|
för de som gillar det hård (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Heja Scul! :)
om detta var nr 15 finns d ju 14 andra? ;) smart ja e :p mouhahha
Unis, coolt... frälst ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Unis
den här mixen är precis vad jag har letat efter, så nu vet jag att det är hardstyle som är mit kall. Riktigt skön mix, den e redan bränd på skiva å sitter cd spelaren, har lyssnat igenom den 2 ggr idag. tips på några fler hardstyle mixar/låtar? |
bra :) tack igen..
jag har en 20 gig FTP.. 75% där av är hardstyle.
problemen är bara att min uploadshastighet är 16KB/s :(
Nyx> tack.. jag ska göra nummer 16 snart.
Glorie> Det finns 14 andra mixer. Koller på min hemsida, då står tracklisterna. Jag kan tyvärr inte ladda up alla mixer för att det ska bli för stort. |
|
|
| cool2002 |
| mer Hardstyle den var bra gjorde |
|
|
| Glorie |
fan va imponerande!!!! Gaaaaaaaad!!!!! det här visste ja ju inte om :) har du nån mix du kan tipsa om Scul? som e X-tra bra? I sinom tid, drar ja kanske hem alla :D
weeeeeeeeeeee
scul - high volume? e den egenproducerad?
edit: men vf :( det går ju inte att tanka mixarna :( snyyyyyft |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
fan va imponerande!!!! Gaaaaaaaad!!!!! det här visste ja ju inte om :) har du nån mix du kan tipsa om Scul? som e X-tra bra? I sinom tid, drar ja kanske hem alla :D
weeeeeeeeeeee
|
fast alla är X-tra bra.. :)
ska kolla upp vilken jag tycker är bäst..
| quote: |
scul - high volume? e den egenproducerad?
|
japp.. it is :)
but it's not finished yet.. :rolleyes:
| quote: |
edit: men vf :( det går ju inte att tanka mixarna :( snyyyyyft |
nej.. förlåt. jag laddar upp 1 mix varje månad.
tyvärr har jag ingen plats för alla (100 MB/mix * 15 är 1.5GB för bara min hardstyle mixer :( ).... har bara 300MB webspace.
speciellt för ni här på SWE-TA har jag gjort en blandat mix igår. (hardtrance o hardstyle). har gjort det liten raskigt.. alltså inte alla övergånger är bra men resultaten är okej :)
jag glömde att sätta mastervolymen liten lågare (noticed when i was finished :( ) och gjorde ingen post-editing så det låter en liten 'rough' :o men okej.. iaf:
ScuL - Exklusiv mix för SWE-TA (19-02-2003)
01 DJ Spoke - Ignition (S.H.O.K.K. remix)
02 Cosmic Gate - Just a Tone
03 DJ Hein - Energetic Rhythm (Donkey Rollers mix)
04 Yves DeRuyter - Back to Earth (Rave mix)
05 Kai Tracid - Trance & Acid (Derb remix)
06 Sound of Overdose - City 2 City (DJ Scot Project remix)
07 Yakooza - Cocaine (Derb remix)
08 Drugface - master (Uberdruck Honey Boney remix)
09 Yoda - Definately (DJ Scot Project remix)
10 Zappaman - Never Stop (ScuL remix)
www.scul.net/mp3/Exklusiv_SWE-TA_mix.mp3
Nästa mix kommer första vecka av mars (jag hoppas) -> efter min skidsemester :D |
|
|
| Dioxys |
hohoho :) smörar inte lite va?? ;) :D
laddar iaf ner mixen nu, väntar med spänning :P
måste säga att jag vart lite frälst i din hardstylemix! :D |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by ScuL
ScuL - Exklusiv mix för SWE-TA (19-02-2003)
01 DJ Spoke - Ignition (S.H.O.K.K. remix)
02 Cosmic Gate - Just a Tone
03 DJ Hein - Energetic Rhythm (Donkey Rollers mix)
04 Yves DeRuyter - Back to Earth (Rave mix)
05 Kai Tracid - Trance & Acid (Derb remix)
06 Sound of Overdose - City 2 City (DJ Scot Project remix)
07 Yakooza - Cocaine (Derb remix)
08 Drugface - master (Uberdruck Honey Boney remix)
09 Yoda - Definately (DJ Scot Project remix)
10 Zappaman - Never Stop (ScuL remix)
www.scul.net/mp3/Exklusiv_SWE-TA_mix.mp3
|
Den du mixade ihop igår innehåller några av mina favoritlåtar! ska tanka ner den sen! :rolleyes:
kollade igenom mixarna på din hemsida också..4an hade en hel del feta hardtrancetraxx! :D
btw..lägg till några stenhårda låtar med tb303 oxå! ;) |
|
|
| Vizay |
| hehehe fan va nice scul...sitter å tankar nu, tracklisten ser jävligt nice ut måste jag säga :D |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by ScuL
ScuL - Exklusiv mix för SWE-TA (19-02-2003)
01 DJ Spoke - Ignition (S.H.O.K.K. remix)
02 Cosmic Gate - Just a Tone
03 DJ Hein - Energetic Rhythm (Donkey Rollers mix)
04 Yves DeRuyter - Back to Earth (Rave mix)
05 Kai Tracid - Trance & Acid (Derb remix)
06 Sound of Overdose - City 2 City (DJ Scot Project remix)
07 Yakooza - Cocaine (Derb remix)
08 Drugface - master (Uberdruck Honey Boney remix)
09 Yoda - Definately (DJ Scot Project remix)
10 Zappaman - Never Stop (ScuL remix)
www.scul.net/mp3/Exklusiv_SWE-TA_mix.mp3
|
verkar vara riktigt bra :D håller på o laddar ner nu... :D |
|
|
| ScuL |
jag kan säga en sak till:
jag har lekat liten med volymen, balansen och EQ:n :)
de endaste övergånget jag är inte glad med är den sista :rolleyes: |
|
|
| Vizay |
måste säga att själva mainvolymen inte gjorde så mycke....de låter mer som den e inspelad från nått speciellt liveevent när den e lite högre än normal ;)
sen till den obligatoriska frågan nu när den största förvåningen lagt sig...lirar du CD eller vinyl å va har du för prylar? :D |
|
|
| Glorie |
den exklusiva mixen var me bra :) sista låten mixad av scul? ehh....shajt :) coolt.
just a tone hade ja inte ens hört ex :( eren ny elle? hmmm |
|
|
|
|