|
för de som gillar det hård
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
min sista mix:
01 Sa.Vee.Oh - Global Anthem 6:37
02 Devils Ear - Devils Ear (Trance Generators remix) 8:49
03 The Body - Shock (hardstyle mix) 5:20
04 Psycho Hardstylers - The Game (original remix) 5:40
05 DJ Dana - Scratched (album mix) 4:57
06 Vector Two - Bass Line (track two) 4:48
07 Cenoginerz - You Like The Bass (DJ Zany remix) 6:34
08 DJ Duro - Time to Dance (original mix) 3:59
09 Haze & Abyss ft. The Prospector - This is the Ultimate 5:28
10 High Voltage - Bombs Away 5:02
11 DHHD - Funky (DJ Triloks Trauma mix) 5:25
12 DHHD - Rush (DJ Luna & Chirens Straight On mix) 6:31
Totalt: 69:16
http://www.scul.net/mp3/Hardstyle15.mp3
varning: det e inte trance! även hårdare än hårdtrance :)
det heter hardstyle.... stilen är momentäl jättepopulärt i både
Holland och Italien.
vet inte om ni gillar det men ni får en impression iaf :D
-> för de som var på TE:
Charly Lownoise spinnade exakt samma stil i Hardstage:n |
|
|
| Glorie |
fasen ¨så trevligt...vaddå scul, har du gjort mixen? :eek: visste inte att du gjorde sånt..
ska lyssna nu iaf.. å sen säga va ja tycker :p
spinnade? :) :p |
|
|
| Glorie |
Wow, Grym!
Gillar inte alla låtar dock :) vissa går mig på nerverna :p
(typ den vid 58, 59 min :D
Tackar allra mjukast för mixen. den kommer ligga kvar i min playlist.:rolleyes: |
|
|
| Vizay |
| fett grym mix....e alltid skönt med lite hardstyle...funkar ju tokbra å dansa till :D |
|
|
| Glorie |
| ja e helt övertygad om att Nyx kommer digga denna mix |
|
|
| ShyTrance |
Nästan lika bra som dana! :)
fast jag skulle gillat mixen mer om d va lite hardtrance med :)
bra mix iaf! :D |
|
|
| ScuL |
tack, tack.
jag vet det e för hård för några människor ;)
men en hård mix behöver en hård avslutning :D
vizay > hoppa och dansa :D
shytrance > tack.. :)
när jag gör en hardstyle mix då köra jag bara hardstyle låtarna
om jag gör en mix i freestyle finns det möjligheterna att köra både hardtrance och hardstyle..
jenny> jo spinnade? :conf: jag visste inte 'past-time' av 'spinnar' :) |
|
|
| Glorie |
hehe martijn, svenskan har inte ens ett ord för spinner i imperfektform :) tror inte det iaf.
en katt spinner....då heter det spann...i imp. men så kan man inte skriva om skivor tror ja? äh ja vet inte... vare du som mixat eller inte?
ja tror helt enkelt ordet spinner skivor e ett sånt låneord från engelskan som folk inom klubblivet i sverige börjat använda nu på senare tid :)
ööh, ja lägger ner.. :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe martijn, svenskan har inte ens ett ord för spinner i imperfektform :) tror inte det iaf.
en katt spinner....då heter det spann...i imp. men så kan man inte skriva om skivor tror ja? äh ja vet inte... vare du som mixat eller inte?
ja tror helt enkelt ordet spinner skivor e ett sånt låneord från engelskan som folk inom klubblivet i sverige börjat använda nu på senare tid :)
ööh, ja lägger ner.. :D |
haha okej!
när vi 'låner' ett ord i Hollandska låner vi både present och impefektform.. bryr oss inte :)
låter det så konstigt på Svenska då? :D
jag ska introducera 'spinnade' :p |
|
|
| dbl |
låter ju hel bra :)
*dansar runt i rummet* |
|
|
| ScuL |
*tittar på armbandsur*
hmm..
hoppas du bor inte hos föräldrarna :D |
|
|
| Vizay |
ähh vem fan bryr sig...stod å mixade live online häromdan...höll på till typ 01.00 på natten...helöa familjen sov å jag körde på fet volym å allt...tappade ju tiden totalt :p
men men, ingen klagade :D |
|
|
|
|