|
פגישת הדרומיים 2!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל יום שני יש משחק של פ.צ קאבול נגד סיאם הדרומית!!!!
איך צח יפספס משחק כזה?!?!?!? |
חהחהחהחהחה:D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by luckystrike
וגם דיברתי עם אלונה הזונה בטלפון ...
|
למה זונה???? :conf: :conf: :conf: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by itamarsan
לא אחי כבר אמרתי לךךךךך ניראה עד אז מה קורה מה איתך אי אפשר להיתנחל בכיתת לימודדדדד למטה:):):) |
עכשיו אמרת........ אז לא אמרת לי......
בכל מקרה, אצלי אי אפשר......
רגע..... אז אי אפשר אצלך? או שנראה עד אז???
אבל תתן תשובה חד משמעית כי זה עוד 3 ימים!!!
בינתיים נחפש אלטרנטיבות
שגיא??? :toothless |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
למה זונה???? :conf: :conf: :conf: |
כי היא אמרה לי למסור לו שהוא זונה עם קרניים
ואז שהוא היה לידי היא התקשרה...
אז הם התווכחו בינהם מי זונה...
משהו בסגנון... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קיצר נרדמתי ב 6 ככה וישנתי עד 2 ומשהו...
מה שאומר שהברזתי מכל היום... מה שאומר שהיום ומחר אין לי אוטו בדוק
ננסה לארגן משהו ליום ראשון |
העיקר כשהתקשרתי להעיר אותך, אמרת שאתה קם...
ילד רע##$!
| quote: | Originally posted by luckystrike
ב12 בלילה לקחתי עם חבר סרט בבלוקבאסטר ואז ראיתי את רועי
שעובד שם ... וגם דיברתי עם אלונה הזונה בטלפון ...
|
:eek:
איך אתה מעז!?!
ששששששקט אתה!@$#$
אתה הזונה עם הקרניים בינינו!@#$$
ועוד אחרי דבר כזה אתה רוצה שאני אתקשר?! חוצפה לבושה!@$$ |
|
|
| itamarsan |
| הלוווו הלו בלי מריבות לא בישביל זה פתחתנו את הט'רד |
|
|
| Scorchio |
| יום שני סבבה אני שם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
העיקר כשהתקשרתי להעיר אותך, אמרת שאתה קם...
ילד רע##$!
|
מצטער... :(
דיברתי מתוך שינה
בכלל לא זכרתי שדיברנו
יענו פתאום עלה לי רגע דיברתי איתה היום בבוקר?! כי אני זוכר דיברת איתה ועם אריק... אבל לא זוכר על מה
וביומן שיחות היה שיחות נכנסות ממך ומאריק...
אז קבלו התנצלות :confused: |
|
|
| Vortex_SA |
| אם אצלי אז רק יום שלישי... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אם אצלי אז רק יום שלישי... |
נו?
מדברים על יום שלישי אחי
אגב, מישהו יוכל להביא נרגילה?? :D
אני יביא טבק וגחלים
הייתי מביא גם נרגילה אבל שלי ענקית וזה סיפור להוציא אותה מהבית |
|
|
| Flotser |
מי נחמד ויביא לי טרמפ מתל-אביב?
 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Flotser
מי נחמד ויביא לי טרמפ מתל-אביב?
|
אמממממ
יש לך 100 שקל למונית? אם כן אני יארגן לך טרמפ ;) |
|
|
|
|