return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 
Sensation Black & White - Amsterdam Arena (5 & 12 juli) (pg. 16)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Sorry Switch, vind je het erg? Ik heb het niet zo zwart/wit bedoeld, wil iedereen in zijn waarde laten en heb me iets te negatief uitgedrukt. Ik ben niet de minste en kan mijn fouten toegeven.

Foto''s zien er vet uit ja. Toch nog steeds veel mensen die iets wits aan hadden :)
Volgende week moet ik er werken, op Sensation Black. Ga me wel vermaken daar t/m de megamix:)

Luxe probleem?
Original
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
geweldige vrouwen

Ook altijd een zeer belangrijke factor.
:toocool:

Heb net ff de tracklist bekeken en ik moet zeggen dat de track-keuzes van de djs allemaal zeer in orde waren.
vind ik dan persoonlijk.
arj1o1
quote:
Originally posted by Original
Ook altijd een zeer belangrijke factor.
:toocool:

Heb net ff de tracklist bekeken en ik moet zeggen dat de track-keuzes van de djs allemaal zeer in orde waren.
vind ik dan persoonlijk.

de meeste zeker wel alleen johan gielen die weer een keer twisted draaide was wat minder
Bellie
Vind sommige tracklists nou niet echt wat je zegt geweldig.

Gielen die maar weer eens born slippy,twisted,superstring,we come one & die ing irritante fatboy slim sample maar weer eens uit zn tas tevoorschijn haalde.

En marco v met Cave,clocks,echoes,simulated...pfff alsof die gasten geen nieuwe platen krijgen ofzo.
Blik
het was zeker een topfeest, Marnix was niet veel soeps, Ferry en Armin de helden van de avond, megamix was qua muziek niet bijzonder, het ging meer de dance-kant op met een nummer zoals Room 5 - Make Luv

Marco V was ok, niet geweldig. Johan Gielen vond ik het minst van allemaal, die teert echt al jarenlang op dezelfde nummers volgens mij, begint beetje saai te worden, hoe vet het ook is als heel de zaal uit z'n dak gaat als er een bekend nummer gedraaid word

Snuggle: let's forget about it ;)

uitgebreid party-report vanavond
Duke2003
wat was er met bliksemapparaten dan?
Blik
waar hingen die teslacoil dingen dan, ik heb ze nergens gezien

er ging zoiezo aardig wat kapot, scherm van de arena, zoiezo 2 lasers die het eerst wel deden en later niet meer.
Partyhardy!
Motorcycle - As The Rush Comes (Armin Van Buuren Remix)!! :crazy: Gaaaaaaf nummer! en Armin draaide ook nog Laura Turner - Soul Deep (Signum Dub) Als ik erbij was geweest was ik compleet gek geworden! :crazy: :p ;)
De foto's zien er ook heftig uit! :)
Fkwebeman
quote:
Originally posted by SnuggLe
Leuk geweest? Mooi.

Nah, misschien was mijn post iets te zwart/wit, maar ik vind het zo stupid dat mensen lopen te zeiken dat je die mensen van Sensation NIET in een hokje moet stoppen, en dat probeer ik ook niet te doen, maar zeg nou zelf joh, Blik/Siesta, jullie zijn niet de meest doorgewinterde party-bezoekers. Dat was mijn punt.

Maar iig mooi dat jullie je vermaakt hebben. Ik wens ook niemand een 'niet leuk'feest toe, maar wat ik zeg zit een punt van waarheid in, zeg nou zelf. Sensation is een redelijk gehyped feest, waar mensen voor het totaal afkomen en niet weten wie er draait.

Ik heb de eerste Sensation gemist, maar ben tot nu toe wel elke editie daarna geweest. Dit was toch wel de beste Line-up in de laatste jaren.. (ik heb me in elk geval beter vermaakt)
Ik ben helemaal uit mijn dak gegaan bij armin en ferry..
Het feest wordt idd wel gehyped (daarom wordt het ook steeds duurder, mensen WILLEN heen..)
Eigenlijk heb ik geen problemen met wie er komt (ook al hebben ze geen idee wie er draait [wat ik eigenlijk toch wel een beetje jammer vind hoor]), als ze maar komen om het tof te hebben en er ook van genieten en niet alleen omdat ze er geweest willen zijn.. (en weer gesprekstof hebben voor bij de koffie maandag.. :D )

Een minpuntje.. er waren weer eens gasten die in de trein zonodig een oudere man moesten lastigvallen. Beetje in de zeik zetten, die vent vertrok ook vrij snel uit de coupe. (we hebben maar ff onze excuses aangeboden en erbij gezegd dat niet elke partyganger zo is, maar enfin hij bleef boos.. :( )

trouwens.. wie waren die gasten die op de stage begonnen te dansen bij Armin.. TA's??
Blik
quote:
Originally posted by Fkwebeman

Een minpuntje.. er waren weer eens gasten die in de trein zonodig een oudere man moesten lastigvallen. Beetje in de zeik zetten, die vent vertrok ook vrij snel uit de coupe. (we hebben maar ff onze excuses aangeboden en erbij gezegd dat niet elke partyganger zo is, maar enfin hij bleef boos.. :( )

waren toch geen gasten die verkleed waren als mannen van de marine? want daar heb ik me ook ff aan zitten ergeren in de trein naar Utrecht

Fkwebeman
quote:
Originally posted by Blik
waren toch geen gasten die verkleed waren als mannen van de marine? want daar heb ik me ook ff aan zitten ergeren in de trein naar Utrecht

Nee groepje van 3 dronken/stonede/combi lui, Beetje agressief, hardop lachen mensen uitzeiken.. maar ze deden nog niks fysieks.. dus ff rustig gehouden (want juist als je der wat van zegt, krijg je heibel..)

Maar die Marine gasten zag ik wel in de Arena.. irritante lui, gedroegen zich 'Like they owned the place' :whip:
Mensen aan de kant drukken (zelfs pogo-en.. :( ), bier gooien..
We zijn ff ergens anders gaan staan.
Remy D
Moet zeggen dat ik er gister goed van baalde dat ik er niet was.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 
Privacy Statement