return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Trance Energy TONIGHT!!!
View this Thread in Original format
YuVaL
חבר'ס.. מקווה שישנת טוב בלילה ..
כי היום בלילה
TRANCE ENERGY!!!!!!!!!!!!!!
W0000000TTTTTTTT
בטח
BASICBEATS ישדרו את זה

:D:D:D:D
Cheers!

Edit -
LineUp:

MainStage:
Joop
Cygnus X (Live)
Johan Gielen
Jean
Cosmic Gate
Tomcraft

Hardstage:
Cor Fijneman
Marcel Woods
Kai Tracid
Charly Lownoise
Bas & Ram

Clubstage:
Dj Jochen
Mark Van Dale
Dj Jurgen
Dj Jose
G-Spot (Live)
Dj calvin
Dj Stephan
Creamteam

פאקינגגגג חזקקקקקקקקק
I WANT TO BE THERE!!


:( :( :(
Shahar
http://trance-energy.id-t.com/te2003-1/
DjChook
סעמק, למי אכפת מה הולכים לשדר, אכפת מה הולכים לשלוח לצ'וק :)
NyKoN
סוף סוף
שנים שלא שמעתי אירוע בשידור חי
:D
warpedd_
מאיזה שעה זה?
MoSH_MaN
Tomcraft
!!!

אני לא יכול לחכות
אבל אין לי כוח להשאר ער
אם כבר אני ילך למסיבה ,
אבל אין לי זין
TranceGiant
10 shekel on Tomcraft opening with Benny Benasso - Satisfaction ;)
He destroyed my club 3 weeks ago witht that bomb.

Other than that a pretty weak Line Up. When I saw Kai Tracid I wasnt too impressed...others are far too commercial but a few are really worth it:

Cygnus X (Live)
Johan Gielen
Cosmic Gate
Cor Fijneman
Marcel Woods


In fact thoe 4 guys and Tomcraft are already making a great party (plus imagine the great atmosphere there..)
luckystrike
quote:
Originally posted by TranceGiant

Cygnus X (Live)



את זה אני פשוט חייב לראות ולשמוע !
עעעעעננננננננננקקקקקקקקקקקקקקק
איזה הופעה הם מביאים חבל על הזמן !
הבנתי שגם ב2000 הם עשו משהוא דומה
Hell_Copter
הולך להיות פצצה שם!!!!!!!!
חבר שלי נסע לשם... המניאק הזה :)
פיצוי על זה שלא נסענו לטראנס אנרג'י של סוכות...
נשתדל לשמוע כמהשיותר... ואם לא אזנוריד את הסטים או משהו
YuVaL
שעות מדויקות!:

-MainStage-
Jean 22:00-23:30
Tomcraft 23:30-01:00
Cygnus X 01:00-01:30
Joop 01:30-03:00
Johan Gielen 03:00-05:00
Cosmic Gate 05:00-07:00

-HardStage-
Cor Fijneman (BasicBeats) 22:00-23:30
Marcel Woods 23:30-01:30
Kai Tracid 01:30-03:30
Charly Lownoise 03:30-05:30
Bas & Ram 05:30-07:00

-ClubStage-
Mark van Dale 22:00-23:15
Jurgen 23:15-00:30
G-Spott 00:30-00:55
Stephen 00:55-02:15
Calvin 02:15-03:30
Jochen 03:30-04:50
Creamteam 04:50-05:15
Jose 05:15-07:00

warpedd_
איזה סטים יהיו משודרים
ואיפה?
Trance man
נראה טוב!
אבל אי אפשר להשוות את זה למיסטרילנד או אינרסיטי...!:)

כמה אנשים יהיו שם?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement