return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Trance Energy TONIGHT!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
רועי אתה ח-ו-ל-ה נ-פ-ש

חחח

משחררים סטים משם מעניינים ?

(גילן וקוסמיק מעניינים אותי)


שחררו כבר את כל האלה ששודרו
מומלץ הקוסמיק וסייגנוס אקס!!
כל השאר לא חובה... רק אם יש לך זמן ומקום לשרוף
למרות שיופ נחמד למדי.. בטראקים לא במיקסוס...
Hell_Copter
וואי אתמול ששמענו את הסטים השתתפתי בכתיבת הטראקליסטים במיין דיסקשן
כל שניה וחצי שמתי פוסט שהיה טראק חדש
נוספו עוד איזה 100 פוסטים
אז אם אני עוד שניה ב 10000 אז אל תתפלאו :D
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואי אתמול ששמענו את הסטים השתתפתי בכתיבת הטראקליסטים במיין דיסקשן
כל שניה וחצי שמתי פוסט שהיה טראק חדש
נוספו עוד איזה 100 פוסטים
אז אם אני עוד שניה ב 10000 אז אל תתפלאו :D



מה לגבי
EDIT ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
מה לגבי
EDIT ?


אחי כל שניה דופקים שם 14 פוסטים...
אז אף אחד לא שם לב על אדיטים...
בקושי שמו לב לפעמים שכתבתי שם של טראק והם אמרו שצריך לזהות אותו
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יא שרוט זה היה התכנון...
שהם רק חצי שעה יהיו...
תסתכל בלוח זמנים


כאילו דאאאאאההההה
ברור שידעתי - עדיין אכזבה !!!

היה סט עננננק ...
אבל כולה 25 דקות ועוד חמש דקות של פתיח מעצבן !

שלוש טראקים זה היה כל המופע !

הם היו האטרקטיבים של הערב לדעתי ...
טראק הראשון קלאסיקה ענקית ...

יופ גם היה סבבה ובאמת עירבב קלאסיקות
אבל המיקסוס גרוע ואין קשר בין שום טראק למישנהו ...
איזה שפה גבוהה אני ...
NyKoN
וואי
איזה אכזבה

אתמול נרדמתי מהר ולא שמעתי כלום

אני מוריד עכשיו את הסט של קוסמיק
הם הביאו אותה בגדול כמו תמיד
:P
luckystrike
quote:
Originally posted by NyKoN
וואי
איזה אכזבה

אתמול נרדמתי מהר ולא שמעתי כלום

אני מוריד עכשיו את הסט של קוסמיק
הם הביאו אותה בגדול כמו תמיד
:P


אני מוריד את של סייגונס
חייב לשמוע את הקטע בטראק הראשון שוב !!!
איזה קלאסיקה !!!!!!

אורנג' ט'ים לשלטון !!!
DjChook
מה זה מורידים

זרקו עצם אנשים
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
מה זה מורידים

זרקו עצם אנשים


תשיגו לי פאב אני מפקסס
luckystrike
האמת זה פשוט היה חרא הופעה ...
טראנס אנרג'י סאקס !

היחיד שהדהים - סייגונס איקס !!!
אבל רק 25 דקות ... ביזיון !

ויופ לא שמעתי הכל אבל ממה ששמעתי הוא בחר טראקים באופן
טוב ועירבב קלאסיקות כמו שאני אוהב אבל מיקסס גרוע ...

כנסו לפה חבר'ה תיראו איך קוטלים את הארוע בחו"ל ...

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=91070


EDIT - עכשיו אני שומע את הסט של סייגונס
הקהל שם מתופצץ פשוט מדהים
חייב לראות את הקטע שהקהל הבין איזה טראק זה הראשון
יש לי דמעות בעיניים ...

עודד - איזה יופי היה אתמול אה ?
;)

פשוט טראק מטורף
כל הצעירים פה שיישמעו ויידעו איך טראנס צריך
להישמע !!! כמה זבל יוצא היום אלוהים ...
איזה טראק !!! מאאאריצצצצההה
הכינורות.... המנגינה ....
אורגזמה טהורה

NyKoN
אני שומע עכשיו סיגנוס..
רק ההקדמה זה איזה 10 דקות
:/

עוד מעט אגיב
:D

EDIT:

נשמע טוב+
הטראק השני מצוין
Trance man
אחחח שמעו לדעתי דווקא יוהן חילן הביא סט סבבה לא יודע מה איתכם..
Fingers Burnt - Legoland
קטע אדיר!!!
יופ הביא קטעים ישנים בטירוף שלדעתי לא מתאימים לרייב כזה גדול אבל היו לו כמה יציאות טובות והמיקסוס שלו היה סביר!

היה צחוקים להשאר ער כל הלילה ולדבר במירק בזמן השידור :D
צריכים לעשות את זה שוב מתישו ;)

ומורן, אנשים פה לא מכירים את
MAURO PICOTTO - LIZARD...
עודד ורועי חשבו שזה בינארי פינארי
:haha: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement