|
אתם יודעים מה אני שונא (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Trance man |
| quote: | Originally posted by clubber@work
תשמע אם אני אלך בלי ג'ל ברחוב - יעצרו אותי אז לא ממולץ... |
למה? :)
| quote: | Originally posted by clubber@work
וTRANCE GIANT - אההה
אני לא יודע איך להגיד לך את זה בעדינות..
אבל החולצות שדיברת עליהם..
לא מומלץ! |
:rolleyes: |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Trance man
למה? :)
|
אתה צריך לראות כדי להבין...
:tongue2
בדרך כלל אחרי שאני מסתפר זה עוד נראה נורמלי בשבוע הראשון אבל אחר כך...
אז ג'ל עושה את העבודה
ואם מזהים את הישראלים לפי הג'ל - אז זה אומר שהאירופאים
באים עם שיער "טבעי" ???
זה נראה הורמלי אצל רובם?
(מצטער אם השאלות מוזרות אבל אני רגיל לסביבה שמכורה לג'ל, וקס, קרם לחות וכו..) |
|
|
| luckystrike |
בקשר לבנות האיכותיות זה לא נכון
יש בנות איכותיות שנמשכות לארסים אחושרמוטה ...
כמה שזה מגעיל זה נכון ...
חוץ מזה יובל צודק בקשר למה שהוא אמר קודם על התמונות האלה
יובל אל תקשיב להם - כל הכבוד הפוקימונים האלה סתם צעצועים ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בקשר לבנות האיכותיות זה לא נכון
יש בנות איכותיות שנמשכות לארסים אחושרמוטה ...
כמה שזה מגעיל זה נכון ...
חוץ מזה יובל צודק בקשר למה שהוא אמר קודם על התמונות האלה
יובל אל תקשיב להם - כל הכבוד הפוקימונים האלה סתם צעצועים ... |
יכול להיות שזה נכון...
אבל אם אתה תראה כמו קוקסינל ותרקוד כמו קוקסינל יש יותר סיכוי להשיג בנות...
ככה לפחות זהנראה מבחוץ |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יכול להיות שזה נכון...
אבל אם אתה תראה כמו קוקסינל ותרקוד כמו קוקסינל יש יותר סיכוי להשיג בנות...
ככה לפחות זהנראה מבחוץ |
?!?!?!??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
?!?!?!??? |
מה שאני אומר זה שלפי מה שאני רואה מי שמתלבש כמו קוקסינל... ורוקד כמו קוסינל משיג בנות |
|
|
| yahel222 |
שמע שמע אל תהיה דםוק ותעשה מה שאומרים לך (יובל)
תהיה חכם
תשקיע מתי שצריך ומתי שלא....לא
למשל שתעבור ביה"ס (איך זה אצלך חטיבה או תיכון) אז בהתחלה במיוחד שנה ראשונה תשקיע אבל לא יותר מדי תהיה עצמך אל תנסה להיות מישהו שאתה לא כי זה לא עובד ככה מנסיון
אז ככה בהתחלה בכל זאת קצת תשקיע שלא יחשבו שאתה איזה חנון טורבו כזה מעפן כזה
ואז שתבנה לעצמך שם ותתיידד עם האנשים הנכונים ותהיה בעמדה של כוח אז תבוא איך שבא לך
אני לדוגמא כל כתה יב באתי עם כפכפים (בקיץ כן לא בחורף...בכל זאת קר) וסתם טרניג (מקסימום היינס שזה טרנינג אבל יקר !!! חחח מי שמכיר יודע)
ובקשר לשיער...תמצא תסרוקת יפה בלי הרבה השקעה אני ביא-יב כל הזמן הייתי הולך לספרים כאלה כמו סטייל שוקי זיקרי כזה שלוקחים 70 שקל תספורת ואמנם היה לי שיער מדהים אבל האמתי שזה סתם איך אומרים OVERATED
יש דברים יותר חשובים !!!
(בעצם עזוב מה שאני אומר על השיער אני מתבאס כי בגלל הצבא יש לי שיער קצר....)
ולא ג'ל זה נהיה מעפן
לך תקנה פן ספריי לשיער (קח מאמא בטוח יש לה) ותשתמש בזה
טוב אז קצת איבדתי את עצמי במהלך הכתיבה ....
אבל אני מקווה שהבנת תפואנטההההההההה
והכי חשוב אל תהיה ערס
תתרחק ממכות, באוטו שתשמע מוזיקה אז לא יותר מדי חזק שתעיר את השכנים כי זה מגעיל, תשתדל לא לשמוע כאלה שירים של ערסים טראנסים אלה מוזיקה יפה,
וזהו....בהצלחה
אהה ומגיל 16 תמיד תמיד תסתובב עם קונדום
תמיד. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה שאני אומר זה שלפי מה שאני רואה מי שמתלבש כמו קוקסינל... ורוקד כמו קוסינל משיג בנות |
?????!?!?!???? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
שמע שמע אל תהיה דםוק ותעשה מה שאומרים לך (יובל)
תהיה חכם
תשקיע מתי שצריך ומתי שלא....לא
למשל שתעבור ביה"ס (איך זה אצלך חטיבה או תיכון) אז בהתחלה במיוחד שנה ראשונה תשקיע אבל לא יותר מדי תהיה עצמך אל תנסה להיות מישהו שאתה לא כי זה לא עובד ככה מנסיון
אז ככה בהתחלה בכל זאת קצת תשקיע שלא יחשבו שאתה איזה חנון טורבו כזה מעפן כזה
ואז שתבנה לעצמך שם ותתיידד עם האנשים הנכונים ותהיה בעמדה של כוח אז תבוא איך שבא לך
אני לדוגמא כל כתה יב באתי עם כפכפים (בקיץ כן לא בחורף...בכל זאת קר) וסתם טרניג (מקסימום היינס שזה טרנינג אבל יקר !!! חחח מי שמכיר יודע)
ובקשר לשיער...תמצא תסרוקת יפה בלי הרבה השקעה אני ביא-יב כל הזמן הייתי הולך לספרים כאלה כמו סטייל שוקי זיקרי כזה שלוקחים 70 שקל תספורת ואמנם היה לי שיער מדהים אבל האמתי שזה סתם איך אומרים OVERATED
יש דברים יותר חשובים !!!
(בעצם עזוב מה שאני אומר על השיער אני מתבאס כי בגלל הצבא יש לי שיער קצר....)
ולא ג'ל זה נהיה מעפן
לך תקנה פן ספריי לשיער (קח מאמא בטוח יש לה) ותשתמש בזה
טוב אז קצת איבדתי את עצמי במהלך הכתיבה ....
אבל אני מקווה שהבנת תפואנטההההההההה
והכי חשוב אל תהיה ערס
תתרחק ממכות, באוטו שתשמע מוזיקה אז לא יותר מדי חזק שתעיר את השכנים כי זה מגעיל, תשתדל לא לשמוע כאלה שירים של ערסים טראנסים אלה מוזיקה יפה,
וזהו....בהצלחה
אהה ומגיל 16 תמיד תמיד תסתובב עם קונדום
תמיד. |
?????!???
אחי אתה צריך בן דחוף
ילד יענתו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
?????!?!?!???? |
מה לא מובן יא חתיכת מעפן!??!?!
:whip: :whip:
בחיילים אתה לא תראה את התופעה של ה"קלאברים" כביכול כי בדרך כלל הם לא ככה
בקושי ראיתי במסיבות חיילים כאלה אנשים
אבל במסיבות תיכונים... רק כאלה...גועל נפש... והקטע העצוב שהם גם משיגים בנות...
לא רק הם... אבל עדיין |
|
|
| yahel222 |
ואלההה
איך בא לי איזה תינוק חומד כזה
למה לכם לא????
ורועי תפסיק לקנא
הם משיגים רק את הבנות השטחיות
שגם ככה לא היית רוצה כאלה |
|
|
| DjChook |
חחחח דותן יא חמוד, איזה מלך
רואים שאתה חומר של רמת גן חחח
ד"א, אולי אתה יכול להסביר לי איפה זה ביהס הבילויים ? |
|
|
|
|