|
Kremlin is BACK!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! jullie gaan ons toch niet in de steek laten he?
nouja, aan de andere kant, verbaast het me niets. Ik zou ook graag op een van die feesten willen feesten. Maar ja, d'r moet toch IEMAND een leuk feest in Utrecht neerzetten... :p |
oh ja, d'r is natuurlijk ook nog Nexus! :)
ik vind dat jullie daar allemaal heen moeten :p
Grappig dat ze die feesten niet gewoon wat beter concentreren over het hele jaar...maar ja, zelfde liedje als voorgaande jaren.. *zucht* |
|
|
| DjRV |
| maybe regel ik wel een pre en after party voor de 2 days of kaos voor diegene die beide dagen bezoekn:D |
|
|
| New Wave |
Ik ga naar gene van beide.
Ik ga die dagen zuupen in het durrup :p |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by DjRV
maybe regel ik wel een pre en after party voor de 2 days of kaos voor diegene die beide dagen bezoekn:D |
Afterparty zal iedereen wel heel erg brak zijn ;) |
|
|
| Ornadel |
| Ik las trouwens dat 30 april deel uit maakt van Mauro Picotto's Meganite tour. Ben erg benieuwd hier naar. |
|
|
| Ornadel |
| Wat is eigenlijk Nexus? Heb ik nog nooit van gehoord om eerlijk te zeggen. Is dat erg? Moet ik me schamen? |
|
|
| Original |
Best wel klote dat er zoveel feesten zijn rond die datum, was al van plan om naar qontact te gaan... opzich zou ik dan dag 2 nog kunnen meepikken (Picotto :eyespop: ) maarja de vraag is of ik (en me komrads) dat trekken.
Dillema
:rolleyes: |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by Original
Best wel klote dat er zoveel feesten zijn rond die datum, was al van plan om naar qontact te gaan... opzich zou ik dan dag 2 nog kunnen meepikken (Picotto :eyespop: ) maarja de vraag is of ik (en me komrads) dat trekken.
Dillema
:rolleyes: |
Ach of je 1 dag of 2 dagen gaat feesten dat maakt niet zoveel uit. De volgende dag ben je toch wel naar de klote. |
|
|
| Ornadel |
| Weet iemand trouwens wie de cd gaat mixen? |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Ornadel
Wat is eigenlijk Nexus? Heb ik nog nooit van gehoord om eerlijk te zeggen. Is dat erg? Moet ik me schamen? |
JA, ga je schamen ;)
Ik wil naar Kaos-dag 1 gaan en 30 april echt afwachten voor het geval Sasha komt! Mis ik alleen wel nexus!!! :( :( :(
DJRV; als het mooi weer is pre-barbecuen denk ik? Ik woon toch in de buurt nu :D |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Ornadel
Weet iemand trouwens wie de cd gaat mixen? |
Een of andere blackhole knakker, want blackhole gaat de cd releasen :D |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Chicane
Een of andere blackhole knakker, want blackhole gaat de cd releasen :D |
Alsof we niet genoeg cd's van Tiesto hebben :whip: |