|
School verbiedt dragen van bomberjacks (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
DIK MEE EENS!!!
echt pauperkleding gewoon, knurfjes lopen in bombers.. ghehe, voor de gein eens een paar van die klojo's in bombers in elkaar rossen, weten ze het ook eens hoe het voelt :D |
|
|
| mantisnl |
mn broertje werd er nog vet pissed over, want hij is ook zo`n wannabe-gabber typje. gelukkig maar dat hij daar niet op school zat, want daardoor komt er echt wel agressie los, als je alleen al eens kijkt dat hij er nu al kwaad van werd, hij zit nog niet eens daar op school!
agja, ik vin t ook onzin dat hij dat lonsdale enzo draagt.. kvinnut echt een boutmerk (no offence)
maja, kleine broertjes:rolleyes: |
|
|
| Blik |
vind het een beetje triest dat het verboden word op die school, dalijk mogen jongens geen sportschoenen meer aan omdat je dan tuig bent (zoals bij het uitgaansleven met je Puma's al gebeurt)
nee, ik vind niet dat dit moet kunnen
(en het zou ook niet uit moeten maken of je het kutkleren vind of niet, want een heleboel hierro zijn het er mee eens omdat ze het lelijk vinden) |
|
|
| ScuL |
in Hilversum is het bij bijna alle kroegen al verboden om gympen aan te hebben.
je komt er niet in of je wordt er uit gezet.
slaat op zich ook nergens op; het idee komt uit de tijd dat gabbers & skaters relletjes veroorzaakten in het centrum en sindsdien zijn alle sportschoenen taboe. :(
lomp beleid. kleding zegt nix |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Chicane
DIK MEE EENS!!!
echt pauperkleding gewoon, knurfjes lopen in bombers.. ghehe, voor de gein eens een paar van die klojo's in bombers in elkaar rossen, weten ze het ook eens hoe het voelt :D |
lol pauperkleding, true (Y) |
|
|
| =Sound Lab= |
NIe nOrmaal man!!
Te leip!!! |
|
|
| robin |
niet op gympen wtf wat is dat voor gezeik, k loop al me hele leven op gympies, net zo lang tot ze uit mekaar vallen:D, waarom omdat k t lekker vind lopen!! en k maar nooit probleemen net als t overgrote deel van de gabber en of skaters... gewoon zielig
mare waar zijn kisten met witte veters een symbool van?? heb k denk gemist ofzo.. :eek:
r:rolleyes:bin |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by robin
niet op gympen wtf wat is dat voor gezeik, k loop al me hele leven op gympies, net zo lang tot ze uit mekaar vallen:D, waarom omdat k t lekker vind lopen!! en k maar nooit probleemen net als t overgrote deel van de gabber en of skaters... gewoon zielig
mare waar zijn kisten met witte veters een symbool van?? heb k denk gemist ofzo.. :eek:
r:rolleyes:bin |
white power, (white pride, wpww) |
|
|
| SnuggLe |
Het zou me echt mijn reet roesten
[sub]Ik heb echt een goed humeur na 3 dagen te weinig slaap.[/sub] |
|
|
| mantisnl |
[offtopic]
effe over die kisten met witte veters, het gaat zelfs al zo ver dat n paar vriend(jes) van mn broertje al met van die dingen rondlopen inclusief kale kop:eyes:
sorry hoor, maar zoiets vinnik nou echt te ver gaan, die kinderen weten nog niet eens fatsoenlijk waar ze t over hebben:(
[/offtopic] |
|
|
| Miss Proximus |
heb net "ontslag" genomen op school als manager omdat ik opeens m'n tongpiercing uit moet doen.
kutmaatschappij
geen mij maar vast een kartonnen doos....zouden die daklozen nou wel gelukkig zijn? ... |
|
|
| robin |
best wel dom "kijk mij nou stoer zijn ik ben nazie" "k loop op kisten met witte veters kijk mij nou stoer zijn" zouden ze dan zelf niet door hebben dat t gewoon geen pan is, :D
door dit soort dingen komen dr weer allemaal van die acties "kijk maar zonder bomber kunnen we t ook" extra hard "back and better"
k vind t zoiezo dom, ja dr worden buitenlanders in mekaar geslagen, maar 9 van de 10 keer zoeken die ook zelf problemen, en zeg nou niet dat ik discrimineer want dat doe k niet, dr zitten ook goeie tussen, maar verdomt weinig :mad:
| quote: | | heb net "ontslag" genomen op school als manager omdat ik opeens m'n tongpiercing uit moet doen. |
wat triest, bij ons op school vinden de leerlingen t enkel maar stoer als de docenten/medewerkers een tatoe of piercing hebben, die gaan tenminste met hun tijd mee |
|
|
|
|