|
School verbiedt dragen van bomberjacks (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| LightForce |
| quote: | Originally posted by arj1o1
wat zal GSUS voor iets apart betekenen dan? jesus of je suss (of zoeits wat in het frans ik pijp is) |
Het ging me meer als voorbeeld, bedoelde er niet veel concreets mee.... had wel een keer een bericht over gelezen ofzo dat het met iets geassocieert werd... maar weet niet meer wat :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by arj1o1
wat zal GSUS voor iets apart betekenen dan? jesus of je suss (of zoeits wat in het frans ik pijp is) |
wat is frans voor ik slik...ga ik ook een kledinglijn beginnen :D |
|
|
| robin |
dat zou zoiets worden als "je avaler"
avaler is iig slikken |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by robin
dat zou zoiets worden als "je avaler"
avaler is iig slikken |
Dus ongeveer (ik zal het wel even vervoegen dan)
j'avale, javal, javahl, djaval,..
succes ermee proxi :) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Lonsdale bezorgd om neo-nazi imago
Gepost door Gerson (M4stermind) - vrijdag 21 februari 2003 @ 21:32 - Bron: Brabants Dagblad
Het sportmerk Lonsdale worstelt met fout imago. Het bedrijf kan bij sommige winkels hun kleding niet afzetten eenvoudigweg om hun extreem-rechts imago. Deze week ging de schoolleiding van het Eikenhagencollege in het Limburgse Landgraaf zover dat het leerlingen verbiedt om nog langer Lonsdale artikelen te dragen.
Ex-bokser Bernhard Hart startte in 1960 in Londen de kledingzaak Lonsdale Sports Equipment. Eind jaren 80 adopteerden Duitse neo-nazi's het merk omdat met een open jas op een Lonsdale sweater of shirt NSDAP te lezen is, de politieke partij van Hitler.
Rayonmanager V.Verwijmeren bij Britain vindt het verbod van de Limburgse school 'onzinnig'. "Jammer dat extreem-rechtse skinheads de kleding dragen. Maar wat moet je dan de volgende keer verbieden? Skatebroeken?", zegt hij. |
|
|
|
| TranceHydra |
| Eigenlijk zijn die extreem-rechtse gasten die in Lonsdale gaan lopen toch wel zo ontzettend dubbel... als je extreemrechts bent, ga je toch niet in een kledingmerk lopen dat bekend is geworden en reclame maakt met vrijwel alleen donkere mensen? |
|
|
| jploveparade |
| Nike Airmax ook verbieden! Wie zegt dat ze met lucht gevuld zijn? Kan net zo goed lachgas zijn :mad: |
|
|
| mantisnl |
1 woord: dom
:rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Nike Airmax ook verbieden! Wie zegt dat ze met lucht gevuld zijn? Kan net zo goed lachgas zijn :mad: |
Dan ook alle schoenen met gel der in!.
Wie weet is het wel een kneedbom :s |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dan ook alle schoenen met gel der in!.
Wie weet is het wel een kneedbom :s |
Asics Semtex :nervous:
Levensgevaarlijk! |
|
|