|
för de som gillar det hård (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag ska introducera 'spinnade' :p |
gör du det martijn ;) :p |
|
|
| ScuL |
hmm.. min föräldrar sover typ 2 meter (och en vägg) iväg från mitt ljudtalare (höjd 1m10, 200W bassreflex :D).
när jag gör det blir det bråk :)
jag glömde att mesta svenska hus är större än hollandska :rolleyes: |
|
|
| Glorie |
| för tredje gången.... Martijn..var d du som mixade eller inte??? :) du dizzar mina inlägg :D |
|
|
| ScuL |
öh :conf:
förlåt jag fattade inte riktigt :D
ja jag har mixat det :) värför ska jag ladda upp en mix som är inte min :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
öh :conf:
förlåt jag fattade inte riktigt :D
ja jag har mixat det :) värför ska jag ladda upp en mix som är inte min :D |
hoho inte vet ja? ja trodde den var från nån skiva :p
Men faaaaaen va duktig du e!!!! :eek: Im impressed :D
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. klockren mixning ju. |
|
|
| Dioxys |
förjävligt snyggt gjort alltså! du har verklige talang!
och du har fått mig att börja lyssna mer på hardstyle nu :) tack! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
öh :conf:
förlåt jag fattade inte riktigt :D
ja jag har mixat det :) värför ska jag ladda upp en mix som är inte min :D |
hehe.. exakt.. speciellt som den heter "Scul - Hardstyle Mix 15" om man kollar på den i winamp :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
hehe.. exakt.. speciellt som den heter "Scul - Hardstyle Mix 15" om man kollar på den i winamp :) |
A, Joo...ja tänkte me så först.. men sen tänkte ja.. neeee... han kan inte ha gjort den :p |
|
|
| Nyx |
Äntligen en hård mix! :disbelief
har precis satt den på nedladdning..ska kommentera mixen senare! :D
| quote: | Originally posted by ScuL
min sista mix:
|
jasså..blir det inte fler mixar framöver? :p :haha: (antar att du menar senaste)
| quote: | Originally posted by ScuL
varning: det e inte trance! även hårdare än hårdtrance :)
det heter hardstyle.... stilen är momentäl jättepopulärt i både
Holland och Italien. |
hardstyle = hardtrance + hardcore
..en bra musikstil, men jag föredrar hardtrance & acid! :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Nyx
Äntligen en hård mix! :disbelief
har precis satt den på nedladdning..ska kommentera mixen senare! :D
|
okej! bra :D
hoppas du gillar det:)
| quote: |
jasså..blir det inte fler mixar framöver? :p :haha: (antar att du menar senaste)
|
hmm LOL! ofcourse! :D
dum fel :o
| quote: |
hardstyle = hardtrance + hardcore
..en bra musikstil, men jag föredrar hardtrance & acid! :D |
japp stämmer.. kanske liten blandat med hardhouse. men hardstyle får aldrig kallas hardhouse eller techno som de gör i Italien :whip: |
|
|
| Unis |
| den här mixen är precis vad jag har letat efter, så nu vet jag att det är hardstyle som är mit kall. Riktigt skön mix, den e redan bränd på skiva å sitter cd spelaren, har lyssnat igenom den 2 ggr idag. tips på några fler hardstyle mixar/låtar? |
|
|
| Nyx |
nu har jag lyssnat igenom mixen..jäkligt bra låtar (speciellt den första) & perfekta övergångar! :D
gör fler hardstylemixar, ScuL! :crazy: |
|
|
|
|