return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Wat is de beste uitgaans stad in Nederland?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by Blik
Ik weet anders zeker dat Den Bosch de slechtste is, geen enkele discotheek te vinden (op een turken discotheek na dan)
enige wat er te vinden is zijn kroegen, die zijn dan wel gezellig


ja ik woon vlakbij den bosch er is echt niks te doen, ik denk dat het inderdaad den bosch het minst is. alleen cafe gompie is wel gezellig, maar kom er nooit zoveel, meestal ga ik naar de ster in nieuwkuijk of de lunenburg, dit zijn echt van die boeren discotheken maar daar is niks mis mee.
Blik
quote:
Originally posted by basvh


ja ik woon vlakbij den bosch er is echt niks te doen, ik denk dat het inderdaad den bosch het minst is. alleen cafe gompie is wel gezellig, maar kom er nooit zoveel, meestal ga ik naar de ster in nieuwkuijk of de lunenburg, dit zijn echt van die boeren discotheken maar daar is niks mis mee.


de Lunenburg??? laat maar, dat is misschien nog erger dan een turkendiscotheek als de galaxy in Den Bosch, maar de Gompie is zeker wel vet, daar hoor je ook nog wel toffe muziek voorbij komen.

Ik vind de Time-out in Gemert ook wel tof, jammer dat je al 30 piek kwijt bent voordat je binnen bent (ben 16 jaar en het geld groeit me niet op de rug)
RJR
Ik kom zelf uit nijmegen en daar valt het allemaal maar een beetje tegen. Helemaal geen discotheken!!! Ik studeer in maastricht en dat gaat nog wel maar Groningen is voor mij wel super cool. Zkz op studenten avonden. ;)
basvh
quote:
Originally posted by Blik


de Lunenburg??? laat maar, dat is misschien nog erger dan een turkendiscotheek als de galaxy in Den Bosch.
Ik vind de Time-out in Gemert ook wel tof, jammer dat je al 30 piek kwijt bent voordat je binnen bent (ben 16 jaar en het geld groeit me niet op de rug)


ik vind de lunenburg wel relekst vooral die techno kelder, flink stampen daar. En in coconutbar zijn altijd wel lekkere wijven.

TIme-out vind ik ook wel leuk, alleen veeeeel te druk. Vooral de grote zaal waar die laserz hangen maar dat zaaltje ernaast met die kooi waarin je kan dansen daar draaien ze goede muziek
Opti
quote:
Originally posted by Jukx


Nou, ik denk dat Delft toch ook wel een goeie kans maakt!


ja man, jullie hebben alleen maar kroegen en die ene tent....hoe heet ie nou?? met die grote houten poort, ben ik 1 keertje geweest, waar die schietpartij was anderhalf jaartje geleden...
Jukx
quote:
Originally posted by Optimus Trance


ja man, jullie hebben alleen maar kroegen en die ene tent....hoe heet ie nou?? met die grote houten poort, ben ik 1 keertje geweest, waar die schietpartij was anderhalf jaartje geleden...


Speakers...
ja er is ook wel is iemand met zn auto naar binnen gereden omdat die geweigerd werd!
Opti
quote:
Originally posted by Jukx


Speakers...
ja er is ook wel is iemand met zn auto naar binnen gereden omdat die geweigerd werd!


jaaaa?? hahaha, rare mensen, die delftenaren:D:D:D
tango
'k woon zelf in oss, daar is dus geen ene f0ck te beleven. Maar ik vind eindhoven en nijmegen wel geinig.

Time-out is ook wel lijp, alleen veel van die kleine kutmannetjes van 13 met dikke gouden kettingen enzo.

grtz,
TNG
Robvef
Met de Time-Out heb ik niet zoveel. Ben er een paar keer geweest, maar ik vind het een beetje te druk daaro. En vooral die k*t lange weg langs het kanaal van Den Bosch naar Beek en Donk.

Eindhoven vind ik ook wel OK.
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik
Ik weet anders zeker dat Den Bosch de slechtste is, geen enkele discotheek te vinden (op een turken discotheek na dan)
enige wat er te vinden is zijn kroegen, die zijn dan wel gezellig


Tja...de kroegen zijn goed...maar de rest...:(

djiwan
HAHAHAHAHAHAHA

Berlikum is op schaal het grootste en beste uitgaansplek van nederland, een vet boeregat met 2 supergrote discotheken....

Vooral TDF : The Dance Factory daar komen ook grote namen als Gielen Jurgen Jean etc. etc. (2000 man gaan erin als t er niet meer zijn....... das 3 keer de bevolking van het dorp!!!)

en het leuke is....... de residents komen bij ons platen halen (zie image onderaan) en die kunnen ook zeker wel goed draaien
New Wave
quote:
Originally posted by M5
ow dat is zonder twijfel amersfoort .....allemaal fette discotheken daaro....niet te geloven ...;)



HAHAHAHA
Kom uit die streek, heb nog nooit zo'n dooie strontstad als Amersfoort gezien, al die kutkakkers daar......om te kotsen.........
en al die discotheken........welke heb jij er gezien dan :-)?
Ik heb na 11 jaar nog steeds geen discotheek kunnen vinden gheghe.

Groeten
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement