|
School verbiedt dragen van bomberjacks (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TranceHydra |
Check dit dan...
:eyes:

|
|
|
| magrec |
Zo ontzettend SNEU!!!!!!
Die kereltjes moeten ééns een goed gesprek hebben met hun opa en oma.
Mijn opa moeten Ze niet tegenkomen. |
|
|
| jploveparade |
| Scan elke week die Nieuwe Revu effe in, scheelt me weer 2 euro ;) |
|
|
| TranceHydra |
Scheelt je deze maand maar 1.50 ;) Nee maar serieus, dit is toch wel zo ongelofelijk sneu... die gastjes weten echt niet waar ze het over hebben, en dat is nog gevaarlijk ook, want stel nou eens dat er echt een of andere extreem-rechtse leider komt waar ze allemaal blind achteraan huppelen...
Ook jammer is de associate met gabbers, want zeker lang niet elke gabber is extreemrechts en ik ken zelf een paar gabbers die het goed de keel uitkomt dat dit soort mannetjes hun scene verpesten... |
|
|
| magrec |
| het is natuurlijk wel de nieuwe revu hehe :p dus helemaal serieus ;p nee maar toch |
|
|
| M5 |
lol duidelijk dan....schorriemorrie uit achterstandswijkjes...zulke lui kan je alleen maar uitlachen
:haha: :haha: |
|
|
| eieregooie |
| Pfff... sommige mensen... Dit is gewoon te gek voor woorden... |
|
|
| robin |
whehehehe dit zijn duidelijk de lelijkste en sneu-ste gasten die k ooit heb gezien.. whahahah kijk dat nou staan zitten daaro whahaha lol
die middelste heeft helemaal een sneue kop k kom niet meer bij mensen, en zelfs lonsdale heeft nog wel mooiere truien dan die lelijke dingen die zij aan hebben wheheheh
:crazy: :haha: :happy2: :stongue: |
|
|
| Miss Proximus |
tja, best eng hoor dat er nog mensen bestaan die zo denken (ja duh, ik weet dat dat altijd zo geweest is)
jammer dat je tegenwoordig neo moet zijn om mee te kunnen lopen. in mijn tijd hield je dan gewoon van top 40 muziek :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Dank je voor dit treurige stukkie uit de Revu :whip: :whip: :whip: |
|
|
| mantisnl |
ze hebben wel ergens gelijk, er zijn buitenlanders waardoor je je niet veilig voelt op straat of op stap, maar van de andere kant, dat gebeurt door blanken ook (uit ons eigen land nota bene, kijk maar naar dat voorval in valkenswaard) dus ik vind dat een zeer slechte reden om je daarom zo te kleden en zo te denken!
als je t mij vraagt, allemaal nalopers, een paar doen het en de rest huppeld er gewoon blindelings achteraan.
zielig gewoon:(
[edit]
en ze zijn ook nog eens allemaal hartstikke lelijk:p
[/edit] |
|
|
| LightForce |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
tja, best eng hoor dat er nog mensen bestaan die zo denken (ja duh, ik weet dat dat altijd zo geweest is)
jammer dat je tegenwoordig neo moet zijn om mee te kunnen lopen. in mijn tijd hield je dan gewoon van top 40 muziek :D |
Het zijn er helaas nogal veel, en er komen steeds meer bij. Heb net discussie gehad met een "gabber" zoals hij zich noemt, maar echt waar met elk argument dat ik ook kwam over dat hij zich geen gabber moet noemen maar rechts-extremist.. En niet moet schuilen onder de gabber kreeg ik echt meest onnozele antwoorden terug. Dingen als moet ik je bek verbouwen, of wannabee gabber? Nou ja wannabee gabber??? nee dank je!! Als het zo moet gaan niet... Hardcore is zeker goed te beluisteren, maar ben geen extremist... En dus in zijn ogen zijn alle gabbers extremisten.... echt plaat voor zijn kop. |
|
|
|
|