| Hell_Copter |
אוקיי סיכום כמעט סופי
הסט של טומקראפט היה די קקי...
אבל היו טיפה הברקות
הסט של יופ היה הפתעה לטובה... ממש אהבתי
הוא גם שם כל מיני קלאסיקות והכל...
גילן פתח טוב אבל התחרבן אחר כך
וקוסמיק גייט תותחים!!!!!!!!!!!!!!
איזה טראקים פצצות הם שמים!!!!
הרגע היה סינטון - קנט ביליב איט (סילברבלו רמיקס)1
והתחלף עכשיו לדה טרוט'... בקטנה :D |
|
|