return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
אירופיים לא רוקדים!!!
View this Thread in Original format
Vortex_SA
זה נורא!! הם פשוט מזיזים את הגוף מצד לצד, או סתם עושים עם הראש, לא שאני רוקד מי יודע מה (יובל וקובי ואורן יודעים... אגב, הסתכלתי בצילומים של הפגישה לפני אחרונה, אני רוקד חרא :) ) אבל אני לפחות מנסה!! לעזזל אני רואה את התכנית "קצפת" באגו, 40 אלך איש במסיבת מילניום, אוקנפולד מופיע וחצי קהל לא זז!!!!
כולם ככה?
TranceGiant
Oh you cant generalize, really.
And I know it as I know both sides. Surely the idiotic monkey jumping of 15 year old arsim kiddies is unique in the world, but when you compare regular house/trance parties of 19+ year olds the dancing is almost equal. Especially in clubs. The reason ppl in big open air parties are less liekly to dance, is thtat they're sometimes just there for the party's name, the drinks, the girls..not the music. In a club though, particularly underground clubs here for example, ull find crazy E'd up dancers, just like in Israel.
Still a difference of the mentality remains, so germans are naturally more introverted and use to dance more slowly with hands and head only....thank god I'm stilll Israeli when it comes to losing myself in music ;)
Rising
שמע...זה עוד סטיגמה ?? בטח קראת את הראיו עם טיאסטו שהוא אור שיראלים יותר קופצים....

יש ויש..גם בישראל לא כולם רוקדים אותו הדבר..
אני למשל כל סגנון בתוך הטראנס רוקד אחרת אז יש כאלה שאני קופץ ויש שסתם מצד לצד...

כי זה הקצב..
clubber@work
גם אני שמתי לב!
בכל המסיבות הגדולות - הטראנס אנרג'י והאינרסיטי
הם כאילו רק מזיזים את הידיים ובקושי זזים
כשבארץ אנשים קופצים בטירוף...
אולי דווקא בגלל זה טיאסטו אמר שהוא אוהב לנגן בארץ כי כאן אנשים הרבה יותר אנרגטיים
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Rising
שמע...זה עוד סטיגמה ?? בטח קראת את הראיו עם טיאסטו שהוא אור שיראלים יותר קופצים....

יש ויש..גם בישראל לא כולם רוקדים אותו הדבר..
אני למשל כל סגנון בתוך הטראנס רוקד אחרת אז יש כאלה שאני קופץ ויש שסתם מצד לצד...

כי זה הקצב..


אני מסתמך על התכנית באגו..
Rising
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אני מסתמך על התכנית באגו..


אהה אוקיי..
ידעת שכל האיטלקים מאפיונרים?
Vortex_SA
אחרי שראיתי בתכנית מסיבות של 50000 איש וחצי מהם לא רקדו בכלל אני חושב שאני לא סתם זורק דברים באוויר, סתכל בתכנית ותראה.. מה שכן הכוסיות שם הרבה יותר משוחררות...
luckystrike
quote:
Originally posted by clubber@work
גם אני שמתי לב!
בכל המסיבות הגדולות - הטראנס אנרג'י והאינרסיטי
הם כאילו רק מזיזים את הידיים ובקושי זזים
כשבארץ אנשים קופצים בטירוף...
אולי דווקא בגלל זה טיאסטו אמר שהוא אוהב לנגן בארץ כי כאן אנשים הרבה יותר אנרגטיים


אשכרה !

אחלה ט'רד דרך אגב ...
אני חושב שיש בזה משהוא
כאילו כמו שאדי - טראנסג'יאנט אמר - פשוט יש ויש
אבל באמת במסיבות הגדולות בסרטים וכאלה זה
נראה כאילו הם בקושי זזים לטראקים שאני הייתי עף לשמיים
מהם ...
מוזר ...
בישראל יודעים לשמוח יותר טוב ? :)
Hell_Copter
קודם כל כדי שמורן יתעצבן אני יגיד לך שכותבים אירופאים :)

ות'כלס התירוץ הוא שהם יותר באים להנות מהמוזיקה ולשתות בירה וכאלה דברים מאשר להתפרק...
לפחות זה מה ששמעתי מאנגלים ומה שהולך יותר בבריטניה וכו...

ואורן...
פאפאנאפולי!!!!!!
:mad: ;)
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קודם כל כדי שמורן יתעצבן אני יגיד לך שכותבים אירופאים :)



שמע כל עוד אתה מתקן אחרים ולא אותי זה
בסדר ...

קיצר ארופאים לא יודעים להנות ...

DjChook
עוד נקודה למחשבה היא שהמסיבות שם לרוב נמשכות הרבה יותר זמן ממסיבות פה
במיוחד הגדולות

ככל שהיא יותר גדולה, היא אפילו כמה ימים

ולכן לאנשים אין זין לרקוד 24 שעות

ולרוב מצלמים שמגיעים שמות גדולים, והרבה פעמים קורה שכבר אין לך כח

עוד משהו שלא קיים בישראל זה שאנשים באים בשביל לשמוע
DJ

בככל שהם לא אוהבים לרקוד, פשוט האווירה עושה להם את זה
Tarantula
חחחחח...
אני כשהייתי במעדונים עם מוזיקת טראנס בקנדה,ראיתי אנשים שרוקדים מזה ברמה
חבל על הזמן, כול אחד עם הסיגנון שלו,
ולא סתם קופצים או זזים מצד לצד אלא ממש משקיעים
אין זה פשוט מרתק להסתכל על כל אחד מהם, טוב לא על כככללל אחד,
אבל נחמד בכל זאת
ייאאממיי...
:D :D :crazy: :tongue2 :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement