|
Kremlin is BACK!!!!!! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
hehe ok
dan sign je niet up :) |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by ahp2002
hehe ok
dan sign je niet up :) |
I'm a rebel ;) Maar hebben jullie vaker Nederlandse prijsvragen, want dan maak ik misschien wel even een account aan. Altijd leuk die prijsjes ;) |
|
|
| ahp2002 |
afgelopen tijd:
guestlist voor tiesto in matrixx in februari
guestlist voor tiesto in club <> in februari
push @ xl in maart
en nu weer 2 days of kaos
dus in de toekomst zal t wel verder gaan zo hopelijk ;) |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by ahp2002
afgelopen tijd:
guestlist voor tiesto in matrixx in februari
guestlist voor tiesto in club <> in februari
push @ xl in maart
en nu weer 2 days of kaos
dus in de toekomst zal t wel verder gaan zo hopelijk ;) |
Niet slecht dacht ik zo. |
|
|
| magrec |
Op www.djmixes2k.com een errug lekkere set van james holden.
Zijn set toen in the Q was lekker maar dit slaat echt alles (mixen is weliswaar beroerd) wat een gruwelijke platen :D |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by magrec
Op www.djmixes2k.com een errug lekkere set van james holden.
Zijn set toen in the Q was lekker maar dit slaat echt alles (mixen is weliswaar beroerd) wat een gruwelijke platen :D |
Ik heb laatst een mix van Rui da Silva @ Annie Nightinggale en een mix van Rui da Silva @ Escape UK gehoord. Echt super lekker. Ook een van James Holden. Live at Pie...en dan nog iets. |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by magrec
Op www.djmixes2k.com een errug lekkere set van james holden.
Zijn set toen in the Q was lekker maar dit slaat echt alles (mixen is weliswaar beroerd) wat een gruwelijke platen :D |
Nog bedankt voor de tip. Hij staat nu nonstop op bij mij. Inderdaad platen zijn fenomenaal en mixen vind ik niet eens slecht hoor. |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by magrec
Op www.djmixes2k.com een errug lekkere set van james holden.
Zijn set toen in the Q was lekker maar dit slaat echt alles (mixen is weliswaar beroerd) wat een gruwelijke platen :D |
Schijnt dat Holden ook een Global DJ Broadcast 93.1 heeft gedaan. Heb je die misschien ook? |
|
|
| Ornadel |
| Ignore last reply. Ik heb die set op 93.1 al gevonden. Toppertje by the way. |
|
|
| Teknikol |
Ik hoop hierheen te kunnen, dikke woei
op de site van 2 days of kaos staat dat james holden resident dj is..betekent dit dat ie daar elke week draait? en dat ik mezelfd dus heel hard voor mn bek moet gaan slaan? |
|
|
| Optimus |
| uhm, nou meer elke maand ofzo hoor |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Optimus
uhm, nou meer elke maand ofzo hoor |
ook goed:D |
|
|
|
|