|
Kremlin is BACK!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
JA, ga je schamen ;)
Ik wil naar Kaos-dag 1 gaan en 30 april echt afwachten voor het geval Sasha komt! Mis ik alleen wel nexus!!! :( :( :(
DJRV; als het mooi weer is pre-barbecuen denk ik? Ik woon toch in de buurt nu :D |
He hoer, ga naar Dag 2 want ik wil naar dag 2 (en jij moet mee)!! MAUUROOO PICOTTOOO!!!!!:p:D:D:D:D:D:D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
JA, ga je schamen ;)
Ik wil naar Kaos-dag 1 gaan en 30 april echt afwachten voor het geval Sasha komt! Mis ik alleen wel nexus!!! :( :( :(
|
Theseus whehehe dat is ook mijn dilemma :(
Ik denk eigenlijk bijna dat het voor 95% waar is dat sasha niet komt. |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Fedde le Grand, die draaide ook op de LP truck waar ik even op geweest ben :D
zou op zich James Holden wel willen zien, maar om daarvoor 70 piek ofzo neer te leggen..mja
6 uur Lucien Foort is ook niet weg trouwens ;)
Ga jij? Of is dat een stomme vraag :D |
Fedde le Grand is tegenwoordig de resident van de iT op zaterdag avond |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by Optimus
He hoer, ga naar Dag 2 want ik wil naar dag 2 (en jij moet mee)!! MAUUROOO PICOTTOOO!!!!!:p:D:D:D:D:D:D |
Ik ga naar beide dagen |
|
|
| ahp2002 |
Wordt zeker wel ff naar daggie 2 gaan
kan iemand me wat vertellen over alle lui uit area 3 en over bram van der loo? |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Wordt zeker wel ff naar daggie 2 gaan
kan iemand me wat vertellen over alle lui uit area 3 en over bram van der loo? |
Fedde Le Grand is resident van de iT op zaterdag
Dwin is resident van Las Palmas in Rotterdam op zaterdag
Annemiek is een lekker ding en resident van de Backdoor in Amsterdam
Victor Coral is resident van Rush in de Escape op donderdag
Bram van der Loo heb ik nog nooit van gehoord |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Ornadel
Fedde Le Grand is resident van de iT op zaterdag
Dwin is resident van Las Palmas in Rotterdam op zaterdag
Annemiek is een lekker ding en resident van de Backdoor in Amsterdam
Victor Coral is resident van Rush in de Escape op donderdag
Bram van der Loo heb ik nog nooit van gehoord |
Bram van der loo was het laatste half jaar resident van de eve room in kremlin. Past dus in het zelfde straatje als die andere dj's. Club/groove/house. |
|
|
| ahp2002 |
Damn, lekker hoor,
eerst 29 april qontact in HMH, dag daarna deze lui
zal vooral veel in area 3 zitten dan, en een beetje in area 1 (astrid & pictto)
oja, WIE IS EDWIN BAZEN??? zegt me eigenlijk ook niets.. |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by magrec
Bram van der loo was het laatste half jaar resident van de eve room in kremlin. Past dus in het zelfde straatje als die andere dj's. Club/groove/house. |
Oh ik weet al wie het is. Draait wel leuk ja. |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Damn, lekker hoor,
eerst 29 april qontact in HMH, dag daarna deze lui
zal vooral veel in area 3 zitten dan, en een beetje in area 1 (astrid & pictto)
oja, WIE IS EDWIN BAZEN??? zegt me eigenlijk ook niets.. |
EDWIN BAZEN
Born and raised in Rotterdam, this 27 year old former drummer started his career by playing frequently on "Planet E" - a show on a Rotterdam radiostation, broadcasting his funky techno and tech-house. Soon after, he was asked to become one of the support DJ's to Michel de Hey's weekly technonight "Future" in Nighttown, Rotterdam.
In 1997, Edwin Bazen was asked by resident DJ Erick-E to play at the worldfamous, but sadly burned-down, "Roxy" in Amsterdam, where he quickly became a resident on the Saturday night. In that same year, Edwin also got a residency at Nighttown on every first Saturday of the month.
Edwin Bazen's profile started shaping up quite nicely. He started playing throughout The Netherlands and far outside of its borders, for instance: Israel, Turkey, Mexico, etc. Nowadays Edwin Bazen regularly plays at Dutch clubs like Las Palmas, Don Londi's (Maastricht), Healers Love Boat (Amsterdam), etc.
At the moment, Edwin Bazen is a resident at the bi-monthly MAW techno-parties, where he has played with heroes like Dave Clarke, Green Velvet, Chris Liebing, Ben Sims, Billy Nasty, Gayle San, Cristian Varela, Gaetano Parisio, and many more.
Edwin can also be found every weekday in the famous, Amsterdam-based, recordshop Outland Records, where he is the shopmanager for four years now. He will start producing within the near future. Releases on vinyl are expected in the summer of 2002.
Summary:
Planet E (1996 - 1999)
Future (1996 - 1998)
RoXY (1997 - 1999)
Nighttown (1997 - 2000)
Outland Records (1996 - present)
Healers (1999 - present)
Don Londi's (1999 - present)
MAW (1999 - present)
Las Palmas (2002 - present) |
|
|
| ahp2002 |
thanx all!!
see you there! |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by ahp2002
thanx all!!
see you there! |
You're welcome. Let's party hard! |
|
|
|
|