return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Trance Energy TONIGHT!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
luckystrike
אני רואה עכשיו
איכות על הפנים ונתקע דיי הרבה ...

מה רואים פה בכלל ?
איפה ההופעה אינעל ראבאק ?
סתם רואים מישהוא מול המחשב מתקלט
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אני רואה עכשיו
איכות על הפנים ונתקע דיי הרבה ...

מה רואים פה בכלל ?
איפה ההופעה אינעל ראבאק ?
סתם רואים מישהוא מול המחשב מתקלט


עזוב אותך לראות
תשמע ברדיו... אין מה לראות
וכנס למירק...
אנחנו שם כמה חבר'ה... תבוא
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עזוב אותך לראות
תשמע ברדיו... אין מה לראות
וכנס למירק...
אנחנו שם כמה חבר'ה... תבוא

איזה ערוץ יא קקה ?
oDrori
quote:
Originally posted by YuVaL
חבר'ס!!!!
כל מי ששומע את זה היום בערב!!

בואו נעשה מפגש:

/server irc.inter.net.il
/j #te-il

סבבה??
אני שם כבר מחכה לכם...

Edit -
זה במירק לכל מי שלא הבין
:thepirate
luckystrike
אני יודע !
אני שם !


כולנו שם איזה צחוקים !
סיגונס איקס שולטים !!!
הופעה מדהימה עד עכשיו
למרות שזה עדיין בטראק הראשון
oDrori
איזה אכזבה עם סיגנוס שירדו אחרי חצי שעה... אקט מדהים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אני יודע !
אני שם !


כולנו שם איזה צחוקים !
סיגונס איקס שולטים !!!
הופעה מדהימה עד עכשיו
למרות שזה עדיין בטראק הראשון


חחחחח פספסת את הטראק הכי טוב
זין על ראשך הארור :D
יאללה שדי ג'יי יופ יהיה טוב :)
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
איזה אכזבה עם סיגנוס שירדו אחרי חצי שעה... אקט מדהים


אשכרה
רק בשבילם הייתי נוסע ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
איזה אכזבה עם סיגנוס שירדו אחרי חצי שעה... אקט מדהים


יא שרוט זה היה התכנון...
שהם רק חצי שעה יהיו...
תסתכל בלוח זמנים
Hell_Copter
גילן פתח עם גריס 2000 ברמיקס של ג'י אנד אם פרוג'קט
כבוד לנו!!!!!

Hell_Copter
אוקיי סיכום כמעט סופי
הסט של טומקראפט היה די קקי...
אבל היו טיפה הברקות

הסט של יופ היה הפתעה לטובה... ממש אהבתי
הוא גם שם כל מיני קלאסיקות והכל...

גילן פתח טוב אבל התחרבן אחר כך

וקוסמיק גייט תותחים!!!!!!!!!!!!!!
איזה טראקים פצצות הם שמים!!!!
הרגע היה סינטון - קנט ביליב איט (סילברבלו רמיקס)1
והתחלף עכשיו לדה טרוט'... בקטנה :D
DjChook
רועי אתה ח-ו-ל-ה נ-פ-ש

חחח

משחררים סטים משם מעניינים ?

(גילן וקוסמיק מעניינים אותי)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement