return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
אתם יודעים מה אני שונא (pg. 7)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
ואלההה
איך בא לי איזה תינוק חומד כזה
למה לכם לא????



ראסמי אחי אני מת לילד ...

מצאתי כבר כמה בנות שיעשו לי אבל אני עדיין
בהתלבטות ... אני יעשה מסדר ויעמיד את כולם ויחליט ...
מה עדיף בן\בת ?
DjNumShum
מה מת לילד מה אתה גנוב יא ראבק
תן לי להיות ילד כל החיים
הכי טוב עזוב אותך החיים אחרי גיל 24 ככה זה רק ירידה
luckystrike
quote:
Originally posted by DjNumShum
מה מת לילד מה אתה גנוב יא ראבק
תן לי להיות ילד כל החיים
הכי טוב עזוב אותך החיים אחרי גיל 24 ככה זה רק ירידה


חחחחחחחחח
תאמין לי אני יהיה ילד גם שאני יהיה בן 30 ...

אם בגיל 20 אנחנו יכולים להתחפש לגורילות ושיחים ולקפוץ על
אנשים אז אני מקווה שגם בעתיד לא תהיה בעייה ...

ומה הקשר ?
רוצה ילד עכשיו - מושך כוסיות
clubber@work
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחח
תאמין לי אני יהיה ילד גם שאני יהיה בן 30 ...

אם בגיל 20 אנחנו יכולים להתחפש לגורילות ושיחים ולקפוץ על
אנשים אז אני מקווה שגם בעתיד לא תהיה בעייה ...

ומה הקשר ?
רוצה ילד עכשיו - מושך כוסיות


נראה לי עדיף כלב - אותה אפקטיביות
פחות בלאגן :)
luckystrike
quote:
Originally posted by clubber@work
נראה לי עדיף כלב - אותה אפקטיביות
פחות בלאגן :)



אני רוצה צ'ינצ'ילה !
clubber@work
quote:
Originally posted by luckystrike
אני רוצה צ'ינצ'ילה !


וואלה היצור הכי ליגה בארץ!
רק חבל שהוא ישן ככל כך הרבה והוא גם עולה די הרבה!
אבל חמודדדדדדדדדדד!
איתו נראה לי מביאים הכי הרבה בנות

ומשהו קצת לא קשור - למה לא באת בסוף לקו?
היית יכול ליישב את המחלוקת ביני לבין קלאבר - אם היה כיף או לא...
luckystrike
quote:
Originally posted by clubber@work
וואלה היצור הכי ליגה בארץ!
רק חבל שהוא ישן ככל כך הרבה והוא גם עולה די הרבה!
אבל חמודדדדדדדדדדד!
איתו נראה לי מביאים הכי הרבה בנות

ומשהו קצת לא קשור - למה לא באת בסוף לקו?
היית יכול ליישב את המחלוקת ביני לבין קלאבר - אם היה כיף או לא...


הייתי בבסיס ב"פא לכיש בדרום ...
כנס לפה - כתבתי איזה סרטים היה שם ...

http://www.tranceaddict.com/forums/...238#post1280238
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
ורועי תפסיק לקנא
הם משיגים רק את הבנות השטחיות
שגם ככה לא היית רוצה כאלה


אני לא מקנא בהם... כי אם הייתי מקנא הייתי הופך לאחד כזה לא?!
ועל הזין שלי שהן שטחיות... מי מחפש חברה במועדון!?
clubber@work
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני לא מקנא בהם... כי אם הייתי מקנא הייתי הופך לאחד כזה לא?!
ועל הזין שלי שהן שטחיות... מי מחפש חברה במועדון!?


"מי מחפש חברה במועדון - במילא כולן שם זונות"

:haha: :haha: :haha: :haha:
Sm0keMachine
להה ליכלכתם יש בנות איכותיות במועדונים..אפשר למצוא חברה במועדון (לא שאני מחפש..) :)


ובקשר לג'ל בחו"ל - כן כל האירופאים לא שמים ג'ל הולכים עם שיער טבעי..! לפחות הרוב המכריע..!
it's true...
:D

Ariels
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
להה ליכלכתם יש בנות איכותיות במועדונים..אפשר למצוא חברה במועדון (לא שאני מחפש..) :)


ובקשר לג'ל בחו"ל - כן כל האירופאים לא שמים ג'ל הולכים עם שיער טבעי..! לפחות הרוב המכריע..!
it's true...
:D


...והארפופאיות לא מגלחות מתחת לבית שחי

?!!?!!? תגידו ?! על חשמל שמעו שם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
...והארפופאיות לא מגלחות מתחת לבית שחי


נו כבר אמרו פה שהארופאים הולכים עם כל השיער טבעי :)

זה די דוחה אותך לראות כוסית סופנית ואז שיער מתחת לבית השחי... בעעעע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement