|
פגישת הדרומיים 2!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
יום שני...
אין בעיה
אם מורן בא שיביא איתו כבר את רועי ומוש ואולי שיאסוף גם את עודד בדרך
(סינגורים חופשי)
:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by YuVaL
יום שני...
אין בעיה
אם מורן בא שיביא איתו כבר את רועי ומוש ואולי שיאסוף גם את עודד בדרך
(סינגורים חופשי)
:D |
היי לרועי יש רישיון עכשיו !
רועי יא חמור מתי תבוא לקחת אותי מהצבא פעם אחת יא נקניקייה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היי לרועי יש רישיון עכשיו !
רועי יא חמור מתי תבוא לקחת אותי מהצבא פעם אחת יא נקניקייה |
בנאדם בלי בושה!!!!
אני הרמתי לך טלפון ורציתי לנסוע איתך היום
ואתה עושה לי לא אני עדיין על מדים
אז מצוץ... |
|
|
| YuVaL |
טוב נו מזה משנה רועי יקח את מורן מורן את רועי אל תריבו על זה עכשיו
קיצר
יש מצב? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בנאדם בלי בושה!!!!
אני הרמתי לך טלפון ורציתי לנסוע איתך היום
ואתה עושה לי לא אני עדיין על מדים
אז מצוץ... |
מחר תקפיץ אותי מתל השומר !
אם לא יהיה לי אוטו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מחר תקפיץ אותי מתל השומר !
אם לא יהיה לי אוטו |
דבר ראשון אני עובד מחר...
דבר שני.. מה כתוב לי סנג'ר על התחת?!
מי יסע עד תל השומר בשבילך |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
דבר ראשון אני עובד מחר...
דבר שני.. מה כתוב לי סנג'ר על התחת?!
מי יסע עד תל השומר בשבילך |
חחחחחחחחחחח
יא צעיר אל תשחק אותה מה אמא שלך לא מרשה ?
לא נורא אחי עוד מעט תוכל גם לצאת מאזור השרון ...
קיצר אל תשחק אותה אני יודע כמה רוצים לנהוג ישר שמקבלים את הרישיון
אולי אני ידבר עם אמא שלך אני ישכנע אותה ? |
|
|
| YuVaL |
אויש.......
בעצם
יום שני לא ממש טוב
אני בפאנקיש עם עודד....
אבל נראה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיצר אל תשחק אותה אני יודע כמה רוצים לנהוג ישר שמקבלים את הרישיון
אולי אני ידבר עם אמא שלך אני ישכנע אותה ? |
אז תהיה אצלי ב 7... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ממממממממממ
אולי
אני ישאל את החבר'ה
חבר'ה, יום שני יש מצב? :D |
אין מצב שני... אני לא בבית כל היום... |
|
|
| TinkerbeL |
| אנשים אין מצב שתמצאו יום שמתאים לכולם!!!! |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אנשים אין מצב שתמצאו יום שמתאים לכולם!!!! |
כן אבל יש הבדל בין שניים שלא יכולים לאחד שלא יכול :) ותחשבו על זה, איאיאיאיאייי... |
|
|
|
|