return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
för de som gillar det hård (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
jag ska introducera 'spinnade' :p


gör du det martijn ;) :p
ScuL
hmm.. min föräldrar sover typ 2 meter (och en vägg) iväg från mitt ljudtalare (höjd 1m10, 200W bassreflex :D).

när jag gör det blir det bråk :)

jag glömde att mesta svenska hus är större än hollandska :rolleyes:
Glorie
för tredje gången.... Martijn..var d du som mixade eller inte??? :) du dizzar mina inlägg :D
ScuL
öh :conf:

förlåt jag fattade inte riktigt :D

ja jag har mixat det :) värför ska jag ladda upp en mix som är inte min :D
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
öh :conf:

förlåt jag fattade inte riktigt :D

ja jag har mixat det :) värför ska jag ladda upp en mix som är inte min :D


hoho inte vet ja? ja trodde den var från nån skiva :p
Men faaaaaen va duktig du e!!!! :eek: Im impressed :D
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. klockren mixning ju.
Dioxys
förjävligt snyggt gjort alltså! du har verklige talang!

och du har fått mig att börja lyssna mer på hardstyle nu :) tack!
dbl
quote:
Originally posted by ScuL
öh :conf:

förlåt jag fattade inte riktigt :D

ja jag har mixat det :) värför ska jag ladda upp en mix som är inte min :D


hehe.. exakt.. speciellt som den heter "Scul - Hardstyle Mix 15" om man kollar på den i winamp :)
Glorie
quote:
Originally posted by dbl
hehe.. exakt.. speciellt som den heter "Scul - Hardstyle Mix 15" om man kollar på den i winamp :)


A, Joo...ja tänkte me så först.. men sen tänkte ja.. neeee... han kan inte ha gjort den :p
Nyx
Äntligen en hård mix! :disbelief

har precis satt den på nedladdning..ska kommentera mixen senare! :D


quote:
Originally posted by ScuL
min sista mix:


jasså..blir det inte fler mixar framöver? :p :haha: (antar att du menar senaste)

quote:
Originally posted by ScuL
varning: det e inte trance! även hårdare än hårdtrance :)
det heter hardstyle.... stilen är momentäl jättepopulärt i både
Holland och Italien.


hardstyle = hardtrance + hardcore

..en bra musikstil, men jag föredrar hardtrance & acid! :D
ScuL
quote:
Originally posted by Nyx
Äntligen en hård mix! :disbelief
har precis satt den på nedladdning..ska kommentera mixen senare! :D


okej! bra :D
hoppas du gillar det:)

quote:

jasså..blir det inte fler mixar framöver? :p :haha: (antar att du menar senaste)


hmm LOL! ofcourse! :D
dum fel :o

quote:

hardstyle = hardtrance + hardcore
..en bra musikstil, men jag föredrar hardtrance & acid! :D


japp stämmer.. kanske liten blandat med hardhouse. men hardstyle får aldrig kallas hardhouse eller techno som de gör i Italien :whip:

Unis
den här mixen är precis vad jag har letat efter, så nu vet jag att det är hardstyle som är mit kall. Riktigt skön mix, den e redan bränd på skiva å sitter cd spelaren, har lyssnat igenom den 2 ggr idag. tips på några fler hardstyle mixar/låtar?
Nyx
nu har jag lyssnat igenom mixen..jäkligt bra låtar (speciellt den första) & perfekta övergångar! :D




gör fler hardstylemixar, ScuL! :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement