return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
תחפושת
View this Thread in Original format
TinkerbeL
אז ככה
פורים זה ביום ריאשון
ועדיין אין לי תחפושת!!!!!!!
והכי גרוע אין לי שום רעיון
רציתי להתחפש לטינקרבל (שוב מראה עד כמה אני מקורית) אבל אין לאף אחד שאני מכירה שימלה ירוקה
וחוץ מזה אין לי שום רעיון אחר

יש למישהו רעיון לתחפושת?!?!?!
HyPeRSoNiC
אולי תכיני שמלה?
או שתלכי לאיזה תופרת שתכין לך?

זה יחסוך לך הרבה טירחה
warpedd_
בד"כ אצלנו הי"ב עושים קטע כזה של צ'יפנדילס כזה

אבל לא נראה לי שזה מתאים לך כלכך
:rolleyes:
Shahar
השנה דווקא הכי בסטייל להתחפש לבת יענה..
אם בא לך....
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
השנה דווקא הכי בסטייל להתחפש לבת יענה..
אם בא לך....


חחח
itamarsan
quote:
Originally posted by Shahar
השנה דווקא הכי בסטייל להתחפש לבת יענה..
אם בא לך....

ואאאאאלללה אחי שיחקת אותה נתת לידידה שלי ריון בן זונה מה להיתחפששש!!!!!!!
וסחטן על המקוריותתתת
Shahar
זהו ששקלתי להתחפש לזה ובדיוק ברגע האחרון התחרטתי
איזה באסה.....
itamarsan
quote:
Originally posted by Shahar
זהו ששקלתי להתחפש לזה ובדיוק ברגע האחרון התחרטתי
איזה באסה.....

למה אחיי זה בןן זונה של תחפושתתת
תתקע את הראש שלך כול היום באדמממה ואאללה הכי אף אחד לא יזהה אותךך:))))))
Shahar
זהו ! זה בדיוק מה שהדליק אותי בתחפושת אבל בדיוק ברגע האחרון התחרטתי והחלטתי שעדיף לי להשאר שחר רגיל ולא בת יענה
TinkerbeL
אני יוותר על הבת יענה ....

כניראה מחר אני יסע עם אורן לנסות למצוא איזשהי תחפושת!

אוף אני מיואשת...

luckystrike
כמו שאמרתי לאלונה להתחפש לעיוורת זה אחלה רעיון
...

לשים משקפי שמש שחורות ענקיות ולבוא עם כלב לבית ספר עם מקל
כזה ביד ... אין על התחפושת הזאת - אני יבוא ככה לצבא נראה לי ...

דרך אגב באיזה יום זה יוצא בדיוק פורים ?


עוד רעיון שזה מה שאנחנו עשינו בי"ב זה התחפשנו כל החברים לבדואים
ויום לפני בשתיים בלילה באנו לבית ספר והקמנו מאהל
בדואי באמצע בית ספר ...
כל השכבה ישבה אצלנו במאהל והבאנו נרגילות וכאלה והיינו עם גלביות כאלה
וכפיות ...
היה קפה שחור ,שש-בש וכל מיני כאלה ...

היה עננננק :)

אני יעלה תמונות בסופ"ש
:)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by luckystrike
דרך אגב באיזה יום זה יוצא בדיוק פורים ?


יום ריאשון...
לנו עושים מסיבה באולם ארועים
עשו שם שנה שעברה
הביאו
DJ
מסריח וכל אחד בא נשאר 10 דקות כדי לראות את כל התחפושות והלך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement