return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
פגישת הדרומיים 2!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
YuVaL
יום שני...
אין בעיה

אם מורן בא שיביא איתו כבר את רועי ומוש ואולי שיאסוף גם את עודד בדרך
(סינגורים חופשי)
:D
luckystrike
quote:
Originally posted by YuVaL
יום שני...
אין בעיה

אם מורן בא שיביא איתו כבר את רועי ומוש ואולי שיאסוף גם את עודד בדרך
(סינגורים חופשי)
:D



היי לרועי יש רישיון עכשיו !

רועי יא חמור מתי תבוא לקחת אותי מהצבא פעם אחת יא נקניקייה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
היי לרועי יש רישיון עכשיו !

רועי יא חמור מתי תבוא לקחת אותי מהצבא פעם אחת יא נקניקייה


בנאדם בלי בושה!!!!
אני הרמתי לך טלפון ורציתי לנסוע איתך היום
ואתה עושה לי לא אני עדיין על מדים
אז מצוץ...
YuVaL
טוב נו מזה משנה רועי יקח את מורן מורן את רועי אל תריבו על זה עכשיו
קיצר
יש מצב?
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בנאדם בלי בושה!!!!
אני הרמתי לך טלפון ורציתי לנסוע איתך היום
ואתה עושה לי לא אני עדיין על מדים
אז מצוץ...


מחר תקפיץ אותי מתל השומר !
אם לא יהיה לי אוטו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
מחר תקפיץ אותי מתל השומר !
אם לא יהיה לי אוטו


דבר ראשון אני עובד מחר...
דבר שני.. מה כתוב לי סנג'ר על התחת?!
מי יסע עד תל השומר בשבילך
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
דבר ראשון אני עובד מחר...
דבר שני.. מה כתוב לי סנג'ר על התחת?!
מי יסע עד תל השומר בשבילך

חחחחחחחחחחח
יא צעיר אל תשחק אותה מה אמא שלך לא מרשה ?
לא נורא אחי עוד מעט תוכל גם לצאת מאזור השרון ...

קיצר אל תשחק אותה אני יודע כמה רוצים לנהוג ישר שמקבלים את הרישיון
אולי אני ידבר עם אמא שלך אני ישכנע אותה ?
YuVaL
אויש.......
בעצם
יום שני לא ממש טוב
אני בפאנקיש עם עודד....
אבל נראה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
קיצר אל תשחק אותה אני יודע כמה רוצים לנהוג ישר שמקבלים את הרישיון
אולי אני ידבר עם אמא שלך אני ישכנע אותה ?


אז תהיה אצלי ב 7...
Vortex_SA
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ממממממממממ
אולי
אני ישאל את החבר'ה
חבר'ה, יום שני יש מצב? :D


אין מצב שני... אני לא בבית כל היום...

TinkerbeL
אנשים אין מצב שתמצאו יום שמתאים לכולם!!!!
Vortex_SA
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אנשים אין מצב שתמצאו יום שמתאים לכולם!!!!


כן אבל יש הבדל בין שניים שלא יכולים לאחד שלא יכול :) ותחשבו על זה, איאיאיאיאייי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement