return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 
De Officiele MP3 Mix Contest (pg. 15)
View this Thread in Original format
robin
jij ben de opperbaas natuurlijk maar tis toch echt al 3 april vandaag.. en de sluiting was dus 2 dagen terug!!
Switch
quote:
Originally posted by robin
jij ben de opperbaas natuurlijk maar tis toch echt al 3 april vandaag.. en de sluiting was dus 2 dagen terug!!

jaja kweet ut maar ik wil zo graag dat die mix van glaniskanis erbij komt
robin
naja hijs de laatste dus dan zijn we dr klaar mee ook..

.. mare nou wordt k toch nieuwsgierig

robin
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Switch
jaja kweet ut maar ik wil zo graag dat die mix van glaniskanis erbij komt

Tijd = tijd.

Jureren met die hap:D
Chicane
Ja beetje lame, stel dan helemaal geen limiet op, straks komt HB ook nog meet een mix op de proppen :p
robin
hey mensen hijs nou al 3 dagen te laat, nog niet begonnen met uploaden en ik zie ook in de afgelopen pagina's staan dat ie t gaat uploaden..

ik vind dat ie pech heeft.., dan had babbel ook nog makkelijk kunnen meedoen..
TranceFool
Ik ben bezig met jureren, erg leuk. Heb ze nog niet allemaal geluisterd maar er zit er eentje bij tot nu toe die ik echt super vind :D
Ook wat tegenvallers....maar dat maakt het iig ietsie makkelijker :).
Oppassen dat ik niet te streng ga beoordelen :p
robin
ja mee eens.. zitten een paar goede tussen maar ook een aantal die technisch wel goed in mekaar zitten enzo maar die me gewoon niet echt kunnen boeien..

k heb ook al wel een idee op welke plaats wie gaat eindigen.. voor mij dan, zal morgen beginnen met puntjes geven
-------------------
hey mensen hijs (glaniskanis) nou al 3 dagen te laat, nog niet begonnen met uploaden en ik zie ook in de afgelopen pagina's staan dat ie t gaat uploaden..
-------------------
DJ_Siesta
ik ga morgen ff uurtje jureren, ben ze nu aan het downloaden.

comments later
arj1o1
ik jureer dus alleen waar confirmed acher staat

arj1o1
*dubbelpost*
Switch
ok glaniskanis is gediskwalificeerd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement