return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
אתם יודעים מה אני שונא (pg. 4)
View this Thread in Original format
clubber@work
quote:
Originally posted by Trance man
יובל כשתגדל יותר אתה תראה שתתחבר יותר לאנשים ה"סטייליסטים" האלה:)
אחרי הכל חלק נכבד מהקהל שמקשיב למוזיקה שאנחנו מקשיבים הם כאלה מה לעשות :)


ובעיקר סטיליסטיות :crazy: :crazy:
הם ליגה!!!!
אני רוצה סטיליסטית צפוניתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YuVaL
quote:
Originally posted by Trance man
יובל כשתגדל יותר אתה תראה שתתחבר יותר לאנשים ה"סטייליסטים" האלה:)
אחרי הכל חלק נכבד מהקהל שמקשיב למוזיקה שאנחנו מקשיבים הם כאלה מה לעשות :)


ואני אמור להיות שמח שזה ככה?
לא חושב אחי... אני אישית לא יתחבר אליהם
לא יודע.. פשוט לא...
לא שיש לי משהו נגדם או משהו.. פשוט לא מתחבר אחי..
מה לעשות
Life Will Go ON!...
Trance man
quote:
Originally posted by YuVaL
ואני אמור להיות שמח שזה ככה?
לא חושב אחי... אני אישית לא יתחבר אליהם
לא יודע.. פשוט לא...
לא שיש לי משהו נגדם או משהו.. פשוט לא מתחבר אחי..
מה לעשות
Life Will Go ON!...


תקרא שוב מה שאמרתי!
כשתגדל!!!!!1

:D


ובקשר לצפוניות...הן ליגה אין מה להגיד..למרות שחלקן סנוביות זונות..
DjNumShum
הרררר הרסתם לי תטרד

זונות

חכו אני יזיין אותכם
clubber@work
quote:
Originally posted by Trance man
ובקשר לצפוניות...הן ליגה אין מה להגיד..למרות שחלקן סנוביות זונות..


נראה לי שזה אחד הדברים שמושך בהם וגם הדיבור..

גם על רוסיות אני חולה כי יש להם מין מבט כזה של "אני לא רואה אותך ממטר"
ואז זה עוד יותר מדליק אותך...
ובכלל שאתה חושב איך הפרצוף שלה יראה בזמן ה...
אופס ניסחפתי קלות :happy2: :happy2:
YuVaL
quote:
Originally posted by Trance man
תקרא שוב מה שאמרתי!
כשתגדל!!!!!1

:D


ובקשר לצפוניות...הן ליגה אין מה להגיד..למרות שחלקן סנוביות זונות..


חחחחחחח
טוב אחי
אני יחכה שאני יגדל ואז נעשה באמפ לטרד
clubber@work
quote:
Originally posted by YuVaL
חחחחחחח
טוב אחי
אני יחכה שאני יגדל ואז נעשה באמפ לטרד


עזוב אותך גדילות אחי!
תמצא לך איזה אחת מושקעת עכשיו ותשקיע בה
ואז תהיה מסודר (הצעה שלי תשקיע בכמה)

ואז לא תהיה מעפן כמונו שחולמים עליהן...

סטיליסטיות זה הדבר
חוץ מאולי פריקיות - כי הם נותנות

:crazy:
YuVaL
quote:
Originally posted by clubber@work
עזוב אותך גדילות אחי!
תמצא לך איזה אחת מושקעת עכשיו ותשקיע בה
ואז תהיה מסודר (הצעה שלי תשקיע בכמה)

ואז לא תהיה מעפן כמונו שחולמים עליהן...

סטיליסטיות זה הדבר
חוץ מאולי פריקיות - כי הם נותנות

:crazy:


Takes The Tip And Puts It In His Back Pocket
;)
DjNumShum
quote:
Originally posted by YuVaL
Takes The Tip And Puts It In His Back Pocket
;)


Take it and put it up u'r ass

אם כאלה טיפים עוד תגרום לשמוליק תייר לצאת לפנסיה

סתם באננה איזה טיפ מעפן :haha: :haha:

מה זה תשקיע בכמה מה זה מניות בבורסה\

תמצא כמה מזדיינות ושמור על קשר זה הכל
Trance man
נוםשום ימעפן..
קלאבר הביא אחלה טיפ..יובל תקשיב לו!

תתחיל לרכוש נסיון בגיל צעיר זה הכי בריא!:)
אל תשים זין על אף אחת..תציע חברות לבנות ותביא אותן לביתך ותשמיע להן תקליטים (יש לך פטיפונים לא?) ;) ואז תתחיל לחרמן אותן................................

DjNumShum
quote:
Originally posted by Trance man
תציע חברות לבנות ................................


חיחיחיחיחיחיחיחיחיחי
את מוכנה להיות חברה שלי?

ככה מציעים חברות?
תסביר לי אולי אני לא יודע :)

:crazy: :crazy: :crazy:
clubber@work
quote:
Originally posted by DjNumShum
Take it and put it up u'r ass

אם כאלה טיפים עוד תגרום לשמוליק תייר לצאת לפנסיה

סתם באננה איזה טיפ מעפן :haha: :haha:

מה זה תשקיע בכמה מה זה מניות בבורסה\

תמצא כמה מזדיינות ושמור על קשר זה הכל


מזדיינות זה חוכמה להשיג
חברה שנראית טוב ומתלבשת יפב
וחמודה
כן קשה להשיג
ומה זה להשקיע? לא בדיוק כמו בבורסה - אלא אם אתה בכיתה יא' אל תשים על השכבה שלך אלא לך ישר לשכבה או שתיים מתחתיך
תכיר שם את הבנות ידידות וכאלה
ואז יהיה לך יותר קל למצוא מישהי כשתהיה ביב' ובצבא
כי בד"כ בנות ביא' יב' כבר מחוברות עם חיילים...

ומזדיינות זה כבר משהו אחר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement