|
De Officiele MP3 Mix Contest (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| quote: | Originally posted by [SigneT]
mag je ook aan beide deelnemen dus met echte vinyls en mp3 ?
of is dat niet toegestaan ?
want anders wil bij deze ook wel mee doen :D |
Dubbele kans op de titel, ik doe ook mee ;) |
|
|
| Blik |
| ik doe ook wel mee, maar wel pas over 2 weken, als mijn nieuwe computer er is en ik mijn mp3-tjes weer een keer heb ge-update |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Lijkt me leuk. I'm in!
edit: hoe lang mogen de mixen zijn en waar moeten we ze naar toe sturen? |
de mix mag maximaal 80 minuten lang duren, aangezien er vast wel mensen zijn die em willen mixen.
ik weet nog niet waar je em naar toe kunt sturen, ik zal eens wat mensen tacklen met deze vraag |
|
|
| babbel |
ik doe wel mee
uploaden wordt alleen een probleem of ik zou het op school moeten doen... :) |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| Ik wil ook best eens een MP3 mixje in elkaar schroeven :) Ik heb dat nog nooit gedaan dus is wel leuk voor de afwisseling. |
|
|
| robin |
misschien kan ik wat regelen op een ftp, weet wel iemand, heeft ook redelijk snelle verbinding, hoop dat het kan, jullie horen het wel
gr
robin |
|
|
| Switch |
dit is effe voor de jury:
elke mix wordt afzonderlijk van elkaar beoordeeld. hiermee bedoel ik dus dat elke mix op een aantal punten wordt beoordeeld. dus de mix wordt niet door een kwestie van gevoel beoordeeld zo van "ik vind deze beter klinken dan de andere".
de beoordelingspunten zijn:
Overgangen
Stijl
"Verhaallijn"
op elke beoordelingspunt kan maximaal 10 punten worden gehaald. deze 3 cijfers worden dan samengevoegd, en door 3 gedeeld. dit is dan het gemiddelde cijfer voor de mix.
OK, mix ze!! :) |
|
|
| [SigneT] |
| quote: | Originally posted by Switch
elke mix wordt afzonderlijk van elkaar beoordeeld. hiermee bedoel ik dus dat elke mix op een aantal punten wordt beoordeeld. dus de mix wordt niet door een kwestie van gevoel beoordeeld zo van "ik vind deze beter klinken dan de andere".
Overgangen
Stijl
"Verhaallijn"
op elke beoordelingspunt kan maximaal 10 punten worden gehaald. deze 3 cijfers worden dan samengevoegd, en door 3 gedeeld. dit is dan het gemiddelde cijfer voor de mix.
kan jij niet beter zelf jury lid zijn ? |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by [SigneT]
kan jij niet beter zelf jury lid zijn ? |
nee want ik wil zelf mixen :)
ik stel alleen de regels :) |
|
|
| DJ_Massive |
ik doe ook meeeeee
Massive` ! |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Switch
Overgangen
Stijl
"Verhaallijn"
hoe bedoel je stijl, ik vind namelijk bv. trance beter dan hardstyle omdat ik toch altijd het idee heb dat hardstyle makkelijker te mixen is |
|
|
|
|