|
Sensation Black & White - Amsterdam Arena (5 & 12 juli) (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by robin
bedenk ook ff dat een kaartje voor mayday 43 euros koste he ;) |
Ja maar dat is echt NIET te vergelijken.. Mayday is ZO veel beter.. en dan kost het ook nog eens 30% (ofzo) minder..
Nou ik zou het wel weten.. misschien dat ik er een paar dagen aan het werk kan, anders zie je mij daar echt NIET.
Veel te duur. DJ's die je ergens anders voor VEEL minder geld kan zien. Publiek wat mij ongetwijfeld niet aanstaat. Nee bedankt. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by stevesimon
maar ik dacht dat een ticket voor sensation 47 euro was, en dat je die 10 euro die je extra betaald terug kan krijgen toch?
Of heeft iedereen die het hier over 60 entree heeft over VIP tickets? |
Die tien euro extra is voor een jaarabonnement op het ID&T magazine (dacht ik). Ik weet niet of je die terug kunt krijgen. Zou een beetje slecht zijn als dat niet het geval is, want ik denk niet dat iedereen daarom zit te springen (en anderen zullen er misschien al een abonnement op hebben en betalen dus dubbel). |
|
|
| magrec |
| Je schijnt die 10 euro terug te kunnen krijgen als je al een abbonement hebt ofzo. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
Je schijnt die 10 euro terug te kunnen krijgen als je al een abbonement hebt ofzo. |
Okee, zoiets dacht ik al.. |
|
|
| Guido'h |
| ik vind de line-ups zeker het geld niet waard, hoewel benny en michel op black toch wel erg relaxt zijn.. |
|
|
| MarkzMan_X |
Is eigenlijk het idee dat iedereen in het wit moest komen niet ontstaan omdat de mensen van ID&T hun collega wilde eren die was verongelukt met de motor?
Ben benieuwd hoe die gast die overleden is het vind wat er nu met Sensation gebeurd. :mad: :confused: |
|
|
| Kakao |
| En wat is er volgens jou precies mee gebeurd dan? |
|
|
| MarkzMan_X |
| quote: | Originally posted by Kakao
En wat is er volgens jou precies mee gebeurd dan? |
Umm, bagger geworden... En dan doel ik op black.
Gelukkig maakt de themesong van white veel goed :) |
|
|
| Blik |
je kunt naar [email protected] je top5 mailen voor Sensation White of Sensation Black, de meest gekozen nummers worden natuurlijk gedraaid in de megamix...
(van mij mogen ze die megamix eruit gooien, maja, je doet er niks tegen) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Blik
je kunt naar [email protected] je top5 mailen voor Sensation White of Sensation Black, de meest gekozen nummers worden natuurlijk gedraaid in de megamix...
(van mij mogen ze die megamix eruit gooien, maja, je doet er niks tegen) |
Krijgen ze duizenden van deze mailtjes:
"Alles wat maar met Dana te maken heeft!!!
ToT GuZzI!!
ThA 3L3373 BrEeZaHgIrLz!!!" |
|
|
| Disney |
Line up is niet onaardig, zeker niet in vergelijking met vorig jaar.
Marco voor Gielen is wel jammer. Marco laten afsluiten is altijd een slimme zet!
Benny Rodriguez en Michel de Hey draaien lekker aan het begin van de avond (Check Benny @IC). Vond Michel minder relaxed toen ie Capital afsloot... |
|
|
| PCP2017 |
LU's voor black en white zien er goed uit!
Denk dat ik maar zo'n combi kaartje haal, als ze die tenminste verkopen dit jaar?!
Scheelt vast een paar eur en hopelijk is het mogelijk om dat tijdschrift niet ook gelijk te betalen.
Ik heb na vorig jaar Sensatie geloof ik maar liefst twee keer dat blaadje gehad en ook geen deeveedee.
Mooi is dat.
Ik wil deze keer ook wel eens naar de witte editie toe, aangezien de line up er erg goed uitziet en niet zo gay is als de vorige twee jaren.
Genoeg relaxte dj's (van Buuren, Verkuylen, Corsten), geen DJean, iedereen in het wit, plus de arena en de hele show erbij.
En zwart lijkt me ook zeer de moeite waard met Kai,Dana en de technodelegatie, al hoop ik wel dat die focking ruffian niet weer de boel komt verkloten!:whip:
Trouwens dat "boegeroep" veel ook wel weer mee vorig jaar na Liebing/Picotto, het wordt altijd zo overdreven.
Het is niet zo dat de hele zaal "boe" riep en hun uifloot, ik heb helemaal niks gehoord en ik stond zeker niet op de gang.
Hoe dan ook twee super feesten in juni!:D
pfff ga ook nog naar TiC,Defcon1,DV,ML,etc...:crazy: |
|
|
|
|