|
פגישת הדרומיים 2!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אמממממ
יש לך 100 שקל למונית? אם כן אני יארגן לך טרמפ ;) |
100 שקל?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!
זה הכל? ...סבבה... |
|
|
| Hell_Copter |
אם יהיה לי אוטו מחר נראה לי נסע לעודד
מישהו נכנס פה ביחד איתי? |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם יהיה לי אוטו מחר נראה לי נסע לעודד
מישהו נכנס פה ביחד איתי? |
מה אתה מספר לי בביתספר שאתה צריך ללכת לחדר כושר
אין לי בעיה יום שני מצדי אני יכול לאסוף אנשים |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by itamarsan
הלוווו הלו בלי מריבות לא בישביל זה פתחתנו את הט'רד |
הכול מאהבה:D :p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
מה אתה מספר לי בביתספר שאתה צריך ללכת לחדר כושר
אין לי בעיה יום שני מצדי אני יכול לאסוף אנשים |
בשני אני הולך ללחדר כושר יא סטלן!!!!!!
תקשיב למילים שיוצאות לי מהפה!!!!!
היינו אני ומוש אצל עודד
היה נחמד....
איזה סטלנים כל החברים שלו... משהו פחד!!! |
|
|
| Vortex_SA |
אבא של עודד סטלנופוב!!! טוב יום שלישי אפשרי, רק תרימו אליי טלפון לפני שאתם יוצאים את הבית כדי לבדוק אם הגעתי הביתה, כי יש איזה כנס תזמורות מהבוקר...
קיצר:
054558574 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אבא של עודד סטלנופוב!!! טוב יום שלישי אפשרי, רק תרימו אליי טלפון לפני שאתם יוצאים את הבית כדי לבדוק אם הגעתי הביתה, כי יש איזה כנס תזמורות מהבוקר...
קיצר:
054558574 |
רגע
הכנס הזה ימשך מהבוקר עד אחרי הצהרים?
כי לדעתי אנחנו ניפגש רק אחרי הצהרים....... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dumonde Prancer
fgzxfg |
Indid |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
Indid |
that's INDEED!!! :D
נו אז מה קורה עם מחר?? |
|
|
| itamarsan |
| אני מחר כניראה נוסע לירושלים לשלג אז ניראה מה קורה איתייי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dumonde Prancer
fgzxfg |
לא ייתעפו החבר'ה האלה ...
טוב נו הוא מוד - נסלח :)
נו מה נסגר אתם נפגשים מחר ? |
|
|
|
|