return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Trance Energy TONIGHT!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
quote:
Originally posted by Trance man
אבל אי אפשר להשוות את זה למיסטרילנד או אינרסיטי...!:)

כמה אנשים יהיו שם?


במוזיקה דווקא טראנס אנרג'י אוכל את שניהם ... אינרסיטי הכי גדול אבל.

TE = ~45,000 אנשים
אם אני זוכר נכון ...


אני מה זה מקווה שיעשו ריפים מייקל וודס ולקור פיינמן ... הם לא על המרכזית והם תותותחים
!

וואי איזה מתאים היה לעשות מפגש ככה במחשב של מישהו לחבר רמקולים ולשמוע חי :)))))) טוב חבר'ה בואו באמת ניפגש באיזה צ'אט לשמוע את זה חי!
YuVaL
חבר'ס!!!!
כל מי ששומע את זה היום בערב!!

בואו נעשה מפגש:

/server irc.inter.net.il
/j #te-il

סבבה??
אני שם כבר מחכה לכם...

Edit -
זה במירק לכל מי שלא הבין
:thepirate
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori



אני מה זה מקווה שיעשו ריפים מייקל וודס !



זה לא וודס שאנחנו מכירים לפי מה שהבנתי זה אחד
אחר גם תותח אבל לא המפורסם ...
YuVaL
Cor_Fijneman-Danceroom_(Trance_Energy_Pre_Party)_Live_15-02-2003

חחחחחחח...
ITS COMING GUYS!!
:)
luckystrike
שמתם לב שהפעם זה לא ברדיו אידיאייטי
אלא 538 ?

המממ סתם מוזר
TranceGiant
wtf?
i got 538 on my satellite!! :eyes: :eyes:

too bad im going out to some techno party ...
YuVaL
http://staging.radio538.nl/media/video538.asx <-- Video Stream
אבל בנתיים סתם משעמם...
נו מתי מתחיללללללל
BLEHHHHHHHH
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
זה לא וודס שאנחנו מכירים לפי מה שהבנתי זה אחד
אחר גם תותח אבל לא המפורסם ...


הוא חיה אחי!!!!
הוא עשה רמיקס חייתי למר פיליפס...
אם אני לא מתבלבל לפחות
אבל שמעתי על מרסל וודס דברים טובים זה מה שאני זוכר...
Vortex_SA
אין לינק ישיר לרדיו? מה אנחנו צריכים לראות את השדרן מתחיל עם המנהלת שם?!
Q-PiXeL
http://staging.radio538.nl/media/radio538.asx

Vortex_SA
תודה!!!!
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
זה לא וודס שאנחנו מכירים לפי מה שהבנתי זה אחד
אחר גם תותח אבל לא המפורסם ...


אה וואלה נכון רק עכשיו ראיתי שזה מרסל ולא מייקל... דווקא שמעתי עבודות שלו... לא משהו לדעתי אבל אני בכל זאת ארצה שיהיה ריפים לכמה שיותר אמנים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement