return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
De Officiele MP3 Mix Contest (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjRV
naar mijn mening moet je dit dan ook mp3 only laten en geen vinyl dj's mee laten doen,andersom word het ook niet toegestaan..

1 lijn voor een contest toch?

ik wil wel jury'en,ben ooit zelf met vtt begonnen
Switch
quote:
Originally posted by arj1o1
hoe bedoel je stijl, ik vind namelijk bv. trance beter dan hardstyle omdat ik toch altijd het idee heb dat hardstyle makkelijker te mixen is

heb je zelf wel eens hardstyle gemixt?
want geloof me, dat is echt niet makkelijk te mixen. je zit vaak met verschillende bassen te werken, meestal heeft een track een 2e "onderbass". dat is echt moeilijk te mixen.
arj1o1
quote:
Originally posted by Switch
heb je zelf wel eens hardstyle gemixt?
want geloof me, dat is echt niet makkelijk te mixen. je zit vaak met verschillende bassen te werken, meestal heeft een track een 2e "onderbass". dat is echt moeilijk te mixen.

ok maar dit bedoel je dus met stijl
Switch
nee stijl heeft ook wel een beetje met "verhaallijn"
het moet gewoon kloppen
Jesse
Ik wil ook wel meedoen met een mp3 mix!
Heb er nog genoeg liggen dus laat maar weten wanneer we beginnen ;)
robin
quote:
dit is effe voor de jury:

elke mix wordt afzonderlijk van elkaar beoordeeld. hiermee bedoel ik dus dat elke mix op een aantal punten wordt beoordeeld. dus de mix wordt niet door een kwestie van gevoel beoordeeld zo van "ik vind deze beter klinken dan de andere".
de beoordelingspunten zijn:

Overgangen
Stijl
"Verhaallijn"

op elke beoordelingspunt kan maximaal 10 punten worden gehaald. deze 3 cijfers worden dan samengevoegd, en door 3 gedeeld. dit is dan het gemiddelde cijfer voor de mix.

OK, mix ze!! :)

oke meneer :)
magrec
quote:
dit is effe voor de jury:

elke mix wordt afzonderlijk van elkaar beoordeeld. hiermee bedoel ik dus dat elke mix op een aantal punten wordt beoordeeld. dus de mix wordt niet door een kwestie van gevoel beoordeeld zo van "ik vind deze beter klinken dan de andere".
de beoordelingspunten zijn:

Overgangen
Stijl
"Verhaallijn"

op elke beoordelingspunt kan maximaal 10 punten worden gehaald. deze 3 cijfers worden dan samengevoegd, en door 3 gedeeld. dit is dan het gemiddelde cijfer voor de mix.

OK, mix ze!! :)

IK ben persoonlijk van mening dat gevoel wel degelijk mag mee spelen maar goed. Ik vond het beoordelingspunt stijl wel heel erg discutabel want van stijl kun je niet bepalen wat goed of slecht is. Als ik een eclectische mix maak met 2-step/drum&bass/breaks/4 to the floor tracks, ambient, techno dan heb ik geen duidelijke stijl maar het zou wel verrekte vet kunnen:p klinken.......
robin
als het niet goed "voelt" ga je automatisch lager geven voor verhaallijn ED, dat hou je toch

mzzl

robin
Chicane
Aantal vraagjes:

- 192/256 kbit ?
- helft van het eindcijfer door jury de andere helft door voting ?
robin
192 lijkt me, met oog op downloaden en hosting :) die van vorige keer waren trouwens lager, 160 en 128, maar 192 zou mooi zijn :)

r:)bin

Switch
ja laten we het houden op 192, da's goeie kwaliteit, en nog redelijk te hosten.

en chicane misschien is het beter om alleen door de jury te beoordelen, en daarna de winnaar alleen te hosten. dit is denk ik beter voor de host, die anders erg veel dataverkeer krijgt :)
Switch
ja laten we het houden op 192, da's goeie kwaliteit, en nog redelijk te hosten.

en chicane misschien is het beter om alleen door de jury te beoordelen, en daarna de winnaar alleen te hosten. dit is denk ik beter voor de host, die anders erg veel dataverkeer krijgt :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement