return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Wat is de beste uitgaans stad in Nederland??
View this Thread in Original format
Yarnie
Zelf woon ik in Leiden en daar is op uitgaans gebied niet echt veel te beleven. Vroeger was er op vrijdag liquid in discotheek incasa waar toen o.a Armin, Tiesto, Ferry Corsten, Marco V en Yves de Ruijter wel eens hebben gedraaid maar dat is er mee op gehouden. Nu is er niet echt meer wat te beleven behalve een paar cafetjes en kleine discotjes. Wil dus wel eens in andere steden gaan kijken wat daar te doen is.
MetzZ_!!
hmm...zal ik dan maar Amsterdam zeggen...

Ik weet wel wat de SLECHTSTE uitgaansstad van NL is...dat is Almere!!
Remy D
Voor mij is dat tot nu toe Groningen. Vind Amsterdam eigenlijk wel tegenvallen voor de gewone zaterdagavond.
M5
ow dat is zonder twijfel amersfoort .....allemaal fette discotheken daaro....niet te geloven ...;)
Henkie_henk
hahaaaa REMY haha... je kan geen plaatje linken van je eigen computer haha!!! lol!!

Upload em ff naar www.brinkster.com haha

en ik denk dat t wel Adam is voor mij.. jammer dat er zoveel van die lijers rondlopen die nix dan problemen zoeken...
Remy D
Lol het is al gelukt :)
Robvef
Het zal voor iedereen verschillend zijn, want iedereen komt ergens anders vandaan. Ikzelf vind Groningen goed (ben er een keer geweest), Breda heeft ook wel wat en in Rotterdam ben ik ook vaak te vinden.

Greetz
Flipper01
Ik ga zelf altijd stappen in Arnhem, qua trance muziek niet supergaaf. Maar ik hoop dat als de <> strax open is dat daar verbetering in komt..
Het schijnt dat ze wel grote namen daar willen hebben.. we'll see.
Mzzls
Jukx
quote:
Originally posted by MetzZ_!!
hmm...zal ik dan maar Amsterdam zeggen...

Ik weet wel wat de SLECHTSTE uitgaansstad van NL is...dat is Almere!!


Nou, ik denk dat Delft toch ook wel een goeie kans maakt!
Remy D
quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Ik weet wel wat de SLECHTSTE uitgaansstad van NL is...dat is Almere!!

Nee het is absoluut Haarlem, wat heb ik me gister verveeld... :(

Blik
Ik weet anders zeker dat Den Bosch de slechtste is, geen enkele discotheek te vinden (op een turken discotheek na dan)
enige wat er te vinden is zijn kroegen, die zijn dan wel gezellig
D?eame?
quote:
Originally posted by Blik
Ik weet anders zeker dat Den Bosch de slechtste is, geen enkele discotheek te vinden (op een turken discotheek na dan)
enige wat er te vinden is zijn kroegen, die zijn dan wel gezellig


Dat probleem hebben we in Venlo ook.Geen disco en veel te veel kroegen waar na 2 uur geen RUK meer te doen is.

Eindhoven is trouwens wel leuk!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement