|
Kremlin is BACK!!!!!! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Ornadel
Alleen dag 1? |
Yeps.
Dag 2 vind ik persoonlijk niet zo. Alleen Kevin Saunderson wil ik wel horen, maar das niet genoeg reden om naar A'dam te gaan. |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Yeps.
Dag 2 vind ik persoonlijk niet zo. Alleen Kevin Saunderson wil ik wel horen, maar das niet genoeg reden om naar A'dam te gaan. |
Check deze mix van Picotto dan maar eens van afgelopen weekend op de BBC. Zo ontzettend goede techno. |
|
|
| Optimus |
| tis niet de bedoeling dat je m post... was ook niet de bedoeling van diegene die m heeft geupt lijkt me...:rolleyes: |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by Optimus
tis niet de bedoeling dat je m post... was ook niet de bedoeling van diegene die m heeft geupt lijkt me...:rolleyes: | Sorry, ik heb de link al verwijderd |
|
|
| Blik |
Dag 2: ik ben erbij!!!
vriend van mij heeft 2 kaarten gewonnen en staat dus op de gastenlijst :)
(is toch wel 18+??) |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by Blik
Dag 2: ik ben erbij!!!
vriend van mij heeft 2 kaarten gewonnen en staat dus op de gastenlijst :)
(is toch wel 18+??) |
Weet niet. [email protected] zou ik zeggen |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by magrec
Ja 18+ |
Zit jij every Saturday in de Q? |
|
|
| magrec |
Nope :( hehe
minimaal 1x per maand heb ff rustig aan gedaan 1e 3 maanden :) |
|
|
| Ornadel |
Nope :( hehe
minimaal 1x per maand heb ff rustig aan gedaan 1e 3 maanden :) | Is het nou nog druk in de Q op zaterdag avonden? Ik hoor dat ze progressive daar niet echt trekken en er elke week maximaal 300 man is ofzo? Zonde als dat zo is, want ze zijn best leuk bezig toch? |
|
|
| magrec |
Zaterdagavonden verschillen heel vaak kwa bezoekers aantallen maar het zou wel beter kunnen ja.
De hardknox avonden zijn de toppers a.s. vrijdag super marco may |
|
|
| Ornadel |
Zaterdagavonden verschillen heel vaak kwa bezoekers aantallen maar het zou wel beter kunnen ja.
De hardknox avonden zijn de toppers a.s. vrijdag super marco may | Hardstyle trek ik voor geen meter. Maar jij wel dus? Raar dat je Super Marco May & James Holden top vindt. |
|
|
|
|