|
אתם יודעים מה אני שונא (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by clubber@work
מזדיינות זה חוכמה להשיג
חברה שנראית טוב ומתלבשת יפב
וחמודה
כן קשה להשיג
ומה זה להשקיע? לא בדיוק כמו בבורסה - אלא אם אתה בכיתה יא' אל תשים על השכבה שלך אלא לך ישר לשכבה או שתיים מתחתיך
תכיר שם את הבנות ידידות וכאלה
ואז יהיה לך יותר קל למצוא מישהי כשתהיה ביב' ובצבא
כי בד"כ בנות ביא' יב' כבר מחוברות עם חיילים...
ומזדיינות זה כבר משהו אחר... |
רות. |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by clubber@work
מזדיינות זה חוכמה להשיג
חברה שנראית טוב ומתלבשת יפב
וחמודה
כן קשה להשיג
ומה זה להשקיע? לא בדיוק כמו בבורסה - אלא אם אתה בכיתה יא' אל תשים על השכבה שלך אלא לך ישר לשכבה או שתיים מתחתיך
תכיר שם את הבנות ידידות וכאלה
ואז יהיה לך יותר קל למצוא מישהי כשתהיה ביב' ובצבא
כי בד"כ בנות ביא' יב' כבר מחוברות עם חיילים...
ומזדיינות זה כבר משהו אחר... |
כל בת מכיתה יא ומעלה שתהיה איתה ביחד איזה חודשיים כבר תתחילו לעשות את זה, זה ברור..
ויובל, אם אתה רוצה להתקדם חברתית - אני מצטער מאוד להגיד לך את זה אבל צריך להתחיל להתלבש להיות עם פוזה וככה בנות יסתכלו עליך..ככה זה בחיים - ובמיוחד בתיכון או בחטיבה!
הבגדים עושים את הבןאדם זה משפט חכם מאוד..
:rolleyes:
*EDIT*
כמובן שלא יותר מידי פוזה - כי אז תהיה ערס!
והבנות האיכותיות באמת לא אוהבות ערסים! |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Trance man
כל בת מכיתה יא ומעלה שתהיה איתה ביחד איזה חודשיים כבר תתחילו לעשות את זה, זה ברור..
ויובל, אם אתה רוצה להתקדם חברתית - אני מצטער מאוד להגיד לך את זה אבל צריך להתחיל להתלבש להיות עם פוזה וככה בנות יסתכלו עליך..ככה זה בחיים - ובמיוחד בתיכון או בחטיבה!
הבגדים עושים את הבןאדם זה משפט חכם מאוד..
:rolleyes: |
אשכרה
אל תבוא כאילו אתה הולך למסיבה אבל לא עם תרנינגים או משהו מעפן
תשקיע בבגדים בשיער ותתחבר עם כמה שיותר בנות
אפילו אם הם יהיו ידידות שלך רק - תמיד יש להם חברות פנויות
נ.ב
וואלה הפכנו את הטרד הזה לטרד עצות!
נ.ב 2
אני עדיין רוצה צפונית!!!!
איזה מין שירות יש במקום הזה כבר שעה שאני מבקש ולא מקבל כלום! |
|
|
| DjNumShum |
תכלס להתחבר עם בנות זה הכי טוב
אבל עזוב אותך תהיה עצמך תלבש מה שאתה חושב שיפה וזהו אל תשים זין על מה שאומרים ותקרין בטחון
זה מה שבנות אוהבות! |
|
|
| Trance man |
| quote: | | אל תבוא כאילו אתה הולך למסיבה אבל לא עם תרנינגים או משהו מעפן |
וגם לא הג'ינסים המשופשפים האלה שקונים ב70 שקל בשוק!!!
זה אפילו יותר גרוע מטרנינגים...:p |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחחח
כמו שעודד
Once Said..
Screw U Hipi! |
בונאאאא יא מוזרר
| quote: | Originally posted by Trance man
כל בת מכיתה יא ומעלה שתהיה איתה ביחד איזה חודשיים כבר תתחילו לעשות את זה, זה ברור..
ויובל, אם אתה רוצה להתקדם חברתית - אני מצטער מאוד להגיד לך את זה אבל צריך להתחיל להתלבש להיות עם פוזה וככה בנות יסתכלו עליך..ככה זה בחיים - ובמיוחד בתיכון או בחטיבה!
הבגדים עושים את הבןאדם זה משפט חכם מאוד..
:rolleyes:
*EDIT*
כמובן שלא יותר מידי פוזה - כי אז תהיה ערס!
והבנות האיכותיות באמת לא אוהבות ערסים! |
ראסמי אחי! |
|
|
| TranceGiant |
HAHAHAHHAAHAHAHHAHAHHA :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Another Killer Thread in that great forum :D
I learned about dresscode and all that Poza when I arrived in Israel being 15. Freinds of mine were like "hey, u look okay, but dress like a ing man u austrian mother******!!" :stongue: Well it kinda worked..ever since Im addicted to Gel and black shining "Chaos" shirts. (if they're still in the moda..)
Anyway bout what Numshum wrote..had that too, wiht the hottest girl in town.. happens, i cam home, wanked for an hour and then was able to sleep again :thepirate |
|
|
| Trance man |
ג'ל זה דבר ידוע אצל הישראלים....
באיה נאפה השומרים של המועדונים היו מזהים את הישראלים לפי הג'ל בשיער :p
יש עכשיו דבר חדש שהולך אצל הסטייליסטים אני לא יודע אם שמתם לב..זה הסגנון ה"צבאי" הזה..אנשים הולכים הרבה עם מכנסיים,חגורה צבאית ומכניסים את המכנסיים לתוך הנעליים..
וזה לדעתי הדבר הכי דוחה בעולם..
כאילו, אני פתוח לדברים והכל אבל בחיים לא תראו אותי מכניס את המכנסיים לתוך הנעליים..
jesus christ..:P |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה טרד מצחיק גאד!!! חהחהחה
שמעו ח'ברה הקטע שיש הרבה ידידות זה סבבה וזה אבל זה לא הכי הולך כבר.. אני יש לי ידידות בכל הגילאים, כאילו עד גיל מסוים יענתו יש לי ידידה שהיא כמו אחות שלי בכיתה ט' יענתו היא אחות של ידידה שלי מהשיכבה ואין אני מת עליה שהיא תיהיה ביב אני חותם שחצי נתניה תרדוף אחריה.. היא מדהימה וגם מכיתה י' יש הרבה ידידות יא וכו'..:]
יש גם כמה בצבא
בכל אופן זה לא תמיד עוזר כי יש תקטע שהן תופסות ממך ידיד ואם תמנסה לעשות משו ישר זה ריב וכו'.. ממ בקשר לבגדים יש צדק בדברים שלכם אבל עוד פעם לא צריך ללבוש תקטע הזה עם המכנסיים בנעליים זה ממש דוחה!!! יאקקק
צריך ללבוש בגדים יפים אבל שגם יהיה נוח מין הסתם.. שמע לי יובל
קח טיפ מניסיון
תפוס לך אחת תיהיה ידיד שלה ואל תתן לזה להיתפתח לקשר של שיחות נפש יענתו לאט לאט תתחיל ליתקוף אותה היא תיהיה יזיזה שלך ואז לאט לאט היא תשתחרר ותתחיל לתת לך יותר ויותר ככה תקבל בסופו של דבר ותאמין לי שאחרי קשר כזה יקפוצו עוד המון קשרים כאלה..:P |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה טרד מצחיק גאד!!! חהחהחה
שמעו ח'ברה הקטע שיש הרבה ידידות זה סבבה וזה אבל זה לא הכי הולך כבר.. אני יש לי ידידות בכל הגילאים, כאילו עד גיל מסוים יענתו יש לי ידידה שהיא כמו אחות שלי בכיתה ט' יענתו היא אחות של ידידה שלי מהשיכבה ואין אני מת עליה שהיא תיהיה ביב אני חותם שחצי נתניה תרדוף אחריה.. היא מדהימה וגם מכיתה י' יש הרבה ידידות יא וכו'..:]
יש גם כמה בצבא
בכל אופן זה לא תמיד עוזר כי יש תקטע שהן תופסות ממך ידיד ואם תמנסה לעשות משו ישר זה ריב וכו'.. ממ בקשר לבגדים יש צדק בדברים שלכם אבל עוד פעם לא צריך ללבוש תקטע הזה עם המכנסיים בנעליים זה ממש דוחה!!! יאקקק
צריך ללבוש בגדים יפים אבל שגם יהיה נוח מין הסתם.. שמע לי יובל
קח טיפ מניסיון
תפוס לך אחת תיהיה ידיד שלה ואל תתן לזה להיתפתח לקשר של שיחות נפש יענתו לאט לאט תתחיל ליתקוף אותה היא תיהיה יזיזה שלך ואז לאט לאט היא תשתחרר ותתחיל לתת לך יותר ויותר ככה תקבל בסופו של דבר ותאמין לי שאחרי קשר כזה יקפוצו עוד המון קשרים כאלה..:P |
חחחחחח...
תראו איך מהזה שאמרתי שאני לא אוהב סטלייסטים הגענו ליעוץ....
;)
anyway
תודה על הטיפים... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by YuVaL
תודה על הטיפים... |
np;) |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Trance man
ג'ל זה דבר ידוע אצל הישראלים....
באיה נאפה השומרים של המועדונים היו מזהים את הישראלים לפי הג'ל בשיער :p
יש עכשיו דבר חדש שהולך אצל הסטייליסטים אני לא יודע אם שמתם לב..זה הסגנון ה"צבאי" הזה..אנשים הולכים הרבה עם מכנסיים,חגורה צבאית ומכניסים את המכנסיים לתוך הנעליים..
וזה לדעתי הדבר הכי דוחה בעולם..
כאילו, אני פתוח לדברים והכל אבל בחיים לא תראו אותי מכניס את המכנסיים לתוך הנעליים..
jesus christ..:P |
תשמע אם אני אלך בלי ג'ל ברחוב - יעצרו אותי אז לא ממולץ...
ובקשר לסטייליסטים - זאת תמיד היתה הבעיה שלהם..
אפילו אם הם מתלבשים יפה פתאום נכנס איזה שיגעון חדש וזועתי והם כולם עוברים אליו
וTRANCE GIANT - אההה
אני לא יודע איך להגיד לך את זה בעדינות..
אבל החולצות שדיברת עליהם..
לא מומלץ! |
|
|
|
|