return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Wie studeert waar?
View this Thread in Original format
Stivvekk
Ik heb zo het vermoeden dat best veel TA'ers dichter in de buurt van elkaar komen dan ze zelf weten...

Ben benieuwd wie op dezelfde 'school' zit als ik.

Ik doe:
Technische Natuurkunde @ TU Delft
-=Freezel=-
School voor Communicatiesystemen - Hogeschool van Utrecht

(nieuwe naam wordt: Academie voor Digitale Communicatie)
total woot
Nederlandse taal en cultuur - Rijksuniversiteit Groningen (voor de verandering :p)
stampertje
quote:
Originally posted by Stivvekk
Ik heb zo het vermoeden dat best veel TA'ers dichter in de buurt van elkaar komen dan ze zelf weten...

Ben benieuwd wie op dezelfde 'school' zit als ik.

Ik doe:
Technische Natuurkunde @ TU Delft


Zou je best is gelijk in kunnen hebben, ik doe Bouwkunde in Delft:D
Chicane
IT aan de HRO in Rotterdam dus, metro Coolhaven

Is meer een mustafa ali ben osama schaapieneukinaarsie opleiding vanwege het extreem hoge aantal allochtonen die het ook niet gaan redden (is niet racistisch bedoeld, maar sommige zitten dus echt voor jan joker daar). Ik heb het er niet bepaald naar me zin maar goed, je moet toch wat he.
basd
Informatica aan de Universiteit Twente.
ScuL
quote:
Originally posted by -=Freezel=-
School voor Communicatiesystemen - Hogeschool van Utrecht

(nieuwe naam wordt: Academie voor Digitale Communicatie)


Typisch, ik ook. (3e jaar)
Spinnin Jack
quote:
Originally posted by stampertje
Zou je best is gelijk in kunnen hebben, ik doe Bouwkunde in Delft:D


Ik woon in Delft ;)
!_PeTrUs_!
ik doe MAVO
Jappio
quote:
Originally posted by Chicane
IT aan de HRO in Rotterdam dus, metro Coolhaven

Is meer een mustafa ali ben osama schaapieneukinaarsie opleiding vanwege het extreem hoge aantal allochtonen die het ook niet gaan redden (is niet racistisch bedoeld, maar sommige zitten dus echt voor jan joker daar). Ik heb het er niet bepaald naar me zin maar goed, je moet toch wat he.


Lol daar zat ik vorig jaar dus ook :) Volgens mij is die school echt officieel de meest vrouw-loze-school in Nederland :rolleyes:

Ik doe nu bedrijfskunde op de EUR in Rotterdam

Akira
Ik zit ook op de school voor communicatiesystemen In Utrecht !!! zo zo zitten er dus meerdere op!
Maar wat is het toch een verschrikkelijk kutschool zeg gelukkig is dit mijn laatste jaar en ben ik er van af...:)
eieregooie
quote:
Originally posted by Stivvekk
Ik heb zo het vermoeden dat best veel TA'ers dichter in de buurt van elkaar komen dan ze zelf weten...

Ben benieuwd wie op dezelfde 'school' zit als ik.

Ik doe:
Technische Natuurkunde @ TU Delft


quote:
Originally posted by stampertje
Zou je best is gelijk in kunnen hebben, ik doe Bouwkunde in Delft:D


quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Ik woon in Delft ;)


Heh... ik studeer niet, maar ik woon EN WERK in Delft :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement