| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
מה מת לילד מה אתה גנוב יא ראבק
תן לי להיות ילד כל החיים
הכי טוב עזוב אותך החיים אחרי גיל 24 ככה זה רק ירידה |
חחחחחחחחח
תאמין לי אני יהיה ילד גם שאני יהיה בן 30 ...
אם בגיל 20 אנחנו יכולים להתחפש לגורילות ושיחים ולקפוץ על
אנשים אז אני מקווה שגם בעתיד לא תהיה בעייה ...
ומה הקשר ?
רוצה ילד עכשיו - מושך כוסיות |
|
|