|
Provinciale Staten, voor wie heb jij gestemd?
|
View this Thread in Original format
| Blik |
Ik heb D'66 gestemd, die kwam er het hoogst uit bij mij via www.stemwijzer.nl (eigenlijk kwam GroenLinks als eerst maar die tel ik niet mee aangezien 15 van de 23 stellingen over het milieu gingen...)
Op wie hebben jullie gestemd? Zeg ook even meteen waarom je daarop gestemd hebt of waarom je niet gestemd hebt. |
|
|
| New Wave |
Ik heb extreem Links gestemd :p
Groen Links krijgt weer mijn stem |
|
|
| kreischer2000 |
| k mag nog niet stemmen maar als dat wel zou mogen dan had ik vvd gestemd |
|
|
| raoel |
Ik moet eerlijk zeggen dat ik men iet echt verdiept hebt in de programma's van de partijen.
Heb zitten twijfelen tussen D66 en SP en het uiteindelijk toch weer SP geworden.
Die mening heb ik bepaald adhv de stukken die ik gelezen heb op internet. |
|
|
| Dj Lex |
Nou zou VVD gestemd hebben en had ook een heel mooi volmachtbriefje liggen voor me ouders, maar die vergaten hem en ik het regent dus heb geen zin om naar buiten te gaan
Ik stem dus nix :D |
|
|
| arj1o1 |
mag nog niet stemmen maar dit is wel heel vreemd schaam me diep heb stemwijzer gedaan voor noord-brabant en dit kwam r uit:
1. verenigde senioren partij
2. LPF
3. CDA
en laatste VVD |
|
|
| Chicane |
zucht, niet weer stemmen he..
straks moeten we ook nog gaan stemmen wie de kont van de koningin mag wassen als ze dement is...
opdoeken met al die meuk :D
ontopic: heb dus niet gestemt! :crazy: |
|
|
| Stivvekk |
Ik heb VVD gestemd omdat ik bij deze partij steeds uitkom bij al die stemwijzers en omdat ik me het meest herken in de plannen die ik af en toe opvang van hun, t.o.v. andere partijen, en omdat ik gewoon een hardcore liberaal ben.
Zo. Nu eerst een Bavaria. :p |
|
|
| jploveparade |
| Leefbaar Nood-Holland (geen LPF) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Chicane
zucht, niet weer stemmen he..
straks moeten we ook nog gaan stemmen wie de kont van de koningin mag wassen als ze dement is...
opdoeken met al die meuk :D
ontopic: heb dus niet gestemt! :crazy: |
wacht maar totdat nederland een dictator krijgt en het volk niks meer te zeggen heeft |
|
|
| LightForce |
| Ik ga zo stemmen, en het wordt VVD.... |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Stivvekk
Ik heb VVD gestemd omdat ik bij deze partij steeds uitkom bij al die stemwijzers en omdat ik me het meest herken in de plannen die ik af en toe opvang van hun, t.o.v. andere partijen, en omdat ik gewoon een hardcore liberaal ben. |
Hier heb ik verder niks aan toe te voegen ;) |
|
|
|
|