| Shahar |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אנשים אני לא מאמינה אבל:
עברתי טסט!!!!!!
אני עושה מזה כזה ביג דיל כי סבלתי המון בכל התהליך הזה!!!!
(במיוחד בטסט ה1)
בכל מיקרה
עוד חודשיים תארגנו פגישה
אגב היו לי 2 טסטרים באוטו אחד מהם מתלמד
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: |
מזלללללללל טובבבבבב נשמה שלי !!!!!!!!!
סוףסוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף !!!!!!!!
מה שיש לי להגיד לך בקשר לזה אמרתי כבר
;] |
|
|