return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
עברתי!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
TinkerbeL
אנשים אני לא מאמינה אבל:
עברתי טסט!!!!!!
אני עושה מזה כזה ביג דיל כי סבלתי המון בכל התהליך הזה!!!!
(במיוחד בטסט ה1)

בכל מיקרה
עוד חודשיים תארגנו פגישה
אגב היו לי 2 טסטרים באוטו אחד מהם מתלמד

:happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
Trance man
מזל טוב! :D
אני שמח מאוד בשבילך אני יודע איזה מעצבן זה לעשות טסטים...
והיו 2 טסטרים את אומרת..נשמע מלחיץ ביותר..
מפחיד שהטסטר המתלמד יכול להביא את חוות הדעת שלו לגבי הנהיגה שלך ולהרוס לך..אני לא הייתי מסכים לעשות טסט עם שני טסטרים אבל לא משנה העיקר עברת!
MoSH_MaN
מזל טוב!!!!!! :) :) :) :tongue2 :tongue2 :toocool: :toocool: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :happy2: :happy2: :disbelief :disbelief :thepirate :thepirate
itamarsan
מזל טוב טלייייייייייי
את יודעת איך קוראים במיקרה לטסטררר????
TinkerbeL
quote:
Originally posted by itamarsan
מזל טוב טלייייייייייי
את יודעת איך קוראים במיקרה לטסטררר????



אין לי שמץ
תימני חמוד כזה
לטסטר שהכשיל אותי קוראים דקסר או משהו כזה

שיחנק! כל כך לא הגיע לי להיכשל בטסט הקודם
Rising
מזללל טובבב!! :)
GLoBaL-MUZiK
מזל טוב טלוש!!!! דקסר שישרף אמן
:happy2: :happy2: :happy2:
Hell_Copter
מזל טוב טלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
באמת כל הכבוד!!!

ברוכה הבאה לחבר'ה 1-2
תאוריה ראשונה טסט שני :)

יאללה עוד חודשיים ויום אצל עודד!!!
Shahar
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אנשים אני לא מאמינה אבל:
עברתי טסט!!!!!!
אני עושה מזה כזה ביג דיל כי סבלתי המון בכל התהליך הזה!!!!
(במיוחד בטסט ה1)

בכל מיקרה
עוד חודשיים תארגנו פגישה
אגב היו לי 2 טסטרים באוטו אחד מהם מתלמד

:happy2: :happy2: :happy2: :happy2:


מזלללללללל טובבבבבב נשמה שלי !!!!!!!!!
סוףסוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף !!!!!!!!
מה שיש לי להגיד לך בקשר לזה אמרתי כבר
;]
warpedd_
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מזל טוב טלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
באמת כל הכבוד!!!

ברוכה הבאה לחבר'ה 1-2
תאוריה ראשונה טסט שני :)

יאללה עוד חודשיים ויום אצל עודד!!!


לא יכולתי להגיד את זה יותר טוב

נ.ב טסטר מתלמד-יש פוטנציאל למצחיקות

DjChook
מזל טוב !
Sniper
מזלללל טובבב חמודה שלייי:]]]]]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement