return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
för de som gillar det hård (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glorie
Heja Scul! :)

om detta var nr 15 finns d ju 14 andra? ;) smart ja e :p mouhahha

Unis, coolt... frälst ;)
ScuL
quote:
Originally posted by Unis
den här mixen är precis vad jag har letat efter, så nu vet jag att det är hardstyle som är mit kall. Riktigt skön mix, den e redan bränd på skiva å sitter cd spelaren, har lyssnat igenom den 2 ggr idag. tips på några fler hardstyle mixar/låtar?


bra :) tack igen..
jag har en 20 gig FTP.. 75% där av är hardstyle.
problemen är bara att min uploadshastighet är 16KB/s :(

Nyx> tack.. jag ska göra nummer 16 snart.

Glorie> Det finns 14 andra mixer. Koller på min hemsida, då står tracklisterna. Jag kan tyvärr inte ladda up alla mixer för att det ska bli för stort.
cool2002
mer Hardstyle den var bra gjorde
Glorie
fan va imponerande!!!! Gaaaaaaaad!!!!! det här visste ja ju inte om :) har du nån mix du kan tipsa om Scul? som e X-tra bra? I sinom tid, drar ja kanske hem alla :D
weeeeeeeeeeee

scul - high volume? e den egenproducerad?

edit: men vf :( det går ju inte att tanka mixarna :( snyyyyyft
ScuL
quote:
Originally posted by Glorie
fan va imponerande!!!! Gaaaaaaaad!!!!! det här visste ja ju inte om :) har du nån mix du kan tipsa om Scul? som e X-tra bra? I sinom tid, drar ja kanske hem alla :D
weeeeeeeeeeee


fast alla är X-tra bra.. :)
ska kolla upp vilken jag tycker är bäst..

quote:

scul - high volume? e den egenproducerad?


japp.. it is :)
but it's not finished yet.. :rolleyes:

quote:

edit: men vf :( det går ju inte att tanka mixarna :( snyyyyyft


nej.. förlåt. jag laddar upp 1 mix varje månad.
tyvärr har jag ingen plats för alla (100 MB/mix * 15 är 1.5GB för bara min hardstyle mixer :( ).... har bara 300MB webspace.


speciellt för ni här på SWE-TA har jag gjort en blandat mix igår. (hardtrance o hardstyle). har gjort det liten raskigt.. alltså inte alla övergånger är bra men resultaten är okej :)
jag glömde att sätta mastervolymen liten lågare (noticed when i was finished :( ) och gjorde ingen post-editing så det låter en liten 'rough' :o men okej.. iaf:

ScuL - Exklusiv mix för SWE-TA (19-02-2003)

01 DJ Spoke - Ignition (S.H.O.K.K. remix)
02 Cosmic Gate - Just a Tone
03 DJ Hein - Energetic Rhythm (Donkey Rollers mix)
04 Yves DeRuyter - Back to Earth (Rave mix)
05 Kai Tracid - Trance & Acid (Derb remix)
06 Sound of Overdose - City 2 City (DJ Scot Project remix)
07 Yakooza - Cocaine (Derb remix)
08 Drugface - master (Uberdruck Honey Boney remix)
09 Yoda - Definately (DJ Scot Project remix)
10 Zappaman - Never Stop (ScuL remix)

www.scul.net/mp3/Exklusiv_SWE-TA_mix.mp3

Nästa mix kommer första vecka av mars (jag hoppas) -> efter min skidsemester :D
Dioxys
hohoho :) smörar inte lite va?? ;) :D

laddar iaf ner mixen nu, väntar med spänning :P

måste säga att jag vart lite frälst i din hardstylemix! :D
Nyx
quote:
Originally posted by ScuL
ScuL - Exklusiv mix för SWE-TA (19-02-2003)

01 DJ Spoke - Ignition (S.H.O.K.K. remix)
02 Cosmic Gate - Just a Tone
03 DJ Hein - Energetic Rhythm (Donkey Rollers mix)
04 Yves DeRuyter - Back to Earth (Rave mix)
05 Kai Tracid - Trance & Acid (Derb remix)
06 Sound of Overdose - City 2 City (DJ Scot Project remix)
07 Yakooza - Cocaine (Derb remix)
08 Drugface - master (Uberdruck Honey Boney remix)
09 Yoda - Definately (DJ Scot Project remix)
10 Zappaman - Never Stop (ScuL remix)

www.scul.net/mp3/Exklusiv_SWE-TA_mix.mp3


Den du mixade ihop igår innehåller några av mina favoritlåtar! ska tanka ner den sen! :rolleyes:


kollade igenom mixarna på din hemsida också..4an hade en hel del feta hardtrancetraxx! :D


btw..lägg till några stenhårda låtar med tb303 oxå! ;)
Vizay
hehehe fan va nice scul...sitter å tankar nu, tracklisten ser jävligt nice ut måste jag säga :D
ShyTrance
quote:
Originally posted by ScuL
ScuL - Exklusiv mix för SWE-TA (19-02-2003)

01 DJ Spoke - Ignition (S.H.O.K.K. remix)
02 Cosmic Gate - Just a Tone
03 DJ Hein - Energetic Rhythm (Donkey Rollers mix)
04 Yves DeRuyter - Back to Earth (Rave mix)
05 Kai Tracid - Trance & Acid (Derb remix)
06 Sound of Overdose - City 2 City (DJ Scot Project remix)
07 Yakooza - Cocaine (Derb remix)
08 Drugface - master (Uberdruck Honey Boney remix)
09 Yoda - Definately (DJ Scot Project remix)
10 Zappaman - Never Stop (ScuL remix)
www.scul.net/mp3/Exklusiv_SWE-TA_mix.mp3


verkar vara riktigt bra :D håller på o laddar ner nu... :D
ScuL
jag kan säga en sak till:

jag har lekat liten med volymen, balansen och EQ:n :)

de endaste övergånget jag är inte glad med är den sista :rolleyes:

Vizay
måste säga att själva mainvolymen inte gjorde så mycke....de låter mer som den e inspelad från nått speciellt liveevent när den e lite högre än normal ;)


sen till den obligatoriska frågan nu när den största förvåningen lagt sig...lirar du CD eller vinyl å va har du för prylar? :D
Glorie
den exklusiva mixen var me bra :) sista låten mixad av scul? ehh....shajt :) coolt.

just a tone hade ja inte ens hört ex :( eren ny elle? hmmm
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement