return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Wat is de beste uitgaans stad in Nederland?? (pg. 3)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Jukx


Speakers...
ja er is ook wel is iemand met zn auto naar binnen gereden omdat die geweigerd werd!
--------------------------------------------------------------------------------



jaaaa?? hahaha, rare mensen, die delftenaren

**********************************************************

Cool, ik heb hier nog wel een gare GTI staan die wel naar binnen gereden mag worden LOL, dan wil ik ook wel eens uit daar in Delft.

Greoten
Blik
quote:
Originally posted by New Wave
quote:



Cool, ik heb hier nog wel een gare GTI staan die wel naar binnen gereden mag worden LOL, dan wil ik ook wel eens uit daar in Delft.

Greoten


of je kunt die gare GTI natuurlijk bij mij in Rosmalen voor de deur zetten en dan betaal ik voor jou de reis terug, dan maak je mij blij, en ben jij van je gare GTI af:) das toch stukken beter
raoel
ja wat anders:D

Ik om eigenlijk niet uit eindhoven zelf. Maar ik ga vrijdag middag / 's avonds altijd naar stratum en de kroegen zijn super gezellig (zoals het eigenlijk alleen in brabant kan /no offense :eek: )

Maar van de discotheken ben ik niet zo kappot
danssalon is ook niet meer veel, denk ik
dus wat dat betreft is het klote in eindhovuh

Maar de time out in gemert is niet leuk behalve dat ene zaaltje naast de grote zaal waar iemand het al over had

Dat kleine zaaltje is wel zo ontzettend vet en iedereen danst en komt daar voor de muziek (geen trance maar een soort van techno :D (TranceAddict=TA=TechnoAddict)
Daar moeten jullie allemaal maar eensh een gaan, LIJP echt wel

En anders moet je naar bels naar de atmoz en zillion
Bellie
Ja....kom maar es naar P'end dan.Naar de Doele...Mwhahahaa wat een lachertje is die tent.Vroeger kwam ik er ook jaren achter elkaar.Je moet gewoon 7,50 betalen om een bar/dancing laat ik het zo maar noemen binnen te gaan.Min leeftijd 18 jaar..??Kom je binnen zijn alle brugklaasers van heel p'end daar binnen.Muziek is helemaal bagger.platen zoals:House of justice,milc inc....je kent het wel.alleen maar commerciele kutmuziek.er zijn twee zalen.1 R&B en 1 zogenaamd trance.En altijd is er rond 3 uur (je kan je klokkie er op instellen) een vechtpartij tussen turken en negers.De sfeer is gewoon zwaar kut.

www.dedoele.nl hahahha tjek maar :)

Oow ja de beste uitgaansstad is Leiden denk ik.OMG wat een chicks lopen daar zeg.Damn Danssalon Incasa & The O.2 vette tenten gewoon.Hadden me maar 1 discotheek hier dan was ik al blij.


GREETZ!!
Jukx
quote:
Originally posted by New Wave
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Jukx


Speakers...
ja er is ook wel is iemand met zn auto naar binnen gereden omdat die geweigerd werd!
--------------------------------------------------------------------------------



jaaaa?? hahaha, rare mensen, die delftenaren

**********************************************************

Cool, ik heb hier nog wel een gare GTI staan die wel naar binnen gereden mag worden LOL, dan wil ik ook wel eens uit daar in Delft.

Greoten


Haha, ja lomp is dat he!!
Akira
NOu ja ik vind de rond amsterdam nog altijd het beste....daar heb je kremlin,escape etc..en in zaandam lexion,de FUN,waakzaamheid...dus ja daar ga ik ook erg graag uit :D
Akira
quote:
Originally posted by New Wave



HAHAHAHA
Kom uit die streek, heb nog nooit zo'n dooie strontstad als Amersfoort gezien, al die kutkakkers daar......om te kotsen.........
en al die discotheken........welke heb jij er gezien dan :-)?
Ik heb na 11 jaar nog steeds geen discotheek kunnen vinden gheghe.

Groeten


rumours,bubbles?

ja okay dan heb je nog de karsenboom die helemaal vol zit met Kakkers :D:D

Maar waar woon jij dan???
Dj Lex
Rotterdam is uiteraard de beste uitgaansstad van Nederland.
Robvef
quote:
Originally posted by Dj Lex
Rotterdam is uiteraard de beste uitgaansstad van Nederland.


Vrijdagavond naar de Baja --> lekkere wijven kijken. :D :D En nee die gasten interesseren me niet.
Akira
en planet hollywood dan ???hehehe ;)

Robvef
quote:
Originally posted by Akira
en planet hollywood dan ???hehehe ;)


Ook lekker!!! hehehehe
Akira
quote:
Originally posted by Robvef


Ook lekker!!! hehehehe

we hebben zo te zien dezelfde smaak hahaha :D:D:D:D:D:D:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement