה מה אתה רוצה להגיד בזה ?
שבדיוק כמה שעות אחרי פתיחת הט'רד כל ארופה הגיעה הינה
ולחצה על כפתור מוש\עודד ???
שים לב שמעודד קיבלנו תגובה וזה רק הדעה שלי
אני מאמין לו ...
מוש לא כתב פה כלום - מילא היה אומר שהוא מבטיח שהוא
לא עשה את זה אבל לפחות יש לו כבוד לא לעשות את זה
...
מה שאני לא מבין למה הוא קרה ל
AZ
הזה כדי שיכתוב הזה ...
כי ברור ש
AZ
לא היה יכול לדעת על מה שקורה פה בכלל
ועוד מסביר את עצמו כאילו הוא מינימום יודע עברית
עשרים שנה ומבין פה הכל ...
יענו חאלאס יש גבול אנחנו לא טמבלים ...
תוך פחות מ-24 שעות 37 קולות !!!
עוד ביום שבת שהייתי פה און-ליין וכמעט לא היה פה מחובר
אף אחד !
יענו נגיד ואני אומר בהגזמה 15 אנשים מישראל נכנסו והצביעו
מה תגיד על ה 22 האחרים ?!?!?!
ש22 חבר'ה מארופה במקרה באותה שעה נכנסו לט'רד הזה
ולחצו על כפתור מסויים שכתוב עליו בג'יבריש ...
נכון - הגיוני ...
בחיית חאלאס עם הליכלוכים ...


אני משנה עמדה כתוצאה משני דברים
1. מה שקרה פה
2. שראיתי מה המודים האחרים אומרים על העניין ואיזה תוקפניים
עוד הם היו בקשר לזה ...

קיצר - בינתיים ואני מבין שרועי יסכים איתי אני ורועי נישאר
פה מודים שנינו ... אם יהיו בעיות נשנה את המצב ...
אם מישהוא חושב שלא צריך להיות ככה שישלח לי
PM !
באמת - אין לי בעיה נראה מה נוכל לעשות ...
הבנתי שהרבה פה דרך אגב חושבים כמו רועי שלא צריך
עוד מוד ...

טוב בכל מקרה - עסק מלוכלך ומוש לפחות ציפיתי שתגיב פה
כי אני זיין אם לא קראת את הט'רד הזה כבר עשר פעמים ...

יאללה לילה טוב כולם אני חוזר בשלישי אחרי הצהריים ...
:)
אורי פיינמן לנצח
luckystrike
ועוד משהוא ששמתי לב זה שעודד ציטט פה פוסט של מייק
תסתכלו בפוסט הרביעי הט'רד הזה ותראו מה עודד ציטט
יענו ביחד זה כבר 3 מחו"ל שהצביעו ושניים מהם מודים
שהם לחצו מוש ואחד מהשניים הוא מייקי-מייק שפעיל
פה ואני לא מאמין שיעשה פה כאלה שטויות בכוונה ....

טוב יאללה אין לי מה להסביר פה בעצם יותר ...
לא צריך להיות חכם גדול ...

וכמו שהרבה חבר'ה כתבו לי ב
PM'S
ואני לא יפרט - גם אם זה לא עניין גדול וזה
סתם פורום סבבה והכל עדיין מה שבטוח שמי שסתם
עשה את זה לא צריך להיות מוד ...


יאללה חבר'ה חפיף חבל סתם להתעסק בקקי...

TA TA TA TA TA TA TA TA (CYGNUS X @ TRANCEENRGY)
MoSH_MaN
אני לא רציתי להגיב כי כמו שזה נראה שום דבר שאני יגיד לא יעזור לי
ככה שלא הגבתי

ואגב אני כבר הודעתי לעודד לפני שכל זה קרה שאני מוותר לו


אני לא רוצה להגיד את הסיבות לטעמי כי זה משמש כתירוץ
אין לי איך להוכיח כלום אני מודה
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by luckystrike
קיצר - בינתיים ואני מבין שרועי יסכים איתי אני ורועי נישאר
פה מודים שנינו ... אם יהיו בעיות נשנה את המצב ...
אם מישהוא חושב שלא צריך להיות ככה שישלח לי
PM !
באמת - אין לי בעיה נראה מה נוכל לעשות ...
הבנתי שהרבה פה דרך אגב חושבים כמו רועי שלא צריך
עוד מוד ...

טוב בכל מקרה - עסק מלוכלך ומוש לפחות ציפיתי שתגיב פה
כי אני זיין אם לא קראת את הט'רד הזה כבר עשר פעמים ...

יאללה לילה טוב כולם אני חוזר בשלישי אחרי הצהריים ...
:)
אורי פיינמן לנצח


אחי אני חייב להסכים איתך
גם כשהיו 3 מודים, והייתה את התקופה שיובל לא נכנס כמעט לפה, הסתדרנו מצויין עם 2 מודים...... ככה אני חושב לפחות

וחוץ מזה, אני רואה פה איזה מין אמון יש כאן ביניכם, ואם יבחר מכאן מוד חדש, סתם לא יסמכו עליו ויהיה בלאגן.......
שוב, דעה שלי, אתם לא חייבים להסכים איתי

כל הקטע המפגר הזה סתם יסכסך בין אנשים כאן... בעצם אולי לא, אבל מה שבטוח, הוא לא יכול להיות חיובי... אז מה הטעם????
DjChook
צודקים כל העסק מסריח, צריך לסגור את הטרד למחוק את הדבר מהתודעה

ולהתפלל שנחזור להיות קהילה אוהבת ותומכת :(

מורן פגעת בי

:(

coby
עשיתם את זה תחרותי מידי ... ויצא קקי



שיעשו משלוש :cool:


סתם שאלה... בישביל מה צריך עוד מוד בכלל ?
oDrori
טוב אנשים. באמת התדברתי עם מוש וכו וכו.

שורה תחתונה, הכל ספקולציות, ומבחינתי כרגע זה נתון להחלטת המודים: או בחירות חוזרות, שלא צריך עוד מוד.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement