return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
De Officiele MP3 Mix Contest (pg. 10)
View this Thread in Original format
robin
ja "no mpeg header found" kreeg k eerst ook.. maar volgens mij doet ie t wel gewoon bij mij..
-=Re-GrOoVeD=-
ow dat is wel vreemd. Ik heb 'm gewoon gecodeerd met Lame.
robin
ach happens.. in je txt filetje staat bij grote 101.0 mb.. maar tis .. 135.? (uit me hoofd)
basd
Ik denk ook dat er iets mis is gegaan met encoden ofzo, hier doet ie het ook niet (dus opnieuw downloaden heeft wat dat betreft ook geen zin)
-=Re-GrOoVeD=-
Is het nodig dat ik 'm opnieuw encode en upload of kunnen jullie 'm allemaal redden op de manier van Odyne?
robin
ehmm.. mijn cool edit loopt gelijk vast als k m aanklik (in dat "open wave from" menutje) heb t nog met wat andere progs geprobeert maar wil niet lukken...

k weet niet wat voor verbinding jij heb enzo.. maar als t mogelijk is zou je m dan opnieuw kunnen uploaden :(
-=Re-GrOoVeD=-
Ik heb vrij lang over het uploaden gedaan omdat ik iedere keer opnieuw moest beginnen. De ftp ondersteunt ook geen resume. :(
Ik wil het best overnieuw doen, maar ik ben bang dat je hetzelfde resultaat krijgt.
Odyne
quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Ik heb vrij lang over het uploaden gedaan omdat ik iedere keer opnieuw moest beginnen. De ftp ondersteunt ook geen resume. :(
Ik wil het best overnieuw doen, maar ik ben bang dat je hetzelfde resultaat krijgt.

ik heb niet zo'n superverbinding.. maar bij mij deed ie het dus wel nadat ik m opnieuw had opgeslagen.. ik kan allicht proberen om m voor je up te loaden, want naar mijn mening is het een mixje die niet mag ontbreken in de wedstrijd!!

[edit]hij wil m nie uploaden.. geeft een fout.. is dit misschien omdat ik de useraccount van de jury heb, die alleen maar kan downloaden? (ik roep maar wat :toothless) [/edit]
robin
dat zou je ff met basd moeten regelen dan.. als t zo'n bijzondere mix is wil k t graag horen

mzzl
-=Re-GrOoVeD=-
quote:
Originally posted by Odyne
ik heb niet zo'n superverbinding.. maar bij mij deed ie het dus wel nadat ik m opnieuw had opgeslagen.. ik kan allicht proberen om m voor je up te loaden, want naar mijn mening is het een mixje die niet mag ontbreken in de wedstrijd!!

[edit]hij wil m nie uploaden.. geeft een fout.. is dit misschien omdat ik de useraccount van de jury heb, die alleen maar kan downloaden? (ik roep maar wat :toothless) [/edit]

Wow bedankt! Lijkt me heel gaaf als je dat voor me zou willen doen! :)
Als je 'm wilt uploaden moet je 'm een andere naam geven, want overwrite kan niet.

basd
quote:
Originally posted by Odyne

Dat klopt :)

Check je PM maar even, daar staat in hoe je em wel kan uploaden :)
Switch
NOG 2 DAGEN MENSEN!!!!
PLACE YOUR BETS!! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement