return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
School verbiedt dragen van bomberjacks (pg. 3)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by robin
wat triest, bij ons op school vinden de leerlingen t enkel maar stoer als de docenten/medewerkers een tatoe of piercing hebben, die gaan tenminste met hun tijd mee

Eh... kgeloof niet dat je ut helemaal begrijpt :D
Miss Proximus
heheh :D nee idd :D

Ik ben dus geen leraar ofzo.

Ik doe hotelschool, en wij hebben elk jaar wat praktijkweken in het hotel dat bij school hoort. ik ben nu laatstejaars (in theorie dan) en dat houdt in dat je 3 weken manager bent op één van de afdelingen.
ik had dus al 2 weken die piercing (reglement is geen ZICHTBARE piercings) en nu, laatste week, komt de praktijk begeleidster erachter dat ik er 1 heb. drama natuurlijk. goed, heb je aan mij een verkeerde want ik haal t ding niet uit! ik heb dus vanaf vandaag mijn functie neergelegd omdat ik zo niet wil werken...met nog TWEE fokking dagen te gaan. mijn personal coach is met de zaak bezig, en het lijkt nu zo te zijn, dat ze me in feite niks kunnen maken, omdat het inderdaad geen zichtbare piercing is, en het geen obstructie voor mijn werk vormt.
ik zou het zelfs in de rechtzaal kunne aanvechten, en winnen, zegt ie :D lol dat zou ik echt vet cool vinden.

maar ja. dat het nou allemaal zo moet gaan. en voor degenen die denken "doe dat ding uit"...NEE dat doe ik neit! nasst het feit dattie binnen een uur dichtgroeit, heb ik gewoon m''n principes. het is ook niet zomaar een sierraad. nee, op m'n verjaardag laten zetten in zuid afrika...hoeveel symbolische waarde moet zo'n ding hebben, dit lijkt me wel genoeg toch :)

dus :)
robin
hoe moet ik dat nou weten :mad: ;)

tongpiercing of z'n ringetje bovenin je oor, dat moet kunnen toch, als je nou hele rits van die dingen door je wenkbrauw of neus ofzo heb zou k t wel begrijpen, hoewel, je heb piercings en je heb piercings..

lullig voor je

mzlz

robin
LightForce
Haha heb nog een bomber ligguh.... Als die me nog past althans...

Anyway het is te triest voor woorden, dat bombers nu al worden gemeden.. Whats next? De Levi's spijkerbroek? De Gsus shirts vanwege de betekenis achter Gsus???

Gaat goed in deze maatschappij :whip:
robin
k heb blijkbaar heel veel gemist, dr zit toch helemaal geen betekenis achter GSUS, heb nog wel zo'n shirt liggen geloof ik, paar jaar terug liep half nederland zowat in bombers, echt niet dat dat allemaal nazi's zijn!!

tis behoorlijk triest maar helaas doe je dr niet zo veel aan, je komt dat cafe niet in, denk je misschien wel van nou dan niet, ze nemen me maar zo als k ben, maar onder tussen sta je wel buiten :whip:
magrec
Vandaag ook weer een 6-tal van die kansloze stakkers.
Kistjes, bomberjack, lonsdale trui opgerolde spijkerbroeken en mogen misschien net op een scooterrijden, gaan ze als ze in de rij staan bij de bus. Roepen ze "eigen volk eerst"gingen we ze allemaal uitlachen whehehe konden ze niet hebben maar ja zo triest :( kan het me prima voorstellen wat die school wil.
M5
quote:
Originally posted by magrec
Vandaag ook weer een 6-tal van die kansloze stakkers.
Kistjes, bomberjack, lonsdale trui opgerolde spijkerbroeken en mogen misschien net op een scooterrijden, gaan ze als ze in de rij staan bij de bus. Roepen ze "eigen volk eerst"gingen we ze allemaal uitlachen whehehe konden ze niet hebben maar ja zo triest :( kan het me prima voorstellen wat die school wil.

haha lol

mooiste is dat ze zelf over 20 jaar in een wijk midden tussen de buitenlanders wonen, omdat van zulke types in de regel toch niets terecht komt. :haha: :haha:
arj1o1
quote:
Originally posted by LightForce
Haha heb nog een bomber ligguh.... Als die me nog past althans...

Anyway het is te triest voor woorden, dat bombers nu al worden gemeden.. Whats next? De Levi's spijkerbroek? De Gsus shirts vanwege de betekenis achter Gsus???

Gaat goed in deze maatschappij :whip:

wat zal GSUS voor iets apart betekenen dan? jesus of je suss (of zoeits wat in het frans ik pijp is)
M5
quote:
Originally posted by arj1o1
wat zal GSUS voor iets apart betekenen dan? jesus of je suss (of zoeits wat in het frans ik pijp is)

dat van die Franse vertaling had ik iid ook gehoord ja..

maargoed...iig niet aan mij besteed die ordinaire rommel :p
arj1o1
quote:
Originally posted by M5
dat van die Franse vertaling had ik iid ook gehoord ja..

maargoed...iig niet aan mij besteed die ordinaire rommel :p

ja heb er al een tijd een broek van en wat t-shirts maar tegenwoordig loopt iedereen erin

basd
quote:
Originally posted by arj1o1
ja heb er al een tijd een broek van en wat t-shirts maar tegenwoordig loopt iedereen erin

En dat is inderdaad de beste reden die er is om het niet meer aan te trekken..

:rolleyes:
eieregooie
Ik ben ook een tijdje aan de GSUS geweest... en Aem Kei... Nu is het meeste wat ik heb van French Connection... FCUK :) Niet dat ut me echt boeit welk merk het is... maar vin de meeste dingen die ze hebben wel leuk :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement