|
Sensation Black & White - Amsterdam Arena (5 & 12 juli) (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Subsonik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
want het minimum bruto uurloon voor 18 jaar zit rond de 4 euro.
|
het is nog veel erger... 3.28 BRUTO per uur voor iemand van 18 |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
geen teslacoils op sensation black...
ze kregen ze niet aan de praat of ze waren te gevaarlijk,
ID&T vind het erg jammer maar benadrukt dat ze nooit officieel hebben uitgebracht dat er teslacoils aanwezig zouden zijn.
bron id-t.com |
Daar heb je Piet teslacoils & Co weer ;) |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Oe ja als het zo stelt klinkt het wel erg vet :> vooral dat tweede ring en dak van arena klinkt erg vet
:D
Hoe meld ik me aan :crazy: |
Idd ik wil me ook wel aanmelden hehe. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Subsonik
het is nog veel erger... 3.28 BRUTO per uur voor iemand van 18 |
:eyes: :eyes: :eyes:
Euh volgens mij ligt dat er wel aan in wat voor cao je valt toch?
cao voor transport & logistiek waar ik bijvoorbeeld onder val is dacht ik een stukje hoger kwa minimun... |
|
|
| Subsonik |
| die 3.28 is gewoon vastgesteld in de wetgeving zegmaar |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
- je komt op plaatsen waar bezoekers niet komen (Arena 2e ring!)
|
Je kan altijd naar de tweede ring komen, zelf in het uitvak :D
| quote: |
- je krijgt een stoer bandje van "Crew"
|
Ja, maar andere mensen vinden dat niet stoer.
- je krijgt een pasje 'blabla Feest Crew'
|
Voor je verzameling.whoeehoeee, daarvoor willen we allemaal graag werken he, voor dat kaartje :rolleyes: ;)
- je leert mensen van de organisatie (ID&T , Qdance wat dan ook) kennen, die wel eens leuke dingen voor je kunnen regelen
|
Als het mensen zijn die we niet willen kennen dan zijn het wel DIE mensen die je nu opnoemd :p
- je krijgt soms een shirt (heb een leuk Sensation White Crew-shirt)
|
Wat loop je dan voor lul zeg!!!!:p |
|
|
| Optimus |
tweede gedeelte van Ishino was goed man!:)
En Megamix zoog zwaar, en Luna begon leuk met techno, maar schakelde na 5 minuten alweer over op hardstyle:o Nu nog ff blijven luusteren of het wat is:D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Nou zal ik dan maar weer eens een keertje posten hier ;)
Had kaartjes gewonnen dus had zoiets van ach ja laat ik dan toch maar naar Sensation gaan... en ben achteraf echt zo vreselijk blij dat ik er geen geld voor heb betaalt (had nog geluk dat ik onder de Arena kaartje vond, die verpatst waardoor ik de drank mooi kon dokken en de treinreis :p :D)
Maar goed techno is nie echt mijn ding dus wist ook wel dat het veel tribunezitten zou worden... damn die leren stoelen in de arena liggen fijn!!! :D ;)
Vond trouwens die Japanner nog wel weer leuk draaien... :)
Megamix was wel geinig, en voor de rest viel mij de hardstyle (waar ik toch voor gekomen was ;)) beetje tegen... volgens mij hadden Luna en Dana moeite met het vinden van de pitch control ofzo :conf:...
Kai Tracid (toch al heeeeeeel lang 1 van mijn favorieten :D) draaide echt te VET! :D
Heerlijk al die early hardstyle plaatjes!
Second Trip, In Africa en mijn all time favo Trance and Acid (Derb Remix)
En Darkraver sloot leuk af met wat oldschool/hardcore zoals French Connection, Poltergeist!
Al met al, doordat alles gratis was voor mij toch wel een leuk feestje gehad :) |
|
|
| Kakao |
Die Ferry kan er ook wat van he, die ouwe zuipschuit ;
| quote: | | I can only say despite the hectic life I’ve been leading the last few months, the only time I’ve had a horrible one was the night I headlined for Sensation in Amsterdam, Holland. I think that would probably be the biggest indoor event in the world where they have 40,000 people dressed in white. It was an amazing evening for me to try out my new productions and just have good fun! The only problem was that I had gotten alcohol poisoning that evening and ended up in first aid!!!! A first one for me, but then again, I guess there is always a first time for everything. |
|
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Kakao
Die Ferry kan er ook wat van he, die ouwe zuipschuit ; |
das toch na zn set want die was goed |
|
|
| SnuggLe |
Leuk feest, leuk feest.
Hier wat pix die ik heb gemaakt tijdens het 'werken' daar voor de Enschedeploeg(ze komen deels op Partyflock te staan).

Heb echt de hele nacht onder de mainstage in een hangmat gehangen. HOefde echt geen te doen ;) Beetje met domme snollen praten, van de muziek genieten, foto's maken en mensen kijken en red bull (stuk of 12 :S) drinken. Mooi man! Ik kwam M_Agic nog tegen (IRC mensen weten wel wie het is).
Nog even met Bennie Rodrigues en Kai Tracid gepraat, en verder kapotgelachen om de DarkRaver (steve) en de sletten die hij bij zich had.
Wat kan ik nog meer vertellen? Eh...Michel de Hey draaide HEERLIJK (..iedereen verder vond het kut want ze wilde beuken). Paar keer dik kippenvel gehad, oa tijdens Mr. Feelings van Bennie Rodriguez, en tijdens de megamix. Michel de Hey draaide redelijk hard toch, en draaide ook Alter Ego - Blast (supernr, Remus draaide um ook op Mayday). Verder leuke plaatjes gehoord, check de tracklists.
Oh, en Kuipers, zag je nog op de trap zitten op Duivendrecht met je deels fluoriserende broek. |
|
|
| SnuggLe |
Ow, en btw nog wat ID&T roddels die ik dit weekend heb gehoord :)
-Bloomingdale gaat entree heffen...5 euro :S belachelijk!
- Je werd bij Sensation Black GEWEIGERD als je geen zwarte kleding aan had op een gegeven moment. Je kon wel eens zwart lelijk shirt kopen voor 25 euro (was eerst 22 euro, maaaaaaarrrrrrr dat was geen rond bedrag dus hebben ze de prijs omhoog gegooid.)
- De reden dat tijdens TiC er geen andere dj's waren zoals Armin en Ferry is omdat ID&T een contract heeft met de Arena. De deal is 2ledig. ID&T mag in de Arena feesten geven als enige *dus UDC en anderen niet*, maar dan mag ID&T niet in andere stadions in NL feesten geven met MEERDERE dj's. Dus met 1 dj mag wel, maar met meerdere niet. Dat is de deal met de arena.
Leuk he, ID&T? Je zou bijna denken dat het een leuk bedrijf is dat nog het echte house-gevoel heeft...ehumm....NOT :S |
|
|
|
|