|
Wat is de beste uitgaans stad in Nederland?? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
Dacht het wel ja. Dan zijn ze nog jong en onbedorven. :D :D
Ik ga donderdagavond de vrouwen in Breda weer eens checken. Dan is het Jazzfestival en dat is altijd gezellig. Niet voor de muziek, maar voor de sfeer.
Greetz |
|
|
| Opti |
| jaaa, hollywood is wel grappig.... vooral dat kelderzaaltje waar ze alleen maar techno en hardhouse draaien is wel kickuh! Aleen jammer dat in die zaal daar amper wijven zijn:( |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
jaaa, hollywood is wel grappig.... vooral dat kelderzaaltje waar ze alleen maar techno en hardhouse draaien is wel kickuh! Aleen jammer dat in die zaal daar amper wijven zijn:( |
Ze weten niet wat ze missen!!! ;) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Robvef
Dacht het wel ja. Dan zijn ze nog jong en onbedorven. :D :D
Greetz |
Hahahahaha, ik had het zelf niet beter kunnen zeggen!!! :D :D
Wat te denken van het Maastheater, Now & Wow en Nighttown... ook wel relaxte tenten in Rotterdam!
...oh ja, was ik toch bijna de ski-hut vergeten op te noemen! :p |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by New Wave
HAHAHAHA
Kom uit die streek, heb nog nooit zo'n dooie strontstad als Amersfoort gezien, al die kutkakkers daar......om te kotsen.........
en al die discotheken........welke heb jij er gezien dan :-)?
Ik heb na 11 jaar nog steeds geen discotheek kunnen vinden gheghe.
Groeten |
waarom denk je dat ik die knipoog erachter heb gezet :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by basvh
TIme-out vind ik ook wel leuk, alleen veeeeel te druk. Vooral de grote zaal waar die laserz hangen maar dat zaaltje ernaast met die kooi waarin je kan dansen daar draaien ze goede muziek |
Time-out is op zich wel een leuke tent.. aleen het is inderdaad altijd veel te druk daar, zeker in de top40 zaal ;(.
Die Dance zaal is dan beter... vooral als er een betere dj is :)
De beursbar is ook wel leuk... 99 pils voor een 99 piek :D
 |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
jaaa, hollywood is wel grappig.... vooral dat kelderzaaltje waar ze alleen maar techno en hardhouse draaien is wel kickuh! Aleen jammer dat in die zaal daar amper wijven zijn:( |
in die zaal draait toch die vrouwelijke DJ??? |
|
|
| Optimus Trance |
| niet elke keer toch???? weet ik veel, ik let nooit op de dj:D:D:D |
|
|
| jp |
| Ik vrees dat qua clubs Den Haag en Rotterdam beter scoren dan Amsterdam. Maar voor grote feesten moet je in onze hoofdstad zijn :happy2: |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by jp
Ik vrees dat qua clubs Den Haag en Rotterdam beter scoren dan Amsterdam. Maar voor grote feesten moet je in onze hoofdstad zijn :happy2: |
 |
|
|
| jp |
Aan je sig te zien ben je er zelf ook niet vies van
:toothless |
|
|
| New Wave |
| Heet die sjofel ook 'flipper'? |
|
|
|
|