|
פגישת הדרומיים 2!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
כן אבל יש הבדל בין שניים שלא יכולים לאחד שלא יכול :) ותחשבו על זה, איאיאיאיאייי... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איאיאיאיאיאיאיאיייייייייי....................
אז רגע, זה חוזר ליום שלישי??? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איאיאיאיאיאיאיאיייייייייי....................
אז רגע, זה חוזר ליום שלישי??? |
אני בעד... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני בעד... |
סבבה!!!
איתמר - אפשר אצלך לדפוק התנחלות??? יש לך בית ריק הרבה..... ואפשר להביא איכשהו את המערכת שלי לשם.... למרות שהיא מסריחה משהו גועל נפש (אין לי אפילו איקולייזר לכל ערוץ במיקסר(
אבל הסי די פלייר שלי סביר אז אם מישהו פה יוכל להביא מיקסר..... רצוי 19 אינץ' - אז יהיה הרבה יותר טוב!!!
בכל מקרה, איתמר!!! אפשר????????????? :rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
תודיעו פה ונראה מה נוכל להתקמבן
בכל מקרה אם מישהו מביא אוטו אז זה או מורן או תומר למה יש להם דלקנים!!! |
|
|
| Vortex_SA |
| אני יכול להביא מיקסר, אבל למה 19 אינץ'?!? |
|
|
| Flotser |
מסיבה
בילבולים
חבל שאין לי אוטו :/ |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני יכול להביא מיקסר, אבל למה 19 אינץ'?!? |
כי יש לי את המיקסר והסי די פלייר בקייס קזה שמחזיק אותם......
וזה ברוחב 19 אינץ'...... אז אני מעדיף 19 אינץ' כדי שהוא יתאים... וככה יהיה יותר נוח למקסס..... :D |
|
|
| TinkerbeL |
אני לא יודעת מה עם התכנונים שלכם להתנחל אצל איתמר
אבל דיברתי איתו היום בבית ספר והוא בכלל לא שמע על זה!
וגם הוא לא חושב שאפשר........ |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אני לא יודעת מה עם התכנונים שלכם להתנחל אצל איתמר
אבל דיברתי איתו היום בבית ספר והוא בכלל לא שמע על זה!
וגם הוא לא חושב שאפשר........ |
אז נתנחל אצל מישו אחר זה לא כזאת בעיה... |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה אתה משחק לי אותה!?!
היה ממש סבבה עכשיו....
תומר הסטלן הזה כל שניה... מה אתה מסתלבט עליי?
אסא זה הרפתן של הקיבוץ... הוא מחלק סטייקים חינם למי שמבקש
הוא הזה ששוחט פרות
ופעם בשנה נאור הרפתן לוקח 3 פרות ועושים קומזיץ לאור ירח ושחיטת פרות והרבה ריקודים אינדיאנים ובלאגנים
"לא נעים לי לבקש מהם מים... אבל אני יבקש שיחליפו לי את הלימונדה לתפוזים"
הכי סטלן בארץ!!! |
על מה אתה מדבר לעזאזל@@#@$ |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תודיעו פה ונראה מה נוכל להתקמבן
בכל מקרה אם מישהו מביא אוטו אז זה או מורן או תומר למה יש להם דלקנים!!! |
בשלישי אין מצב ... יש לי אימון אחי ...
שני יותר טוב !
רביעי גם אופציה... |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תודיעו פה ונראה מה נוכל להתקמבן
בכל מקרה אם מישהו מביא אוטו אז זה או מורן או תומר למה יש להם דלקנים!!! |
מה אלה הסנג'ורים האלה
חוץ מזה יש לי את האוטו עם הדלקן רק בלילות ובסוף שבוע |
|
|
|
|