|
Sensation Black & White - Amsterdam Arena (5 & 12 juli) (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Teal'k |
| Voor de mensen die gaan: have fun :) |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
I rest my case, met namen zoals Siesta, Cosmic Guy & Blik die gaan.... |
Je moet even je mond houden Snuggletje, ik heb nooit gezegd dat ik er heen ging, maar zelfs dan nog, de line-up voor White is dit jaar beter dan vorig jaar. Tis hoop ik niet zo dat je je verheven voelt boven sommig van ons omdat jij NIET naar Sensation gaat en anderen WEL. Toegegevem, het is wel een beetje uitgemolken idee, maar het blijven over het algemeen toch leuke feestjes :D
Enne, ik heb al heel lang geen Breezer meer op, dus hou even op met spiegelen :disbelief |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wel heel toevallig wat voor een soort mensen naar dit feest toegaan. Kijk maar eens in deze thread. En dan nog zeggen dat er op Sensation niet alleen maar mensen afkomen die bijna nooit naar feesten gaan en alleen maar HIP willen zijn. (& wat jonger zijn)
I rest my case, met namen zoals Siesta, Cosmic Guy & Blik die gaan.... |
als er een kotssmiley was zou die nu heel erg goed van pas komen
het begint een beetje triest te worden hoe een boel mensen hierro zich verheven boven de rest gaan voelen. Het is wel triest als ik naar Sensation ga maar niet triest als ik naar Qontact en Tiesto in Concert ga. ik wens je veel plezier in je hokjesdenken de rest van je leven
sinds wanneer mogen mensen zelf niet meer beslissen wat ze gaan doen ... |
|
|
| Remy D |
| Sensation zal heus wel tof worden. Je moet ze lekker laten lullen. Eerst was het Hardstyle en nu is het commerciele gebeuren weer aan de beurt. Beetje triest en als je dan ziet wat voor mongolen er op Awakenings lopen snap ik niet dat ze uberhaupt wat zeggen. Maarja je houd toch altijd hetzelfde gelul. Tevens boeit mij het niet dat die mongolen er lopen want ik vind het alleen maar leuk. Maar andere moet wel weer het Sensation publiek afkankeren. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
als er een kotssmiley was zou die nu heel erg goed van pas komen
het begint een beetje triest te worden hoe een boel mensen hierro zich verheven boven de rest gaan voelen. Het is wel triest als ik naar Sensation ga maar niet triest als ik naar Qontact en Tiesto in Concert ga. ik wens je veel plezier in je hokjesdenken de rest van je leven
sinds wanneer mogen mensen zelf niet meer beslissen wat ze gaan doen ... |
ben het wel met je eens blik.....beetje rare reactie snuggle :rolleyes:
ik had hier ook best graag heen gewild, line-up is goed, lichteffecten zullen ook erg gaaf zijn....ik heb alleen geen zin om zo veel geld te betalen |
|
|
| DJ_Siesta |
de oude mensen vielen best mee :D:D:D:D:D
vond het geweldig feest(Y), geweldige djs, geweldige sfeer, geweldige vrouwen (Y)(Y):D
TOP!!!
later meer |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
de oude mensen vielen best mee :D:D:D:D:D
vond het geweldig feest(Y), geweldige djs, geweldige sfeer, geweldige vrouwen (Y)(Y):D
TOP!!!
later meer |
leuk man, toch wel een geslaagd feestje hoor ik zo:) |
|
|
| magrec |
| Die set van marnix die had ik nog ff gehoord op de radio hehe wat een helt zeg :) Foto's op id&t zien er ook mooi uit. |
|
|
| TranceFool |
tracklists van armin en ferry zagen er zeeeer puik uit!
die remix van as the rush comes........tering:eyespop: |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Heeft iemand nog iets gezien van die bliksem apparaten?? |
Nope niets van gezien. Vond het vuurwerk en die knallen wel werelds, net zo als de rest van het feest trouwens.
Armin was echt de held van de avond voor mij, ging echt compleet uit mijn dak toen hij zijn remix van As the Rush Comes draaide.
Johan Gielen vond ik ook 100% meevallen, als hij nou zo op Qontact had gedraaid zou ik een leukere avond hebben gehad.
Het was die 58 Euro zeker waard! |
|
|
| SnuggLe |
Leuk geweest? Mooi.
Nah, misschien was mijn post iets te zwart/wit, maar ik vind het zo stupid dat mensen lopen te zeiken dat je die mensen van Sensation NIET in een hokje moet stoppen, en dat probeer ik ook niet te doen, maar zeg nou zelf joh, Blik/Siesta, jullie zijn niet de meest doorgewinterde party-bezoekers. Dat was mijn punt.
Maar iig mooi dat jullie je vermaakt hebben. Ik wens ook niemand een 'niet leuk'feest toe, maar wat ik zeg zit een punt van waarheid in, zeg nou zelf. Sensation is een redelijk gehyped feest, waar mensen voor het totaal afkomen en niet weten wie er draait. |
|
|
| Switch |
| weer mooi politiek antwoord snugs :D |
|
|
|
|